top icon
Blog

Να οδηγείς!

Η Τέλεια Διαδρομή με το σωστό σασί, το οξυγόνο του petrolhead, και η χώρα μας προσφέρεται για πολλούς λόγους. Ερώτηση: Τι κοινό έχουν τα αυτοκίνητα της Ford, ώστε να ψάχνεις την ευκαιρία να μοιραστείς μαζί τους το χρόνο σου;… Ευκαιρίας δοθείσης – και αναζητείται ο Σ.Χ., που στάθμευσε στο Car Center στη Λεωφόρο Συγγρού το χαρακτηριστικό, μπορντό Ford Puma των 155 ίππων, από όπου παρέλαβε τη σχεδόν μαύρη Mustang με την κίνηση μόνο πίσω και τους 300 ίππους…

Premium η διαδικασία της παράδοσης-παραλαβής δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στου Καρανικόλα και, απίστευτο, αλλά το 2023 υπάρχουν άνθρωποι που ευγενικά σηκώνονται για να σε υποδεχθούν. Εναρμονισμένοι πλήρως με τα αυτοκίνητά τους, άλλωστε, και η ευγένεια της κ. Χριστίνας στην υποδοχή είναι ο καθρέφτης μιας επιχείρησης που συνδέεται απόλυτα με το προϊόν που διαχειρίζονται, αποδίδοντας και σεβασμό στο ρόλο μας. Ό,τι ακριβώς προκύπτει όταν είναι διαθέσιμος ο κ. Θόδωρος στη Citroen-Ωμέγα, στη Μεσογείων, για να είμαστε ακριβείς και δίκαιοι.

Υποδοχή επιπέδου Ford, με ευαισθησία στην ικανοποίηση του χρήστη, ό,τι αποδεικνύεται οδηγώντας, και θέλεις να το αξιοποιείς σχετικά αυτό το «δίπολο»· το Puma και την Mustang, χωρίς να υποτιμάς το Kuga, ενώ μας λείπουν το Fiesta και κυρίως το Focus. Θα είχαν άλλη γεύση και διαφορετικά αποτελέσματα τα ΣΔΟΚ του ειδικού Τύπου σε συνδυασμό με το χάτσμπακ της Ford, αλλά δεν είναι της παρούσης…

Ford Puma

Με το Puma

Έχει δίκιο το βαπτιστήρι, ο 20χρονος Βασίλης Ν. Τσάδαρης, που δεν το αλλάζει, δε διαπραγματεύεται τη σύγκριση. Έχει γράψει και ένα εξαιρετικό άρθρο ο Μπίλαρός μας σχετικά, με αφορμή τη δοκιμή της εκδοχής με τον 1.0-125 ίππων με το χειροκίνητο 6άρι. Όπως και το «δικό μας» κιβώτιο, στον έκδοση των 155 ίππων. Ποιο αυτόματο κιβώτιο; Κάποιες στιγμές θέλεις επιλογέα. Θέλεις τη μετάδοση στο χέρι, ώστε να επιλέγεις εσύ το πώς διαχειρίζεσαι 155 ίππους από 1.000 κυβικά σε εξαιρετικό πλαίσιο. Τι να κρύψουμε; Έχουν τον καλύτερο 3κύλινδρο, και εδώ ο πρωτοπόρος αντέχει στο χρόνο. Σε «χαμηλό» και σφιχτό SUV με τσιτωμένο τον 1.000άρη κινητήρα, και έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς 2λιτρο παλιάς κοπής.

Ford Puma

Ξεκινάς με το δεξί…

Είναι η εξαιρετική θέση οδήγησης, η ευκολία σε κάθε τύπου συνδεσιμότητα, και η συνέχεια έχει να κάνει με τις προτεραιότητές μας. Στο δρόμο, λοιπόν, το στοιχείο-ατού της Ford, και όταν τα οδηγείς, δυστυχώς σπάνια, έχεις την αίσθηση ότι οι μηχανικοί της Ford διάβαζαν και Καββαθά από το 1970 και έχτισαν το σύνολο «ανάρτηση-τιμόνι-πλαίσιο» με τα «θέλω» και τα «πρέπει» του πρύτανη-ιδρυτή.

Από το Focus πρώτης γενιάς αυτή η τέχνη που δεν αντιγράφεται και, σε πρώτο πρόσωπο, εισβάλλεις στο Puma, όπως μόνο στη Sud Ti τότε, το ’76-’77. Η συνέχεια ξεπερνάει κάθε προσδοκία. Θα μπορούσες να συγκρίνεις συνολικά με Juke και DS, αλλά σε ευελιξία και στην ακρίβεια των χειρισμών το Puma προηγείται. Δεν προκύπτουν συμβιβασμοί στην πίεση, οπότε και συνδυάζεται με ακούσματα που δε συνάδουν με 3κύλινδρο κινητήρα, ενώ, αναζητώντας όρια, ξεδιπλώνεται το ταλέντο του σε επίπεδα Fiesta.

Το Ford Puma είναι το καλύτερο B-SUV; Χωρίς «ναι μεν αλλά», έχει την κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Ford Puma

Η Mustang;

Η σχεδόν μαύρη μάς θύμισε την πρώτη, τη ρουμπινί, που συγκρίναμε με Jaguar i-Pace, και μάλιστα αυτοκρινόμενοι χαρακτηριστήκαμε ιερόσυλοι. Όλα συγκρίνονται, και μπορεί η «Jag» να είναι σε άλλο επίπεδο σε πρεστίζ με πάτημα-αρχοντιά, αλλά επιμέρους, σε σπορ χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνουμε ότι σωστά την αμφισβητεί η Mustang. Απολαυστική, με δυνατότητες ώστε να μην προκαλεί αγωνία η διαχείριση του ρεύματος για λογική αυτονομία συνδεδεμένη με εύκολα τα 400 χλμ. Από εκεί και πέρα, κρύβει το βάρος της και μεταφέρει στοιχεία από το χαρακτήρα της ερωτεύσιμης συμβατικής Mustang, και βέβαια την αύρα Ford. Ό,τι αυτό σημαίνει για το πώς κάθεσαι, πώς πατάει και το πώς, αυτή ειδικά η Mach-E, ανταποκρίνεται στους δρόμους της πρωτεύουσας.

Ford Puma

Αυτή η Mustang, λοιπόν, υπερέχει της γερμανικής στρατιάς, ενώ υποδεικνύει και στον κ. Μασκ το πώς ένα ηλεκτροκίνητο εργαλείο μετακίνησης μπορεί και να γοητεύει. Με προσοχή σε λεπτομέρειες που δημιουργούν διαφορές.

Είπαμε, είναι Ford, και σε προκαλούν να οδηγείς, από τη βάση μέχρι την κορυφή… Με ρεύμα ή με θερμικό κινητήρα, και η Mustang, με το i8 της ΒΜW και την iPace, είναι τρία αυτοκίνητα με σχεδίαση και πλαίσιο που θα ήθελες να απολαύσεις με δυνατό θερμικό κινητήρα, πολλών κυβικών και κυλίνδρων.

Πριν από την πλήρη ηλεκτρική κυριαρχία, να ονειρευόμαστε, να έχουμε να γράφουμε και εμείς οι… αμετανόητοι.

Ford Puma

Αφιερωμένο

Σημείωμα από καρδιάς, με αφορμή την ουσία της δουλειάς, με τη σκέψη στον φίλο, παλιό συνεργάτη Γιάννη Κάττωριτς. Τυχερός στην ατυχία του, πλέον χωρίς συνοδηγό, διαχειρίζεται με τακτ κρίση ζωής. Με τη στήριξη της δεύτερης οικογένειάς του, όπως αποδεικνύεται η Ford Motor Ελλάς, το ευγενικό, φιλικό και πολιτισμένο πρόσωπο της πολυεθνικής, που στη χώρα μας εκπροσωπείται με τον ελληνικό, τον ανθρώπινο τρόπο. Σεβασμός._ Σ. Χ.

Φωτοραφίες: Αρχείο 4Τ

Ford Mustang Mach-E_

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ford Mustang Mach-E_
  • Ford Mustang Mach-E
  • Ford Puma
  • Ford Puma
  • Ford Puma
  • Ford Puma
  • Ford Puma
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ