top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Μαγεία

Ο λόγος για τη συμμετοχή σε εκδήλωση Regularity τύπου Touring με το εξαιρετικό αυτοκίνητο, στην Τέλεια Διαδρομή.

Διαφωνούμε με τη θεωρία ότι το καλύτερο Ιστορικό αυτοκίνητο είναι του φίλου σου, «ατάκα» που ακούγεται και στην περί ιδιοκτησίας σκαφών θεωρία. Είναι γεγονός πως η ανάγκη της σχέσης με το ΙΑ και η αστοχία που αφορά το momentum του καθενός οδηγεί σε αυτή την περί του φίλου επιλογή.

KARAMPELAS

Τυχεροί

Έχουμε φίλο τον κ. Γιάννη Καράμπελα, που σέβεται τη δουλειά μας και άνοιξε το δρόμο ώστε φιλοξενούμενοι (στην κυριολεξία, με κουπόνια για καύσιμα-διόδια και φαγητό, όπως λέγεται) να συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις με αυτοκίνητο, προσφορά υπέροχων ανθρώπων. Όπως είναι οι Άρης Γεωργοσόπουλος και Στέλιος Βουδούρης, ενώ χρησιμοποιήσαμε τα αυτοκίνητα του φίλου Πέτρου Ματσούκη. Εξαιρετική η 3.0 CS της Restorcaration, και τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς. Για το GTiR τι να γράψουμε; Γράψαμε: τρία πρωταθλήματα και 23 νίκες σε αληθινούς αγώνες. Η συμμετοχή μας σε σημαντικές εκδηλώσεις, όπου η ακρίβεια και η προσοχή στη λεπτομέρεια, σε συνδυασμό με την ευφυΐα των ανθρώπων σε οργάνωση και συμμετοχές, κάνουν τη διαφορά.

FIAT

Το καλύτερο Ιστορικό αυτοκίνητο

Αυτό που σε συνδέει με τα όνειρά σου. Το τετράτροχο με ψυχή, που έχει περάσει πραγματικά από τη ζωή σου ως οικογενειακό όχημα, το άλλο, αυτό που έψαχνες «να βρεις και να δεις», σκύβοντας στο παράθυρο για να απολαύσεις το ταμπλό. Αυτοκίνητα με άποψη που τα γνώρισες αποστηθίζοντας τα κείμενα του Καββαθά, του Πιρπιρή και του Σταθάκη.

Τυχεροί οι νεότεροι, διάβασαν Τσάδαρη, Κάγκα, Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη και Τεμπερίδη, ενώ διαβάζουν Κουνίτη, Χαρπίδη, Πάνο Τριανταφυλλίδη και Ντάνο, Γεωργιάδη κ.ά. εξαιρετικούς που οδηγούν και γράφουν, μεταδίδοντας. Τέχνη ο λόγος με τα πλήκτρα. Το σχόλιό μας, με σεβασμό στη δεοντολογία, που απαγορεύει αναφορά στους συνεργάτες-οικογένειά μας.

Ευκαιρίας δοθείσης

Αν ξαναζούσε ο Πορφύριο Ρουμπιρόζα, ή έχει χρόνο ο Αρμόδιος Βωβός, μια Alfa Spider με πίσω άξονα θα οδηγούσε μέχρι το Σούνιο. Κρατώντας το χέρι της αγαπημένης του, κ. Βίκυς Βωβού, το οποίο θα εγκατέλειπε μόνο για τον επιλογέα των ταχυτήτων, που σε προκαλεί να τον χρησιμοποιείς. (Γεγονός πως ο Άρης, ο μαέστρο, θα άλλαζε με το αριστερό χέρι, βάζοντας «πόδι στο τιμόνι».)

Με την κίνηση πίσω

Ο Καββαθάς μάς δίδαξε Alfa Romeo, όπως άλλωστε αυτός είναι και ο ισόβιος πρέσβης της «911» στη χώρα μας… Μάθαμε λοιπόν από τον Έλληνα πατριάρχη της αυτοκίνησης ότι κάθε νεότερη εκδοχή της Alfa στο ίδιο μοτίβο είναι και πιο πολιτισμένη. Σε σχέση με τη Spider, με αφετηρία την Duetto της δεκαετίας του 1960, πιο σέξι θεωρούμε την προτελευταία εκδοχή, όπως του κ. Νικόλα Αλεξάκου με τη σχετικά μεγάλη πίσω αεροτομή, που αγκαλιάζει τα οπίσθιά της.

ARSOE

Στην Τρίπολη, με τη μαύρη

Σε εκδήλωση-υπόδειγμα Regularity τύπου Touring από τον ΑΡΣΟΕ. Από ανθρώπους που σέβονται, ως οικοδεσπότες παλιάς κοπής. Η συμμετοχή μας με τη «δική μας», τη μαύρη. Η «τετράγωνη» του 1990, προσφορά του κ. Στέλιου Βουδούρη -καλλιτέχνης σε διάφορα επίπεδα-, και είναι αυτή η Alfa που θα έπρεπε να παράγεται ακόμη. Απλή, με το απέριττο και ουσιώδες στυλ, που σήμερα δεν προκύπτει. Ένα κλασικό σχήμα με διαχρονική αξία.

Έκπληξη

Βαρύ νόμισμα, χρυσή λίρα, ακόμα μία Alfa που δε σχετίζεται με τη λιρέτα-χαρτονόμισμα. Από τη μία πλευρά, ατελείωτο χαμόγελο για την ποιότητα κατασκευής και το υψηλό επίπεδο συντήρησης, χωρίς τις ενίοτε άκομψες παρεμβάσεις του δήθεν εκσυγχρονισμού. Από την άλλη πλευρά, σε συνδυασμό με την αίσθηση του «τόσο ποιοτική όσο η Ζ3», έχεις την εντύπωση ότι «δεν πάει».

Βαρύ, sport Cabrio, αλλά είναι ακουστικά η «μούγγα» του κινητήρα με τον ψεκασμό που αρνείται και τις υψηλές στροφές, τα στοιχεία που περιορίζουν τις εντυπώσεις με το καλημέρα σας, αγαπητή.

Αυτοκίνητο-όνειρο, για τη σχεδίασή του, με κινητήρα-κόσμημα στις 3.500-4.500 σ.α.λ., τιμές ως καράτια υπεραξίας, και παρατηρείς το ταχύμετρο για να αντιληφθείς την ταχύτητα.

Εκνευριστικά ουδέτερη η συμπεριφορά της, δε σε παρασύρει σε παιχνίδι, και πρέπει να ζήσεις μαζί της ώστε να αντιληφθείς τις αρετές της. Πρόκειται για ένα άκαμπτο(!) πλαίσιο που συνδυάζεται με άψογη ανάρτηση, ακριβές τιμόνι και λάστιχα με το ψηλό προφίλ που μας λείπει. Κλειδί στη διαδικασία Regularity ο φημισμένος, ιδιαίτερα ελαστικός κινητήρας, ενώ λατρεύεις τον επιλογέα με τις μεγάλες διαδρομές για ένα 5άρι κιβώτιο με τις σωστές σχέσεις.

Τις αποζητάς τις αλλαγές, αλλά είναι περιορισμένες. Φαίνεται πως ο Ιταλός ήξερε πριν από τριάντα χρόνια την κατάληξη, ώστε σήμερα να διασχίζεις με την ακρίβεια των 49 χλμ. την Αρκαδία και την Αργολίδα χρησιμοποιώντας την 3η σχέση. Είτε ανηφορίζεις, είτε είσαι σε κατηφόρι… Στη διάθεσή σου και τα φρένα, που είναι αποτελεσματικά και ανθεκτικά. Ό,τι σου επιτρέπει να ακινητοποιείσαι στον σωστό χρόνο μπροστά στην κ. κριτή, με τη μάσκα να κρύβει το χαμόγελό της.

Το μάτι στα όργανα, που έχουν πληγωθεί από τη σύγχρονη διάθεση τότε στο Μιλάνο, συνδυάζεται με ακούσματα, και εκεί, περί τις 4.000 σ.α.λ., προκύπτει η απόλυτη ισορροπία. Οι αεροδυναμικοί ήχοι (sic) από την κουκούλα στην εθνική οδό, με ταχύτητα μεταξύ 120 και 140 χλμ., περιορίζουν τη μουσική, ενώ λειτουργούν και ως ξυπνητήρι στην εθνική οδό μέχρι να φτάσεις στο Ναύπλιο. Η πολιτιστική πρωτεύουσα του ΙΑ.

Στη διαδρομή, στον επαρχιακό δρόμο, αίσθηση ότι θα απογειωθείς δεν προκύπτει, καθώς είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη, ενώ θα βρεθείς σε αμηχανία αν περιμένεις να την οδηγήσεις υπερστρέφοντας. Αυστηρά ουδέτερη η κυρία.

Alfa Romeo

Με σεβασμό!

Από τον λάτρη που ξέρει και τη θέλει και για την αξιοπιστία της, αλλά και από τον αδιάφορο. Η Spider ο λόγος για να ενδιαφερθεί… Κερδίζει το βλέμμα όλων ο συνδυασμός μαύρο μέταλλο με μπεζ ύφασμα της «δικής μας», ό,τι αναστατώνει τον φωτογράφο-ζωγράφο, κ. Γιάννη Κουσκούτη. Άλλωστε, ανταποκρίνεται περίφημα τόσο στη διαδικασία Regularity, με την κουλτούρα Καράμπελα, όσο και στην Τέλεια Διαδρομή, μέσα από την ήρεμη δύναμη που χαρακτηρίζει τον gentleman-ιδιοκτήτη της.

Θα επανέλθουμε, πλέον από μακριά, ώστε η αγάπη να παραμείνει αλώβητη, σε έκφραση μόνο με τα πλήκτρα και με το άγχος ώστε το αυτονόητο να είναι και κατανοητό. Πολιτική μόνο στα περί Sporting, έργο της ΟΜΑΕ. Μόνο αγάπη για το ΙΑ, ή ΙΟ στην κλασική του διάσταση, ως υποστήριξη «ανθρώπων έργα». Ευθύνη μας η επικοινωνία για το διεθνές τρίαθλο του Τρισκέλιον, με σεβασμό σε οργανωτή και συμμετέχοντες.

Όλοι υπέροχοι._ Σ. Χ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Regularity
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ