top icon
Πωλήσεις

Πωλήσεις Μαρτίου 2010

H ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων ταξινόμησε το Μάρτιο συνολικά 19.053 μονάδες, έναντι των 13.373 στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2009.

H ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων ταξινόμησε το Μάρτιο συνολικά 19.053 μονάδες, έναντι των 13.373 στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2009. Στο πρώτο τρίμηνο του 2010, οι συνολικές πωλήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 59.365 μονάδες, αντί των 49.212 στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Με δεδομένη την κρίση της κρατικής οικονομίας που έχει εγκατασταθεί για τα καλά στη χώρα μας και τα όσα ήδη έχουν διαδραματιστεί (ακύρωση απόσυρσης κλπ), όπως και τα όσα ισχύουν από το δεύτερο 15ήμερο του Μαρτίου (αύξηση ΦΠΑ, φόρος πολυτελείας), η προαναφερθείσα στατιστική δεν μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθεί για να βγουν κάποια ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα κυλήσει στη συνέχεια η χρονιά. Θα πρέπει επίσης να αναφερθεί πως στο πρώτο μισό του προηγούμενου μήνα οι ταξινομήσεις ήταν απρόσμενα πολλές, καθώς όσοι μπόρεσαν έσπευσαν να εκτελωνίσουν οχήματα προτού εφαρμοστούν οι νέες αυξήσεις της φορολογίας.
 
Τούτου δοθέντος, δε μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε πως οι αυξητικές σε σχέση με πέρισυ τάσεις θα συνεχιστούν και τους επόμενους μήνες. Άλλωστε, άλλο η όποια αναπλήρωση απωλειών έναντι της πολύ αρνητικής στατιστικής του 2009 και άλλο η αληθινή ανάκαμψη στις πωλήσεις, η οποία μπορεί και να αργήσει. Σαφώς όμως διαπιστώνουμε τη διάθεση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου να αντισταθεί, να πολεμήσει και να προσπαθήσει για ένα καλύτερο μέλλον.      
 
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), ως συγκρίσιμο μέγεθος με τους αριθμούς που θα προκύψουν το 2010, προτείνει τον μέσο όρο των αντίστοιχων χρονικών διαστημάτων της τριετίας που προηγήθηκε της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης (2004-2007). Με βάση αυτά τα στοιχεία η πτώση σε επίπεδο μήνα ανήλθε σε 27,9%, ενώ σε επίπεδο πρώτου τριμήνου σε 24,5%.
 
Τέλος, όσον αφορά στην προσωρινή εμπορική κατάταξη, στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς προηγείται από πλευράς μοντέλων το Τoyota Yaris, ενώ από πλευράς εταιρειών ο Ιάπωνας κατασκευαστής διατηρεί τα πρωτεία σε απόλυτους αριθμούς.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2010
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Toyota Yaris 1.035
2. VW Polo 884
3. Ford Fiesta 882
4. Fiat Panda 661
5. Opel Corsa 606
6. VW Golf 582
7. Opel Astra 561
8. Toyota Auris 547
9. SkodaOctavia 459
10. FordFocus 452
 
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2010
ΤΑ 20 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Toyota Yaris 2.891
2. Ford Fiesta 2.440
3. Toyota Auris 2.094
4. Opel Corsa 2.065
5. VW Polo 1.854
6. VW Golf 1.678
7. Opel Astra 1.554
8. Fiat Panda 1.470
9. Skoda Octavia 1.346
10. Nissan Qashqai 1.304
11. Opel Insignia 1.144
12. Hyundai i20 1.127
13. Seat Ibiza 1.086
14. Ford Focus 1.038
15. Hyundai i10 976
16. Kia Ceed 953
17. Toyota Aygo 873
18. Toyota RAV4 813
19. Suzuki Swift 808
20. Hyundai i30 795
21. VW Scirocco 793
 
IANOYAΡΙΟΣ 2010
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Τoyota 2.541
2. VW 2.095
3. Ford 1.698
4. Opel 1.634
5. Fiat 1.144
6. Suzuki 1.031
7. Skoda 989
8. Hyundai 832
9. Nissan 797
10. Citroen 589
 
IANOYAΡΙΟΣ-MAPTIOΣ 2010
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 8.282
2. VW 5.673
3. Opel 5.048
4. Ford 4.446
5. Hyundai 3.426
6. Suzuki 3.205
7. Fiat 3.161
8. Skoda 3.042
9. Nissan 2.680
10. Citroen 2.406
11. Seat 1.928
12. Peugeot 1.881
13. Audi 1.328
14. Chevrolet 1.288
15. Renault 1.259
16. Honda 1.183
17. Kia 1.098
18. Mercedes 1.048
19. BMW 1.046
20. Daihatsu 969
 
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Μάρτιος 2010: 19.053
Μάρτιος 2009: 13.373
Διαφορά: +5.680 (+42,5%)
 
Iανουάριος-Μάρτιος 2010: 59.365
Ιανουάριος-Μάρτιος 2009: 49.212
Διαφορά: +10.153 (+20,6%)
 
Μάρτιος 2004-2007: 26.427
Μάρτιος 2010: 19.053
Διαφορά: -7.374 (-27,9%)
 
Iανουάριος-Μάρτιος 2004-2007: 78.653
Ιανουάριος-Μάρτιος 2010: 59.365
Διαφορά: -19.288 (-24,5%)
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ