top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με τα φώτα νυσταγμένα…

Το Toyota Hilux, η «νταλίκα» μας για την καθιερωμένη μας πλέον συνάντηση με τον Ταρζάν…

Στο ρόλο της «Τζεην», ειδικά σήμερα εκεί, ο Μακεδόνας Θοδωρής Χατζηθεοδωρίδης, και μετά από 3ήμερη δοκιμή στις ειδικές διαδρομές του ΡΑ έχεις άποψη για το pick up της Toyota. Πολυεργαλείο όπως ήταν το Navara και παραμένει το Isuzu. Δεν είναι Raptor στην άσφαλτο, όπου τοποθετούμε το Toyota σε επίπεδα Amarok, αλλά ελάτε φίλοι ανταγωνιστές όλοι μαζί στο χώμα. Ελάτε για τριήμερο πόλεμο ή παιχνίδι στις πληγωμένες από την κακοκαιρία ε.δ. του EKO Ράλλυ Ακρόπολις.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux

Ελάτε να επιβιώσετε μπροστά από τον αγώνα στα δέκα λεπτά από τον πρώτο πυραυλοκίνητο Πρωταθλητή, ώστε να δούμε ποιος θα αντέξει. Θα πείτε Toyota είναι και μάλιστα με λάστιχα general τύπου Grabder ΑΤ3. Μέχρις εδώ η εξέλιξη, με τη συντήρηση να απαιτεί την παρέμβαση της Κύρκος Racing μόνο για την αλλαγή των υλικών τριβής στα μπροστινά φρένα πριν πάμε Ταρζάν για την καθιερωμένη μας συνάντηση με τον Δημήτρη Αθανασέκο. Όλοι μας ασφαλείς χάρη στον Σπύρο Πανανακάκη και τους παλιούς, τους αγαπημένους, όπως ο Παναγιώτης Μαστραντώνης, δίπλα του η Τίνα Αδάμ, με την κ. Αντωνιάδου. Στα χρονόμετρα η Τάνια Θεοχαρίδου με τη κ. Ροζαλία Αρμάου και τη Χριστιάνα Τσίρο, νέοι ωραίοι και υγιείς που μαθαίνουν γρήγορα και με τον τρόπο το σωστό. Οι κριτές μας, οι θεματοφύλακες του αγώνα μας.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux

Kirkos Racing – In! 

Ακούραστος, κεφάτος και αισιόδοξος ο Ηλίας Καραίσκος της ΤΕ, έφερε το πολύτιμο υλικόγια τα φρένα στο χώρο μας, σε περίοπτη θέση στο SP με την έγκριση του φεουδάρχη, βεβαίως. Συνεννόηση δεν προκύπτει, αφού ο σεβασμός αποτελεί λεπτομέρεια, αλλά σημαντικό είναι η δουλειά, οι υπηρεσίες που προσφέρει ο καθένας και κακά τα ψέματα, στον τομέα τους αρκετοί τοποθέτησαν πολύ ψηλά τον πήχη ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Στελέχη και συνεργάτες τους, είτε από αέρος όπου κυριαρχεί ο ΕΛΕΜ, είτε στο αρχηγείο και στον περιβάλλοντα χώρο, είτε στο δρόμο και στις ειδικές διαδρομές. Με τους κριτές και τους ενδιάμεσους να διδάσκουν και εμάς τους παλιούς και φυσιολογικά τους νεότερους που έρχονται φουριόζοι και μας αρέσει…

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux

Στον Ταρζάν με Toyota

Τη θέλει αυτή την αντιπαράθεση η μηχανή μας. Είναι η φύση, το περιβάλλον και η ιστορία που άλλωστε συνδέονται με τον ιαπωνικό κολοσσό. Είναι η μικρή μας διαδρομή που εκφράζεται εδώ σε αυτό το σπαστήρι που το εξέλιξε σε βελούδο ο Τάσος Αθανασίου το 2021 και παρά τη νεροποντή, έτσι παραμένει. Κάποιοι επαγγελματίες την χαρακτήρισαν σκληρή και εξαρτάται με τι συγκρίνεις Ντάνυ;

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux

Συγκριτικά λοιπόν, το Hilux φόρεσε τα καλά του και ταίριαξε περίφημα στο γοητευτικό περιβάλλον. Επιλογή κίνησης 4×4, αφαίρεση του ελέγχου της πρόσφυσης, που επανέρχεται και το ξανά αφαιρείς, ενώ έχεις επιλέξει sport στο κιβώτιο που είναι εξαιρετικό. Δεν ασχολείσαι, σε διαβάζει και επιλέγει καλύτερα από ότι θα έκανες αν είχε paddles. Υπερβολή; Είπαμε εξαιρετικό και αφού το τιμόνι ανταποκρίνεται, αναλαμβάνει η ανάρτηση τη συνέχεια. Δεν κάνεις οικονομία, η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα δέκα λίτρα πετρέλαιο από την ΕΚΟ, μέτρηση ειδικής και απλής διαδρομής.

Συνολικά είναι εντυπωσιακό το πως λειτουργεί στο κακό χώμα, ενώ εξελίσσεται σε διασκεδαστικό στο καλό, ειδικά όταν υγρό. Όπως σε κάποια σημεία προχθές στο Λουτράκι, χθες στην αρχή της Παύλιανης και σήμερα συχνά στον Ταρζαν.

Το Hilux, είπαμε, πολυεργαλείο, περισσότερο Land Cruiser, παρά RAV4. Λαμβάνεις Άγγελε;

Καλή, συνέχεια._ Σ.X.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Toyota Hilux
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ