top icon
Πωλήσεις

Οδηγούμε στην Κρήτη το νέο Mazda BT-50

Αμέσως μετά την γνωριμία μας, με το «αδερφό» του από την Ford, οδηγούμε επίσης στην Κρήτη την νέα πρόταση και της Mazda με τον κωδικό BT-50

Δεν είναι υπερβολή αν σας λέγαμε, ότι πρόκειται για τον κλώνο του νέου Ford Ranger, ή αν προτιμάτε αντίστροφα. Όπως και να έχει πάντως, τα δύο μοντέλα «γεννιούνται» σε μια κοινή γραμμή παραγωγής στην Ταϊλάνδη με μοναδική τους διαφορά –στην κυριολεξία- το σήμα των εταιρειών τους! 

Στο Ranger όμως αναφερθήκαμε, σειρά έχει τώρα το BT-50. Πριν όμως από την περιγραφή της εμπειρίας μας στην Κρήτη, από το αυτοκίνητο, αξίζει να θυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία ουσιαστικά, ήταν αυτήν που κράτησε την εταιρεία της Mazda, την περίοδο όπου τα επιβατικά της δεν «πέταγαν» όπως σήμερα, άρα έχει κάτι παραπάνω από μεγάλη σημασία για αυτήν!

Σαφώς πιο επιθετική και ανανεωμένη η εμφάνιση του μοντέλου, τόσο εκτός όσο και εντός. Οι γραμμές του αμαξώματος δημιουργούν μια εικόνα ενός μοντέρνου pick up, ενώ οι εμπρός προβολείς είναι ενσωματωμένοι στο προφυλακτήρα. Τα πρόσθετα φτερά ενισχύουν την επιβλητικότητά του, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν και στην προστασία του υπολοίπου αμαξώματος. Οι χειρολαβές είναι και εδώ μεγαλύτερες, ενώ νέου σχεδιασμού είναι οι 15άρες και 16άρες ζάντες της εταιρείας. 9 οι επιλογές χρωμάτων ενός τόνου και 3 αυτές των δύο τόνων για μεγαλύτερη ποικιλία!
 
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το κύριο χρώμα είναι το γκρι ενώ η μοντέρνα αίσθηση και η πολυτέλεια κάνουν και εδώ έντονη την παρουσία τους! Το καντράν αποτελείται από τρία όργανα ενώ η κεντρική κονσόλα όπως και τα φινιρίσματα στις πόρτες και στα χερούλια έχουν όψη αλουμινίου. Ο σχεδιασμός των αεραγωγών είναι δανεισμένος από τα επιβατικά μοντέλα της εταιρείας, συμπληρώνοντας την εκλεπτυσμένη εικόνα του εσωτερικού. Παρ’ όλα αυτά, το παλαιού τύπου χειρόφρενο -που ίσως δικαιολογείται από το γεγονός ότι στις χώρες της Ασίας, όπου αποτελούν και την σημαντικότερη αγορά για τα συγκεκριμένα μοντέλα οι εμπρός θέσεις είναι ενιαίες- μας χαλάει την συνολικά φρέσκια εικόνα του αυτοκινήτου…
 
Όσο αφορά στον κινητήρα, ο λόγος για τον απόγονο του άκρως επιτυχημένου WL-T της εταιρείας, με τον κορμό να παραμένει ίδιος και ουσιαστικά να αλλάζει η κεφαλή του. Είναι χωρητικότητας 2.499 κ.εκ., υπερτροφοδοτούμενος και τεχνολογίας Common Rail. Αποδίδει 143 ίππους/3.500 σ.α.λ. και ροπή 34 χλγμ./1.800 σ.α.λ.! Η τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας που διαθέτει, προσδίδει σταθερή ροπή σε όλο το εύρος στροφών, καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλά επίπεδα εκπομπής ρύπων! Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται άψογα με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μάλιστα διαθέτει ενός τριπλού κώνου συγχρονιζέ για την 1η και 2η σχέση, οι οποίες είναι και οι πιο σημαντικές για μοντέλα-εργάτες όπως το BT-50!
 
Πολύ δουλειά από τους μηχανικούς και στον τομέα της ανάρτησης, αφού το αυτοκίνητο έχει περιορίσει κατά πολύ τις κλίσεις σε σχέση με το παρελθόν κατά την κίνησή του στην άσφαλτο, ενώ δεν κουράζει ακόμα και σε κακοτράχαλα εδάφη. Εμπρός, είναι εφοδιασμένο με διπλά ψαλίδια, ράβδους στρέψεις και χαμηλής πίεσης αμορτισέρ για περισσότερη άνεση και απόδοση. Πίσω, υπάρχουν μεγαλύτερες σούστες 1.320 χλστ. (1.200 χλστ. στο παρελθόν) οι οποίες προσφέρουν περισσότερη άνεση. Παράλληλα όμως με αυτήν την αλλαγή, αυξήθηκε και η διάμετρος των αμορτισέρ αερίου χαμηλής πίεσης από 26 σε 32 χλστ!
 
Το αυτοκίνητο διατίθεται άμεσα στην ελληνική αγορά, με την πιο απλή του έκδοση Regular Low (4Χ2) να ξεκινάει από τα 14.990 ευρώ. Η τετρακίνητη Rap Mid με το σύστημα των αντικριστών θυρών από τα 21.490 ευρώ, ενώ τα διπλοκάμπινα BT-50 θα έχουν ως τιμή εκκίνησης τα 26.990 ευρώ._Μ.Σαλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ