top icon
Blog

Πάμε «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις»

Η ώρα του ψαγμένου θεατή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που προετοιμάζεται για την Τέλεια Διαδρομή στο βουνό, ώστε να απολαύσει με ποιότητα και άποψη…

Για να είμαστε συνεπείς και σωστά ενημερωμένοι, έχουμε φορτώσει πληροφορίες από το επίσημο site. Έχουμε διαβάσει ιστορίες χωρίς αμαρτίες, μεθαύριο Κυριακή, σε 4Τροχούς με την «Καθημερινή».

Τα καύσιμά μας είναι μόνο ΕΚΟ. Η σύνδεσή μας είναι Cosmote. Ο εξοπλισμός μας από τον Κωτσόβολο και η έξτρα οδική ασφάλεια από την Europ Assistance. Σημαντική η στήριξή τους, ειδικά σήμερα, που πολλά αυτοκίνητα δε διαθέτουν εφεδρικό τροχό.

Οι ειδικές «μας» διαδρομές

Άγιοι Θεόδωροι: Οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Νώντας Δουζίνας πήγαν εκεί με Toyota RAV4. Αυτοκίνητο από τα όπλα της οργάνωσης. Είναι η πρώτη ε.δ. του αγώνα, που θα γίνει δύο φορές την Παρασκευή, και καλό θα είναι να την αποφύγετε. Καλύτερα Λουτράκι, και ας χαθεί η δυνατότητα να απολαύσεις δύο ε.δ. Μένεις, άλλωστε, μέχρι τον τελευταίο.

«Ταρζάν»: Ο υπογράφων, ο «Στρατισίνο», με τον Δημήτρη Βαζάκα επισκεφθήκαμε το θρύλο με την ηλεκτρική Mustang, και παραμιλάμε. Στενόχωρο για τους οργανωτές, αλλά την Κυριακή, αν δεν ήμουν «0», εκεί θα στάθμευα. Στον «Ταρζάν». Όλη μέρα «Ταρζάν»… Για τη μεγάλη διαδρομή, οπότε θα με βρίσκατε στα πρώτα χιλιόμετρα, και βέβαια για την PS στο δεύτερο πέρασμα.

Το Σάββατο Βωξίτες στο τέλος, στο Προσήλιο. Με ευθυγραμμίσεις-κοφτά ίσια, που δε διανοείστε…

Τα αυτοκίνητα

Επιλέγουμε επτά SUV σε συνδυασμό με αυτοκίνητα των κατασκευαστών που συμμετέχουν στον αγώνα κ.ά. ικανά να αντεπεξέλθουν και στο χωματόδρομο. Όπως το ολοκαίνουργιο Qashqai, με τη Nissan να έχει τη δική της ιστορία στο ΡΑ. Σε συνδυασμό με τη δική μας…

Σημαντικό, να έχεις στο χέρι τη σωστή εκδοχή, ό,τι προδίδει και γνώση.

Citroen C5 Aircross 1.5d

Αυτό είναι το σωστό. Έχεις ανάρτηση με διαδρομές, χώρους για τουλάχιστον τέσσερις και κινητήρα diesel που συμφέρει. Με το καλύτερο Citroen παραγωγής στη σκιά, θα χειροκροτήσεις τους Πλάγο-Ρέντη με το C3 Rally2. Εξαιρετική συμμετοχή με βάθος, όντας στην ομάδα Όστμπεργκ(!), που ήρθε για να κερδίσει. Σημαντικό ότι τον Αστυνόμο με τον Κ. Συνοδηγό του θα τους απολαύσουμε και στο ελληνικό πρωτάθλημα με το λευκό, δικό τους αυτοκίνητο. Αυτονόητο ότι δεν κλείνεις αυτιά και μάτια στο πέρασμα των Ρουστέμη-Νικολόπουλου, με γεγονός πως οι νέοι είναι ωραίοι. Το σίγουρο είναι πως αυτούς θα τους βλέπουμε για πολλά χρόνια. Ο Άλεξ να είναι καλά.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Ford Ranger Raptor

Το τέλειο, θα πείτε. Υπό την προϋπόθεση ότι αντέχει η μέση σου την ανάρτηση, θα απαντήσουμε. Οπότε, έχεις διαθέσιμους 213 ίππους από τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, αξιοποιώντας και το 10άρι κιβώτιο. Έχεις μηχάνημα για να ανοίξεις δικούς σου δρόμους και να προσεγγίσεις από εκεί που οι άλλοι με τα SUV αδυνατούν. Όσοι με Kuga και Puma στη σκόνη σου, και μόνο εσύ θα προλάβεις να αποθεώσεις Χατζητσοπάνη και να χειροκροτήσεις Ζιώβα, που απολαμβάνει τον εκσυγχρονισμό ως έργο του έγκυρου Στέλιου Φάκαλη. Ο ψαγμένος θα χρονομετρεί Καρανικόλα, ενώ όσοι σέβονται, γνωρίζουν γιατί πρέπει να υποκλιθούν στον Στέφανο Θεοχαρόπουλο. Συνδυασμός ευγένειας και θάρρους, με την ποιότητα που χαρακτηρίζει και τον Γιώργο Κότσαλη δίπλα του.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Hyundai Tucson

Κατά τη γνώμη μας, η χρυσή τομή. Σε χρώμα κυπαρισσί, είναι και το πλέον όμορφο. Επιλέγουμε το περίπου υβριδικό, αυτόματο και quattro με τους 180 και απολαμβάνουμε και στο χωματόδρομο. Η αξιοπιστία του 10/10 και όσοι πιστοί στην εργοστασιακή ομάδα είστε λιγότεροι από όλους εμάς, που μένουμε βουνό για τους Λάμπρο Αθανασούλα-Νίκο Ζακχαίο με το ελληνικό i20Ν-Rally2 των πολλών στόχων και προσδοκιών. Κάποιοι τυχεροί αξιοποιήσατε τον εξαιρετικό διαγωνισμό της COSMOTE και πήρατε γεύση από τον Λάμπρο και το όπλο του. COSMOTE, κανάλι με εκπομπή και για το ελληνικό motorsport!

O σταθμός-ατού στην επικοινωνία του αγώνα. Ο Cosmote, που θα μεταφέρει το savoir faire του Έλληνα σε όλο τον κόσμο…

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Nissan Qashqai

Το καινούργιο. Το μπλε που πήγαμε Αμοργό. Θα θέλαμε το δυνατό και σε αυτόματο, όπου αντικατοπτρίζεται επακριβώς η ανανεωμένη του φιλοσοφία μέσα από την premium λειτουργία του. Άλλο αυτοκίνητο το καινούργιο, και ας το κρύβει. Σχολιάζεις ότι έχουν αλλάξει μόνο τα φώτα, αλλά επιμένοντας θα εκτεθείς. Ποιότητα κύλισης «3008» με στοιχεία Χ1, όμως εδώ στο βουνό μιλάει το DNA του. Εμείς θυμόμαστε «Ταρζάν» κ.ά. με King Cab και X-Trail και εσείς Γιώργο Μοσχού με ένα οποιοδήποτε αγωνιστικό, Nissan. Ζούσαμε για αυτή την ειδική με γεγονός την αξιοπιστία της μηχανής (Σ.Χ.: το ’88 με Φέρτακα στη Silvia και το ’92 με Αντωνάκη στο GTiR ζωγραφίσαμε εκεί…). Ατού τα κομάντο «before» για τα φρέσκα λάστιχα σε 2 λ., και «after» επισκευάζοντας τις υπερβολές μας. Είχαν 10-12 λεπτά και έκαναν τη δουλειά μίας ώρας.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Peugeot 3008 Hybrid4

Το WRC των SUV. Το δικό μας το μαύρο, με τα διακριτικά σήματα της GALLO-Peugeot. Έχεις 300 σε συνδυασμό, τετρακίνηση και το καλύτερο πάτημα ever στην άσφαλτο. Δε θα σε προδώσει στο χώμα και, αφού θα περάσεις πολύ πριν από τους πλοηγούς, θα απολαύσεις τη δουλειά των ειδικών της περιφέρειας στη βελτίωση των δρόμων. Οι Βωξίτες κλάσης 20ού αιώνα και ποιος «Ταρζάν»; Υπερβάλλουμε, αλλά τώρα αμέσως μετά τα μαγικά των χειριστών θα κάνεις χρονάρα εκεί με το «3008». Όπως άλλωστε και οι Λευκαδίτης-Κόντος με το αγωνιστικό Gallo-208 Rally4. Κόσμημα που θα λάμπει και στους ελληνικούς αγώνες.

Πού θα επαναφορτίσουμε το plug-in μας; Στη Λαμία, στου Χρυσόστομου Καρέλλη βέβαια, ώστε να τσεκάρουμε και αν λειτουργούν τα κόλπα Κηλάδη εκτός Αθηνών.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Skoda Karoq 1.5

Εδώ έχουμε την απόλυτη ισορροπία. Ό,τι χαρακτηρίζει και την αγωνιστική Fabia, το συναντάς σε SUV. Ποιο Tiguan; Το Karoq. Οι σωστές διαστάσεις, και αρκεί ο 1.5 με τους 150. Αντίστοιχα, θυσιάζεις την τετρακίνηση που συνδυάζεται με τους ντίζελ και παραπάνω βάρος και μένεις στο FWD αξιοποιώντας τη συνολική ομοιογένεια. Ακριβώς ό,τι χαρακτηρίζει τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου και τα ξαδέλφια τους Βελάνη. Κοινός παρονομαστής το αγωνιστικό Skoda Fabia που σε WRC2-3 συνήθως αναζητάει αντιπάλους. Με το Karoq καλύπτεις και τα αγωνιστικά Polo πριν από την απόσυρση. Πολύ κομψό το Τ-Roc ακόμα και για τον «Ταρζάν» σε έκδοση «σύγχρονη τέχνη».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Toyota RAV4

Τελευταίο, το πρώτο. Εδώ τα δεδομένα είναι αλλιώς. Φιλοξενείσαι από τον μεγαλειότατο. Το αυτοκίνητο που, άλλωστε, σε χέρια κλάσης Μακρινού και Αμαξόπουλου θα φιλοξενήσει VIP του αγώνα με πολύ σημαντικούς ρόλους. Απλώς προσέχεις στην εθνική να μην ξεπεράσεις τα 180 χλμ., γιατί ο 2.5 με τους 225 εκτός πόλης αποδεικνύεται λαίμαργος. Ό,τι πιστοποιείται ταξιδεύοντας στους επαρχιακούς δρόμους, με την ισορροπία να προκύπτει στο χώμα, όπου αξιοποιείς το σασί. Στο χώμα το GTi των SUV πιστοποιεί την κλάση του συνολικά. Στοιχίζει το σύγχρονο RAV, αλλά αξίζει.

Καλή διασκέδαση._ Σ. Χ.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ