top icon
Blog

Μετά τις 15 Αυγούστου…

Κάποτε ετοιμάζαμε αποσκευές για το Ράλλυ Χαλκιδικής, ενώ τα τελευταία 25 χρόνια παραμένουμε στις επάλξεις, ώστε να προκύψει σωστό τεύχος το Σεπτέμβριο.

Με την «Καθημερινή» της Κυριακής στις 4 Σεπτεμβρίου το αντίστοιχο τεύχος, και ποιος σήμερα, μέσα Αυγούστου, εργάζεται και δεν πιέζεται. Ακόμα και όσοι σε άδεια τριών εβδομάδων, σε απόσταση από τον τομέα ευθύνης μου για λόγους τάξης από το 1992, στο διάστημα από 16 μέχρι και 19 Αυγούστου νιώθουν τουλάχιστον άβολα.

Στη μνήμη μας, εξαιρετικός συνεργάτης από τους λίγους πραγματικούς διευθυντές που έχουμε συνεργαστεί, ο Λάκης Μαστραντώνης, τότε που οι Εκδόσεις Λυμπέρη λειτουργούσαν σαν Rolex σε χρυσό-ατσάλι, σχολίαζε πως έχει την ομορφιά του να λείπεις όταν οι άλλοι εργάζονται, και αντίστροφα. Προφανώς ο Λάκης, τότε με τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Κορλέτη που σεβάστηκε το 4T με τον σωστό τρόπο, όπως επιτέλους συμβαίνει και σήμερα, μετά το «αγροτικό» στις Α.Ε., είχε ανάλογα το δικό τους μαγαζί, κοσμηματοπωλείο της εποχής. Δίπλα του η κ. Ειρήνη και ευρύτερα ο τεράστιος Γιώργος Κυρατζής, που τύπωνε τα εβδομαδιαία περιοδικά μας όπως αλλού εκείνη την εποχή τα μηνιαία. Είπαμε, Rolex τότε οι Εκδόσεις Λυμπέρη.

Stratis Halkidiki

Από την πλευρά μας, πλέον η αγωνία έχει δύο όψεις. Από τη μία το site, που έζησε και μέσα στις άδειες χάρη στην εξαιρετική δουλειά του Χρήστου Αποστολόπουλου, που έχει δίπλα του κερί αναμμένο τον κ. Σπύρο Χατήρα και βέβαια τον «GR man» για το WRC, όπως και τον κ. Βασίλη Γούσια. Τους απολαμβάνουμε! Ο Β.Γ. έχει ξεπεράσει την ευθύνη του, την F1, και ζωγραφίζει γενικά περί πιστών σε παγκόσμιο επίπεδο…

Από την άλλη, πρέπει να δημιουργηθεί τεύχος, και οι ημερομηνίες ευθύνης με προτεραιότητα και στην υπερπροσπάθεια της εμπορικής ομάδας, απέχουν από τις ημερομηνίες έκδοσης. Τυπώνουμε στο «σπίτι μας», στο Κορωπί, κάτω από ιδανικές συνθήκες, με υπεύθυνους τους καλύτερους τουλάχιστον στα Βαλκάνια και, αν θέλετε να μας γνωρίσετε πριν πάμε βόλτα τέρμα γκάζι σε άσφαλτο ή σε χώμα, στις μηχανές της «Νίκης» για τη «νίκη», θα σας ξεναγήσουμε.

Πρόκειται για την εξέλιξη της βιομηχανίας σε ατελιέ υψηλής ραπτικής, όταν συνήθεια είναι το αντίστροφο. Εδώ προκύπτει και πάθος και, ενώ πιστεύεις πως απλώς πατάνε κουμπιά και παράγουν, αυτοί εκεί, συνάδελφοί μας ουσιαστικά, δημιουργούν παρακολουθώντας κάθε σελίδα ενός τρελού όγκου παραγωγής… Πρόκειται για δημιουργική υπερπαραγωγή, κλάσης Porsche, με γεγονός πως Ferrari και Rolls, όπως και η Lambo, τα καταφέρνουν, αλλά σε χαμηλούς αριθμούς παραγωγής. Μικρές ποσότητες. Εδώ εκατομμύρια οι ποιοτικές σελίδες από συνειδητοποιημένους στο «δημιουργώ»…

Μας αρέσει όλο αυτό και, όταν γύρω σου κινούνται με προοπτική, ενώ σε συνδυασμό με τη διπλανή σου πόρτα νιώθεις ασφαλής, απλώς εμπνέεσαι και αναζητάς και τη δύναμη ώστε να εμπνέεις.

Σαφέστατα δε λείπουν και οι κατασκευαστικές, οι δομικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με ό,τι έχεις μάθει, αλλά απλώς, όσο μεγαλώνεις, μέχρι κάποιο σημείο μαθαίνεις… Το σωστό; Από το αποτέλεσμα. Άλλωστε, κάποιοι μάθαμε να κρινόμαστε – ό,τι και μας έκανε ανταγωνιστικούς την εποχή εκείνη, την καλή.

Δύσκολη ημέρα

Από την Τρίτη και μέχρι και «μεθαύριο» την Παρασκευή, και το πρώτο που απαιτείται είναι να σκοτώσεις τη μελαγχολία· ίσως είναι από τις λίγες φορές στα τελευταία χρόνια, που εισέπραξες τη δημιουργική διάθεση των συνεργατών σου. Ακόμα και από τον Θάνο!

Ό,τι μας επιτρέπει να προσθέσουμε πινελιές και να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις για ένα ελκυστικό τεύχος, έχοντας ξεκινήσει άλλωστε το σχεδιασμό από τις αρχές του μήνα· πριν έρθει στα χέρια σας το τεύχος Αυγούστου με την Tonale και τα πολλά SUV. Το τεύχος στα χέρια σας, χωρίς την «Classic» ενότητα που λατρεύουμε και με μικρό «Lounge», που κάνει τη διαφορά ως σφραγίδα της νέας εποχής, αλλά και με ελάχιστους αγώνες.

Γενικότερα, αδυναμία μας, που οφείλουμε να ελέγχουμε ως επαγγελματίες, και μακάρι να σας ικανοποιεί το τεύχος Σεπτεμβρίου με πολύ Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι στοίχημα να αρέσει και στους νέους αναγνώστες μας, όπως και σε όσους επέστρεψαν, ένα τεύχος με πολύ Ράλλυ Ακρόπολις.
Όπως στο παρελθόν, με γεγονός πως η ενότητα «Αγώνες», που είναι στο DNA του 4T, αποτελούσαν τη ραχοκοκαλιά του περιοδικού και, με την ευκαιρία, δε θέλω να πιστέψω την υπόθεση ότι αυτή η περιορισμένη πλέον ύλη θα λείψει από το περιοδικό με την αποχώρησή μου. Το «συντομότερο δυνατόν», όπως απαιτείται και άλλωστε ψιθυρίζεται έντονα από τότε που μετακινηθήκαμε από το «συνεργείο» στη Λ. Κηφισίας στα εξαιρετικά μας γραφεία, σήμερα στο Μαρούσι.

Stratis Halkidiki

Για την ιστορία

Ο Αύγουστος δεν ήταν ποτέ μήνας διακοπών, παρά τη σχέση με τη θάλασσα, σε διάφορα επίπεδα, μέχρι τα είκοσι πρώτα χρόνια ζωής. Ο ένατος ήταν ο μήνας του Ράλλυ Χαλκιδικής. Το πρώτο 15ήμερο δουλειά, και στη συνέχεια Χαλκιδική. Σε συνδυασμό με διακοπές. Αφήγημα για τις συζύγους μας, που ανέμεναν για μια βουτιά, όσο εμείς αναγνωρίζαμε.

Μας πείραζε μάλιστα ο «Ιαβέρης», ότι με 3-4 περάσματα στη Χαλκιδική δεν πας πουθενά, οπότε ξανά και ξανά, και τη μία έτσι και την άλλη αλλιώς, και να κατέβει ο Φέρτακας να κλείσει το δρόμο, να περάσω τέζα το χάσιμο στα Πετροκέρασα, ή ψάχνοντας για δευτερόλεπτα σε άλλες, μαγικές ειδικές.

Stratis Halkidiki

Ο κορυφαίος αγώνας της Ευρώπης

Ήταν ελληνικός, αγαπητοί, και δεν τον έχουν κερδίσει τυχαία ο Λεωνίδας Κύρκος και ο Άρης Βωβός με τους συνοδηγούς τους, ενώ εμείς, τα δεύτερα βιολιά, χάναμε σπάνια, έως ποτέ, από ξένους επαγγελματίες σε κατηγορίες και κλάσεις.

racers
Ελάχιστος, λοιπόν, ο χρόνος για διακοπές πριν από τον αγώνα τα σοβαρά, τα απαιτητικά χρόνια, ό,τι ήξεραν πολύ καλά η Τώνια, ο Δημήτρης Βαζάκας, ο αείμνηστος Μιχάλης Κριάδης, ο Νικόλας Μουζάκης και βέβαια ο Κώστας Στεφανής, όπως και άλλοι σημαντικοί της εποχής. Κρατούσαμε ημέρες διακοπών για μετά τον αγώνα, οπότε και δεν έλειψαν μάχες παίζοντας μπιρίμπα. Τη στιγμή που πλέον η ήμερα είχε μικρύνει, ενώ ο μέτριος καιρός συχνά μας χαλούσε τη διάθεση. Αν βέβαια ήταν καλή, σε σχέση με τον αγώνα. Τα πάντα όλα και για πολλά χρόνια και, κυρίως, τα συναισθήματά μας όπως και το χτίσιμο της συμπεριφοράς μας ήταν άμεσα συνδεδεμένα με την αγωνιστική μας διαδρομή. Ήταν πολλοί αγώνες κάθε χρόνο και για πολλά χρόνια, με το συναγωνισμό στη μέγιστη τιμή.

Moshous Stratis

Τυχεροί
Οι Έλληνες που συμμετέχουν σήμερα στο Ράλλυ Ακρόπολις και έχουν σοβαρό θέμα για τροφή στις διακοπές τους. Το όνειρο Ράλλυ Ακρόπολις, ζωντανό στα χέρια σου, δεν ξεπερνιέται, και άλλωστε αφορά όλη την οικογένεια.

Με την τύχη μαζί τους και νέοι άνθρωποι, όπου και αν εμπλέκονται στο GR Motorsport, που πλέον εξελίσσεται μέσα από την αποδεδειγμένη υποστήριξη της πολιτείας, όπως και αν εκφράζεται.

Καλό δρόμο σε όσους ταξιδεύουν, έχοντας επιλέξει το τέλος του μήνα για τις διακοπές τους και, κυρίως, παρακαλούμε για την προσοχή σας, όσοι επιστρέφετε._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ