top icon
Παρουσιάσεις

Fiat Croma

Σχεδόν δέκα χρόνια μετά η ιταλική εταιρεία επανέρχεται στη μεσαία κατηγορία με το νέο Croma

Περισσότερα από δέκα χρόνια μεσολάβησαν από τότε που η γκάμα της Fiat διέθετε το Croma. Ένα μοντέλο που ανήκε στην μεσαία κατηγορά. Η Fiat κάνει εκ νέου ένα νέο ξεκίνημα στην κατηγορία επαναφέροντας το Croma. Το σύγχρονο μοντέλο διαθέτει διαφορετική φιλοσοφία και οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας επισημαίνουν ότι δεν ανήκει σε καμία από τις παραδοσιακές κατηγορίες. Μάλιστα τον τύπο του αμαξώματος τον προσδιορίζουν ως Comfort Wagon.

Στην πράξη πάντως είναι ένα ψηλό (1,60 μ.) στέισον. Η εξωτερική εμφάνιση που υπογράφεται από τον Guigiaro δεν διαθέτει κάποια αισθητική ιδιαιτερότητα. Τα στοιχεία που κυριαρχούν στην εμφάνισή του φωτιστικά σώματα η ευμεγέθης μάσκα εμπρός, οι έντονες αψίδες των φτερών και το πίσω μέρος που θυμίζει έντονα το Seat Ibiza. Στο εσωτερικό, τώρα τα πράγματα κινούνται ανάλογα. Απλός σχεδιασμός, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Από εκεί και πέρα ο επιλογέας τοποθετημένος σχετικά ψηλά στην κονσόλα και η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης δίνουν μια χροιά MPV στην αίσθηση του οδηγού ενώ ο πίνακας οργάνων από το Stilo (με ελαφρώς διαφορετική γραμματοσειρά) είναι ένα στοιχείο που δεν κολακεύει εφόσον πρόκειται για ένα νέο μοντέλο.

Η επισήμανση από τους υπεύθυνους της ιταλικής εταιρείας ότι το Croma είναι ένα από τα καλύτερα κατασκευασμένα Fiat δεν απέχει από την πραγματικότητα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ποιοτικά η συναρμογή σίγουρα προσεγμένη. Το σημείο που το Croma ξεχωρίζει είναι οι χώροι. Μεγάλο εσωτερικό ύψος, ικανό φάρδος και σημαντικά περιθώρια για τα γόνατα των πίσω επιβατών θα προσφέρουν άνεση σε δυο ή τρεις επιβάτες στο πίσω κάθισμα που μπορεί να θεωρηθεί ανάμεσα στις κορυφαίες της κατηγορίας.

Από τεχνολογική σκοπιά το Croma είναι χτισμένο στην πλατφόρμα E της GM όπως και οι δυο επιλογές βενζινοκινητήρων στα 1,8 και στα 2,2 λίτρα που αποδίδουν 140 και 147 ίππους στην προκειμένη περίπτωση. Στο δρόμο τα χαρακτηριστικά του Croma είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης η άνεση, το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου στο ταξίδι αλλά και οι έντονες κλίσεις στις στροφές, το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση που σε τίποτα δεν θυμίζει το Stilo και τα φρένα που σε πρώτο επίπεδο έχουν καλή αίσθηση αλλά σε έντονο φρενάρισμα η απόδοση δεν είναι η αναμενόμενη._Σ.Σ.
 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ