top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – EΛΕΜ, σε πρώτο πρόσωπο

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και φιλοξενούμε τον ΕΛ-ΕΜ που καταθέτει μία ακόμα εμπειρία στα πλαίσια της οργάνωσης του εθνικού μας αγώνα.

Με αφορμή το χθεσινό κομμάτι του Σ.Χ, “Ειδικές διαδρομές: Άσε με να φύγω…” αποφάσισα να μοιραστώ τον πυρετό της προετοιμασίας του Ράλλυ Ακρόπολις από την σκοπιά της τέλειας διαδρομής σε συνδυασμό με απόδοση έργου.

Ανάμεσα στα διάφορα που απασχολούν την οργάνωση, πρέπει να συνεργαστούμε και με έναν γρήγορο και σοβαρό οδηγό που θα αναλάβει να μετακινεί και να συνεργαστεί με τον υπεύθυνο υβριδικών αυτοκινήτων της FIA.
Υπολογίστε, ότι θεωρητικά θα βρίσκεται σε όλες τις εκκινήσεις των ειδικών μέχρι να τερματίσει το τελευταίο Rally1, όντας ο πρώτος που πρέπει να φτάσει στο περιστατικό σε περίπτωση ατυχήματος.

Επιλογή της ομάδας ευθύνης ο Χρήστος Παραβάντης ο οποίος με χαρά και ευθύνη δέχτηκε την πρόκληση.
Γεγονός πως πρέπει να ξεναγήσουμε στον Χρήστο την διαδρομή ώστε να μπορεί εύκολα να κινείται κατά την διάρκεια του αγώνα για να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος!

Έτσι αποφασίσαμε να πάμε σε όλο τον αγώνα ώστε να έχει άποψη για τη διαδρομή, σημειώνοντας και τις κακοτοπιές…

Συμφωνήσαμε να φύγουμε την Τετάρτη στις 07.00 από το ΟΑΚΑ και να αναγνωρίσουμε τη διαδρομή της Παρασκευής και της Κυριακής. Να διανυκτερεύσουμε στην Λαμία και την επομένη να αναγνωρίσουμε τις απομακρυσμένες διαδρομές του Σαββάτου.

Αρχικά είχαμε προγραμματίσει να πάμε με το Τoyota Hilux που η Toyota Hellas έχει παραχωρήσει στην Οργάνωση. Αυτοκίνητο πολυεργαλείο που χάρη στην αξιοπιστία του δίνει λύσεις προς κάθε κατεύθυνση. Στη περίπτωση μας με γεγονός πως δεν θα κινηθούμε σε χώμα, καταλήξαμε να χρησιμοποιήσουμε το ενός μηνός Hyundai i20 N που έχω πλέον στην κατοχή μου.

Αφετηρία μας, στις 06.45 από το ΟΑΚΑ με κατεύθυνση το Λουτράκι όπου είδαμε τις αφετηρίες στις δύο Ε.Δ. αλλά και το Regrouping. Ανάπαυλα για μπουγάτσα και καφέ στο Avenue όπου πετύχαμε πρώτο τραπέζι πίστα τον Νικόλα Πασαλή, ο οποίος περίμενε την ηγεσία της Αστυνομίας για συζήτηση που αφορούν σε λεπτομέρειες, αλλά και αυτοψία της διαδρομής.

Συζήτηση για ένα δεκάλεπτο και ενημέρωση στον Χρήστο για ότι τον περιμένει στη συνέχεια, φύγαμε για για την Δάφνη μέσω της παλιάς Εθνικής Αθηνών-Θηβών. Μετά μέσω Θήβας, φτάσαμε στην Αλίαρτο όπου το Regrouping και το Tyre Fitting Zone και συνεχίσαμε για την κουραστική απλή, μεχρι την αφετηρία της νέας Λιβαδειάς….

Τα πίσω-μπρος και χωρίς καθυστέρηση για την Ιτέα μέσω Διστόμου και Δεσφίνας.

EL EM

Το κομμάτι αυτό, θεωρείται η τέλεια διαδρομή, μέχρι να φτάσεις στο επίπεδο της θάλασσας λίγο έξω από την Κίρρα.

Όλες οι αρετές του αυτοκινήτου, στην οδήγηση τύπου GT οπότε αξιοποιείς το πλαίσιο, βγήκαν στην επιφάνεια. Φτάσαμε στην εκκίνηση των Βωξιτών και περνώντας από την Ιτέα όπου φάγαμε κορυφαία τυρόπιτα, μέσω του “51” κατευθυνθήκαμε προς το Ελευθεροχώρι.

Λίγο πριν την διασταύρωση για το ομώνυμο χωριό είναι μεσημέρι και έχοντας χρόνο επιλέξαμε να συνεχίσουμε ώστε να ολοκληρώσουμε την ευθύνη που αναλάβαμε σε λιγότερο χρόνο.

Επαναπρογραμματισμός με την ακύρωση της κράτησης στο φιλόξενο ξενοδοχείο Αθηνά του Γιώργου Κυρίτση και κατευθυνόμαστε για την εκκίνηση του Πύργου.
Μετά την ατέλειωτη απλή, είναι το νοικοκυρεμένο χωριουδάκι που σε αποζημιώνει. Πάλι τα πίσω-μπρός και κατ’ ευθείαν για την εκκίνηση της ε.δ Περιβόλι, και από εκεί, ταξίδι όπου και χαλαρώνεις για την καλύβα του μπάρμπα Γιώργου στον Ταρζάν. Σημείο όπου η γαλήνη στο σημείο και οι αναμνήσεις από την δεκαετία του ‘80 σε αποζημιώνουν, για τη δύσκολη πρόσβαση.

Στο μεταξύ, συναντήσαμε πλήρωμα αγωνιζομένων που ήταν εκεί για το πρώτο τους γράψιμο και κάναμε μία μικρή ανασυγκρότηση δεκαλέπτου. Κατεβαίνοντας οδήγησε ο Χρήστος μέχρι την Λαμία, με γεγονός πως πρέπει να φροντίζεις να είσαι ξεκούραστος, οπότε και ασφαλής. Εμπιστοσύνη στο Χρίστο που αξιοποίησε την ευκαιρία να δοκιμάσει την Κορεάτικη κατασκευή.
Μετά τη Λαμία συνεχίσαμε με κατεύθυνση το Ελευθεροχώρι και την Ελάτεια που ακολουθούσαν και ο Χρίστος ολοκλήρωσε τις σημειώσεις του. Νωρίς το βράδυ περνούσαμε πάλι την πύλη του ΟΑΚΑ ολοκληρώνοντας την αποστολή μας.

Σε ρυθμούς ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ….

Η σχετική χαλάρωση συνδυάστηκε με την απαραίτητη θεραπεία και το Σάββατο, επιστροφή σε ρόλους Ευθύνης για τον αγώνα μας, ως μέλος μιας ομάδας που εργάζεται σκληρά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Προορισμός η Άμφισσα, όπου συνάντηση με τον Νικόλα Πασσαλή. Με το Τογιότα Hilux, αυτοκίνητο από μηχανής θεός κατά γενική ομολογία, συντονιστήκαμε με τον υπεύθυνο Τεχνικών έργων της Περιφέρειας κ. Ασημάκη Κόκκινο, προσθέσαμε στη συντροφιά μας τον φίλο Άλεξ Σανιδά και αναγνωρίσαμε τους Βωξίτες. Καταγραφή της κατάστασης του δρόμου και το κυριότερο, συνεργασία. και οδηγίες για το τι ακριβώς πρέπει να φτιαχτεί στη διαδρομή, που το πρώτο της κομμάτι έχει επηρεαστεί αρνητικά μετά τον χειμώνα.
Γεύμα με φίλους στο Μαϊστράλι στην Ιτέα και επιστροφή στη βάση μας, χωρίς το άγχος ευθύνης που χαρακτηρίζει όλους όσους απασχολούνται με την οργάνωση του αγώνα μας …
Ατού, ως παυσίπονο για μια ποιοτική διαδρομή, η θέση οδήγησης, ο ήχος του κινητήρα από τις μεσαίες στροφές και το πλαίσιο του i20N που σου επιτρέπουν να σημειώνεις υψηλές μ.ω.τ χωρίς ρίσκο και με ασφαλεια. Μέλημα μας, η ασφάλεια και όσων στη διαδρομή μας.

Κυριακή μεσημέρι παρόντες στο τετραήμερο test με την ομάδα της Skoda και σε επόμενη φάση, ουσιαστικά άμεσα, τετραήμερο test με την Toyota!

Μετά τις 26 Αυγούστου και μέχρι τον αγώνα αποκλειστική απασχόληση το ΡΑ με την ευθύνη όλων μας βαθειά στο κόκκινο.

Επίλογος
Σημείωμά μου ως ανάγκη να μοιραστούμε το μέγεθος της προσπάθειας που γίνεται από όλους τους εμπλεκόμενους για τον “Εθνικό”μας αγώνα.
Αγώνας σε Παγκόσμιο επίπεδο που χωρίς αμφιβολία θα υποστηρίξουν και οι χιλιάδες θεατές, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ισάξιο της ιστορίας και της προσπάθειας στη σύγχρονη έκφραση του…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ