top icon
Πωλήσεις

«Παγώνει» η απελευθέρωση των diesel

To «βέτο» που άσκησε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κος Σουφλιάς για το ζήτημα της ελεύθερης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων ιδιωτικών αυτοκινήτων σε Αθήνα –Θεσσαλονίκη προκειμένου να προηγηθούν πλήρεις μελέτες περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων έδωσε τέλος στην έντονη φημολογία των τελευταίων μηνών για την απελευθέρωση της χρήσης τους. Δύο είναι τα σημαντικότερα προβλήματα, στα οποία φαίνεται πως «σκάλωσε» ο δρόμος προς την άρση της απαγόρευσης, που βρίσκεται σε ισχύ από το 1980. To πρώτο είναι ότι η ποιότητα του ελληνικού πετρελαίου δεν καλύπτει την οδηγία «Euro III», που θα επιβληθεί υποχρεωτικά από 1-1-2006 και ορίζει περιεκτικότητα σε θείο 50 pmm: αυτή τη στιγμή τα ελληνικά διυλιστήρια παράγουν με πετρέλαιο με περιεκτικότητα θείου 350 mm. To δεύτερο θέμα είναι η έρευνα που έκανε το υπουργείο Μεταφορών, κατά την οποία παρατηρήθηκε πως οι πετρελαιοκινητήρες στην Ελλάδα εξακολουθούν να εκπέμπουν περισσότερους ρύπους, καθώς και στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα οι ρύποι είναι επικίνδυνοι λόγω της προαιρετικής τοποθέτησης φίλτρων συγκράτησης σωματιδίων και της μειωμένης ποιότητας του κυκλοφορούντος καυσίμου. Κατόπιν αυτής της εξέλιξης η ελεύθερη πετρελαιοκίνηση «παγώνει» για ένα τουλάχιστον χρόνο.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ