top icon
Blog

Ώρα: Ανίτα Πασαλή

Δώρο από την κ. Ανίτα Πασαλή στον αγώνα-κομμάτι της ζωής της ο σχεδιασμός του φετινού επετειακού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που ξεπερνάει κάθε προσδοκία, ενώ δημιουργεί προϋποθέσεις για το καλυτερότερο όλων των εποχών…

Άργησαν; Καμία σχέση, αφού ήταν έτοιμοι από καιρό και, όπως σε κάθε τους δραστηριότητα στη Motorsport Greece, όπου έχουν την τέχνη τους σε σχέση με το momentum. Η Αλυτάρχης, Ανίτα Πασαλή, κορυφαία στο WRC, συνδυάζοντας το ήθος παλιάς κοπής με τη σύγχρονη πρακτική, δούλευε τον επετειακό αγώνα από την επομένη του προηγούμενου και δημιουργούσε μέσα από την εμπειρία της και τη μοναδική φινέτσα που τη διακρίνει. Τον ξέρει καλά το «δρόμο» -χώμα/λάσπη-, και είχε αυτό που της αρέσει.

EKO Ράλλυ Ακροπολις 2023

Carte blanche από την Αγία Τριάδα στο ΟΑΚΑ, με σφραγίδα «Υπουργός», όπως βέβαια και τη συγκαταβατική ματιά του Αυγενάκη, που κατεβάζει κάστρα. Άλλωστε, εκεί στο ΟΑΚΑ διδάσκουν το να παρεμβαίνεις διακριτικά και όταν και αν πρέπει, έχοντας πτυχίο από το «πανεπιστήμιο» διοίκησης και συμπεριφοράς «Λευτέρης Αυγενάκης» με έδρα στο Ηράκλειο, την «πρωτεύουσα» της Κρήτης. Μακάρι να λειτουργούσε όλο το Δημόσιο έτσι, όπως άλλωστε λειτουργεί και ο Οργανισμός Πιερρακάκη, και η χώρα άλλαξε ταχύτητα εν μέσω καταστροφών και άλλων συγκυριών.

ΑΝΙΤΑ ΠΑΣΑΛΗ

Με την ευκαιρία

«Υπουργέ των sport», μπορεί εύκολα να συμβεί εκεί στην Κρήτη, με τον ΑΟΚ και τα 6άστερα ξενοδοχεία, ασφάλτινος αγώνας στο ERC. Γλιστράει και θα αρέσει σε συνδυασμό με τη φιλοξενία που μόνο εκεί θα βρεις, πέραν του ότι έχουμε και πραγματικά «εθνική ομάδα», έτοιμη να ανταγωνιστεί στην Άσφαλτο. Σύμφωνοι, «δεν είναι της παρούσης, βρε Στράτη», που ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι…

Ανίτα Πασαλή

default

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – 70 χρόνια…

Διάρκεια και ποιότητα-ανθρώπων έργο, και η κ. Αλυτάρχης με τον Παγκόσμιο συνοδηγό της και τον συνοδοιπόρο στη ζωή της, «ΕΛ-ΕΜ» και Νικόλα Πασαλή, αμφότερους σε ρόλους ουσίας, αξιοποίησε το pick-up, όργωσε, έκοψε, έραψε, μπήκε στη θέση των Worlds, αλλά και των συνεργατών της· κριτών, ενδιάμεσων κ.ά., ενώ είναι γνωστό το πάθος της ώστε να δημιουργεί εικόνες για τους «Κατίκηδες» του WRC, αλλά και για τον θεατή, με σεβασμό στο ρόλο του, κλειδί της επιτυχίας.

Η Ανίτα, βέβαια, σχεδιάζοντας (και όχι μόνο) αποδίδει και την τιμή στον ιδρυτή, στην ΕΛΠΑ, διατηρώντας τα σημεία αναφοράς. Αντίστοιχα, μπαίνει και στη θέση του Κερερέ, που θα πρέπει να ελέγχει το κόστος αλλά και να συντονίσει την κρατική μηχανή, όπως και στη θέση του Αθανασούλα. Ο Παύλος, που θα πρέπει να προσφέρει σε Promoter και χορηγούς προϋποθέσεις του ονείρου για τρίτη φορά σερί και σε αναβαθμισμένη διάσταση, και όλο αυτό το έργο, ως τυπική ευθύνη με πινελιές ουσίας ως ήρεμη δύναμη, έχει την υπογραφή «Παναγιώτης Πουρναράκης».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Αυγενάκης - Αθανασούλας

Ευκολάκι;

Από τον καναπέ και με τα πλήκτρα όλα εύκολα, όταν όμως θα πρέπει να φρεσκάρεις διατηρώντας χαρακτήρα και αξίες λαμβάνοντας και στα υπόψη τις αυτονόητες ισορροπίες σε σχέση με την τοπική αυτοδιοίκηση, η άσκηση μπορεί και να σε προδώσει· οποιονδήποτε, εκτός από αυτή την τετραμελή ομάδα, που συμπληρώνουν οριακά ενδεκάδα. Με την Ελένη, την Αγγελική, την Εύη, την Κατρίν, τον Γιώργη Παπαζάφ, τον Άγγελο, τον κ. Κωνσταντίνο (Σταύρου), τον Καραλή, τον Φίλιππο, τον «Παπ», που δίδαξε πριν από δώδεκα μήνες, τον αμυντικό ογκόλιθο Νικ Μαν, τον Π.Τ., αλλά και τα «παραμπέλουμ», αφεντικά στις ΕΔ.

Σημαντικό ότι ήρθαν και έρχονται νέοι για να μείνουν σε κάθε πόστο, όπως ο Χρήστος, ο Γιώργης, ο Βασίλης μας κ.ά. Ομάδα-ρολόι με ακρίβεια Garmin, έργο Νικόλα Κερερέ, καθρέφτης τού τι ο Έλληνας μπορεί όταν εμπνέεται, οπότε και αξιοποιείται δημιουργικά από τη δύστροπη κρατική μηχανή. Σε τομείς-ευθύνη του Υφυπουργείου Αθλητισμού (τυπικά), καθρέφτη της ικανότητας του πολυτεχνίτη Αυγενάκη.

Ανίτα Πασαλή

Η διαδρομή

Δεν πρόκειται για χειρουργείο, αλλά για υψηλή τέχνη με μικροχειρουργική, οπότε εδώ η πλαστελίνη και άλλα, όπως η μυϊκή μάζα, μεταφράζονται σε χώμα, με ό,τι γοητευτικό και ύπουλο κρύβει αυτό το υλικό. Διαφοροποιείται, δουλεμένο από τα γκρέιντερς, ενώ μεταμορφώνεται ανάλογα με το ποσοστό της βροχόπτωσης, και εδώ τίποτα δεν προκύπτει τυχαία.

Μαγική…

… η πρώτη δύσκολη και ιδιαίτερη ημέρα, που σωστά υποστηρίζει και Λουτράκι, με σεβασμό στον Δήμαρχο. Του παραδείσου η δεύτερη ημέρα· οι Καρούτες, επιτέλους οι σωστές, και θα επανέλθουμε με τη διαδρομή στην ουσία της, σχολιάζοντας σήμερα την αρχιτεκτονική της, που μόλις ανακοινώθηκε. Την Κυριακή; Μπορείς, και η επιλογή της PS συνδυάζει οδήγηση με περάσματα-ζωγραφιές που βάζουν φωτιά στα χέρια των «καμεραμανατζήδων». Καλλιτέχνες που ταξιδεύουν την Ελλάδα σε όλο τον πλανήτη.

Αυτοί και άλλοι, όλοι δηλαδή, ακόμα και εμείς της επικοινωνίας ή του 5ου τροχού της τιμής, θα έχουμε πιάσει δουλειά από την Πέμπτη στην όποια SS και -με σεβασμό στο θηρίο, την Toyota Ελλάς-, αν, κ. Αγγελική, το υπηρεσιακό GR δε φοράει τρακτερωτά, το κλέβω και μπουκάρω με τα 35άρια χωρίς ποδιά στον Άγιο Θεόδωρο.

Μόνο Toyota το «0» στο επετειακό Ράλλυ Ακρόπολις!

Το αδιαχώρητο;

Να θυμηθούμε πώς λειτουργεί η ΕΛ.ΑΣ. τα δύο τελευταία χρόνια σε συνεργασία με τη Γραμματεία του αγώνα, και έχουμε χίλιους τεκμηριωμένους λόγους να μην ανησυχούμε και να προετοιμαστούμε. Για τη γιορτή του Motorsport σε Παγκόσμιο επίπεδο με έδρα την Ελλάδα και διπλή πρωτεύουσα, την Αθήνα, όπου η Ακρόπολη και πιθανόν και η SS, αλλά και η Λαμία. Η Φινλαμία της καρδιάς μας, και όνειρο ζω – μη με ξυπνάτε.

Ανίτα Πασαλή

Να μην ξεχνάμε και, λειτουργώντας με φως στην ψυχή, ήταν το όραμα με πείσμα του Λευτέρη Αυγενάκη, που συντονίστηκε με τον Δημήτρη Μιχελακάκη και την Ανίτα Πασαλή, οπότε με τη σύμφωνη γνώμη και το ενδιαφέρον πολύ ψηλά στην ατζέντα του Πρωθυπουργού, ο αγώνας μας, το ΡΑ, επέστρεψε στο WRC.

Κλειδί και η ιερή σχέση Παύλου Αθανασούλα με τον promoter (και όχι μόνο), με γεγονός πως ο καχύποπτος ξένος βρήκε συνομιλητή του με τη σφραγίδα της πολιτείας.

Σήμερα γιορτάζουμε υποδειγματικά τα 70 χρόνια της διαδρομής του ΡΑ. Σεβασμός._ «Στρατισίνο»

ΥΓ.: Όνειρο o Λάμπρος με τον Νικόλα, ο Γιώργος με τον Χρήστο και άλλους GR να είναι ανταγωνιστικοί. Επί προσωπικού, με τη σιγουριά ότι τίποτα δε θα αλλάξει μετά τις εκλογές στη δημιουργική εξέλιξη της χώρας!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • EKO Ράλλυ Ακροπολις 2023
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Αυγενάκης - Αθανασούλας
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Tanak
  • KO Ράλλυ Ακρόπολις_Athanasoulas - Αθανασούλας
  • ΑΝΙΤΑ ΠΑΣΑΛΗ
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ