Το νέο Hyundai i10 «πάτησε» Ελλάδα και μόλις μια μέρα πριν πάρει τη θέση του στο περίπτερο της Hyundai στην έκθεση «Αυτοκίνηση Anytime 2019» αποκαλύφθηκε σε μερίδα του Τύπου.

Ο Βενιαμίν της γκάμας της Hyundai που αποκαλύφθηκε πριν από περίπου δύο μήνες στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έφτασε στην Ελλάδα, σε μια αγορά όπου παραμένει ισχυρό, σε αντίθεση με άλλες χώρες που οι πτωτικές τάσεις στην κατηγορία Α δεν αφήνουν κανένα σχετικό μοντέλο ανεπηρέαστο. Σε πείσμα μάλιστα της εποχής, όπου καθημερινά ενημερωνόμαστε για τη διακοπή παραγωγής κάποιου μοντέλου κατηγορίας Α καθώς αποδεικνύονται ασύμφορα για τα εργοστάσια λόγω των αναμενόμενων προστίμων που σχετίζονται με τις εκπομπές CO2, το κορεατικό μικρό είναι αναβαθμισμένο εφ' όλης της ύλης, με αλλαγές ουσίας, τόσο αναφορικά με την εμφάνιση και το μέγεθος, όσο και τεχνικά.

Hyundai i10

Εξωτερικά είναι εμφανώς πιο μυώδες, με φουσκωμένα φτερά και θόλους τροχών που μπορούν να φιλοξενήσουν ζάντες έως και 16”, ενώ ανάλογα με την έκδοση, πέρα από τους σπορ προφυλακτήρες, θα διαθέτει μέχρι και διαχύτη. Από εκεί και πέρα, με τη δυνατότητα βαφής της οροφής σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα και 10 διαθέσιμα χρώματα για το αμάξωμα, προκύπτουν 22 χρωματικοί συνδυασμοί, βάζοντας έτσι το i10 στο “παιχνίδι” της εξατομίκευσης.

Hyundai i10

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, μεγαλύτερο κατά 40 χλστ. είναι το μεταξόνιο, με το μήκος (3.670 χλστ.) και το πλάτος επίσης να έχουν αυξηθεί (+5 χλστ. και +20 αντίστοιχα), την ίδια ώρα που το κατά 20 χλστ. χαμηλότερο ύψος προσδίδει στη -συγκριτικά με τον προκάτοχό του- πιο σπορτίφ εικόνα του νέου i10. Πρακτικά, αναβαθμισμένοι είναι οι χώροι επιβατών που ανέκαθεν αποσπούσαν καλές κριτικές, κάτι που ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 252 λίτρων, με το χαμηλότερο κατά 29 χλστ. πλέον κατώφλι.

Hyundai i10

Εντός, η Hyundai επέλεξε για τις πλουσιότερες εκδόσεις του i10 τη μεγαλύτερη οθόνη που συναντάμε σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ήτοι μία αφής, 8 ιντσών, που πέρα από τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων υποστηρίζει τα συστήματα Android Auto και Apple Car Play. Στο... πνεύμα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, το i10 προαιρετικά θα εξοπλίζεται και με σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού, αλλά -πολύ περισσότερο- και με τα συστήματα Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Forward Collision-Avoidance Assistance, Intelligent Speed Limit Warning και Driver Attention Warning κ.ά. που στη δίκη μας αγορά θα περιλαμβάνονται στάνταρντ ήδη από την έκδοση Fresh, που θα είναι η πρώτη έκδοση της γκάμας.

Hyundai i10

Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα θα περιλαμβάνει τον βασικό κορεατικό ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 ίππων με 96 Nm ροπή, όπως και τον επίσης ατμοσφαιρικό, τετρακύλινδρο 1.200άρη, με 84 ίππους και ροπή 118 Nm. Και τα δύο σύνολα που στάνταρντ θα εξοπλίζονται με σύστημα Start & Stop, θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή προαιρετικά με ένα αυτοματοποιημένο επίσης 5 σχέσεων. Αργότερα, μέσα στο καλοκαίρι, αναμένεται και η έκδοση N Line, με τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 λίτρου και 100 ίππους.

Hyundai i10

Η παραγωγή του νέου i10 ξεκινάει στις 15 Νοεμβρίου στο εργοστάσιο της Hyundai στην Τουρκία (το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε ήταν το «εκθεσιακό» της Φρανκφούρτης), ενώ στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία μέσα στον Ιανουάριο του 2020 με τιμή από 11.190 ευρώ._ Ε. Ξ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά