top icon
Διάφορα

GM Εurope: περικοπές & αναδιοργάνωση

H General Motors Europe ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τα ετήσια λειτουργικά της έξοδα κατά 500 εκατομμύρια ευρώ περίπου μέχρι το 2006

H General Motors Europe ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τα ετήσια λειτουργικά της έξοδα κατά 500 εκατομμύρια ευρώ περίπου μέχρι το 2006. Το σχέδιο αυτό απαιτεί μείωση του εργατικού δυναμικού κατά 12.000 άτομα για τα επόμενα δύο χρόνια, με πάνω από 90% το 2005. Η εταιρεία θα ξεκινήσει άμεσα διαπραγματεύσεις με εκπροσώπους των εργαζομένων σχετικά με το σχέδιο αυτό.

Ο αρχικός στόχος του σχεδίου έγκειται σε μία μείωση του έμψυχου δυναμικού στη Γερμανία, με ιδιαίτερη έμφαση στους τομείς κατασκευής και μηχανολογίας. Περίπου 1.000 μειώσεις έμψυχου δυναμικού προβλέπεται να προέλθουν από το χώρο των προμηθευτών.

Η GME ανακοίνωσε ότι τα λανσαρίσματα προϊόντων της για το 2005 θα γίνουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και το επιθυμητό πλαίσιο ποιότητας για τα Opel Astra GTC, Zafira ενός όγκου, και το Saab 9-3 Sport Hatch. Επιπλέον, επιβεβαίωσε την εισαγωγή του νέου Opel cross-over SUV, της επόμενης γενιάς Corsa και ενός νέου διθέσιου roadster για το 2006.

«Επίσης θα συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με τους πετρελαιοκινητήρες, καθώς είναι πολύ δημοφιλείς μεταξύ των πελατών μας» είπε ο κ. Forster. «Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες μας, κυρίως ο 1.9-λίτρων των Vectra, Astra και Saab 9-3, εξακολουθούν να λαμβάνουν έξοχες κριτικές από τον ειδικό τύπο, παίρνοντας την πρωτοκαθεδρία σε συγκριτικές δοκιμές με τους πλέον δύσκολους αντιπάλους μας».

Με τη συνέχιση της συνεργασίας σε διαδικασίες σχεδιασμού και μηχανολογίας μεταξύ στελεχών της Saab και Opel, τα τμήματα αυτά προβλέπεται να παρουσιάσουν σημαντική αποτελεσματικότητα. Ο συντονισμός εργασιών μηχανολογίας μεταξύ Σουηδίας, Μ. Βρετανίας και Γερμανίας θα μειώσει το μέχρι σήμερα διπλό κόστος κατασκευής των κοινών πλέον εξαρτημάτων, ώστε το κάθε τμήμα να ασχοληθεί με έναν εξειδικευμένο τομέα.

Σε συνδυασμό με αυτές τις κινήσεις, το Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης στο Rüsselsheim, στη Γερμανία, και το Τεχνικό Κέντρο Εξέλιξης της Saab στο Trollhättan, στη Σουηδία, θα ενσωματωθούν πλήρως στον παγκόσμιο μηχανολογικό ιστό της GM. Ο Hans Demant, Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της GM Europe, θα εξακολουθήσει να προΐσταται του μηχανολογικού ιστού της GME, ενώ θα αναφέρεται στον Carl-Peter Forster, Πρόεδρο της GM Europe. Ο Demant παραμένει Διευθύνων Σύμβουλος της Adam Opel AG. Η εταιρία μελετά ακόμη την ωφελιμότητα των διαφημίσεων, και έχει αποφασίσει να σταματήσει τη συμμετοχή της στους αγώνες DTM στη Γερμανία μετά το πέρας της σαιζόν του 2005.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ