top icon
Πωλήσεις

Οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου

Πτώση παρουσίασαν oι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων το μήνα που μας πέρασε, σε ποσοστό 7.5%, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2004

Πτώση παρουσίασαν oι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων το μήνα που μας πέρασε, σε ποσοστό 7.5%, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2004. Πιο συγκεκριμένα, ο δεύτερος μήνας του 2005 έφερε στην αγορά 20.480 πωλήσεις, έναντι 22.140 του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του προηγούμενου έτους. Το πρώτο δίμηνο της χρονιάς έκλεισε με 52.222 συνολικές ταξινομήσεις σε όλη την επικράτεια, ενώ στο αντίστοιχο του 2004 είχαν καταγραφεί 54.148 (ποσοστιαία μείωση 3.6%). Έτσι, οι εκτιμήσεις των στελεχών της ελληνικής αγοράς –που μιλούσαν για ελαφρά ανάκαμψη των πωλήσεων το 2005- φαίνονται μέχρι στιγμής εύστοχες.

Αλλαγή υπάρχει και στην κορυφή της προσωρινής εμπορικής κατάταξης, όπου οι Κορεάτες (Hyundai) υπερισχύουν των Γιαπωνέζων (Toyota) και τους κρατούν πίσω τους, στη δεύτερη θέση. Οι τελευταίοι κρατούν βέβαια ακόμη την πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων των μοντέλων (Corolla), όμως η νικήτρια των ταξινομήσεων του Φεβρουαρίου Opel ακολουθεί στενά το μικρομεσαίο της Τoyota, με τα Astra και Corsa να καταλαμβάνουν την δεύτερη και την τρίτη θέση. Παράλληλα, οι Γερμανοί είναι μέχρι τώρα οι μεγάλοι κερδισμένοι του 2005, αφού έχουν σημειώσει άνοδο πωλήσεων 43.5% έναντι της περασμένης χρονιάς.

Στο club των ωφελημένων του πρώτου διμήνου από πλευράς πωλήσεων συμπεριλαμβάνονται επίσης η ΚΙΑ (+120.4%) και η Smart (+78.8%). Αξιοπρόσεκτη είναι ακόμη η επίδοση της Chevrolet (πρώην Daewoo), που φαίνεται πως τους δύο πρώτους μήνες της παρουσίας της στη χώρα μας δεν έχει βρεί ακόμη «ρυθμό», αφού οι ταξινομήσεις της με το νέο λογότυπο σημείωσαν πτώση 28%, σε σύγκριση με όσες έκανε το 2004 ως Daewoo. Tέσσερις παραδοσιακοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές παρουσιάζουν επίσης πτώση, σε σχέση με την περσινή χρονιά: Fiat (-38%), Peugeot (-24%), Renault (-16.3%) & Citroen (-16.1%). Ακόμη, η οπισθοχώρηση της Toyota ανέρχεται σε ποσοστό 21,7%.

Φυσικά, πολλά πρόκειται να αλλάξουν τους επόμενους μήνες, με την είσοδο στην αγορά άφθονων νέων μοντέλων, που θα διαφοροποιήσουν αρκετές φορές την κατάταξη του εμπορικού πίνακα. Άλλωστε, έχουμε μπροστά μας ακόμα δέκα μήνες…

Υ.Γ. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε και πώς πήγε η –ούτως ή άλλως, παντού- εξαιρετικά ολιγάριθμη αγορά των supercars: Δέκα ονειρεμένα «τεμάχια» τις πρώτες 60 μέρες του χρόνου, που κατανέμονται ως εξής: Ferrari 5, Maserati 3, Lamborghini 2. Άντε, να πιάσουμε το λαχείο, μήπως έρθει και η σειρά μας!

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Opel 2.053
2. Toyota 2.037
3. Hyundai 1.747
4. Volkswagen 1.181
5. Ford 1.127
6. Citroen 1.021
7. Seat 991
8. Renault 957
9. Peugeot 879
10. Fiat 832
11. Nissan 814
12. Skoda 797
13. Suzuki 675
14. KIA 565
15. Mercedes 559
16. Mazda 557
17. Honda 528
18. BMW 513
19. Audi 490
20. Mitsubishi 387

Α ΔΙΜΗΝΟ 2005
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Hyundai 5.039
2. Toyota 4.845
3. Opel 4.518
4. Ford 3.308
5. Volkswagen 3.233
6. Seat 2.683
7. Citroen 2.661
8. Peugeot 2.142
9. Skoda 2.111
10. Renault 2.055
11. Fiat 2.047
12. Suzuki 2.035
13. Nissan 1.994
14. Mazda 1.484
15. KIA 1.424
16. Mercedes 1.386
17. Honda 1.304
18. BMW 1.229
19. Audi 1.061
20. Mitsubishi 894

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ