top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τα νέα Subaru Impreza WRX STi & Tribeca

Τη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα το γνωστό όσο και απαιτητικό αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών επέλεξε η Subaru, προκειμένου να παρουσιάσει επίσημα –ταυτόχρονα με το ανανεωμένο Tribeca- το νέο υπερόπλο της. 

Ο λόγος, φυσικά, για τρίτης πλέον γενιάς, WRX STi, το οποίο βασίζεται στο νέο Impreza, που με τη σειρά του, ύστερα από πολλά χρόνια, εγκαταλείπει οριστικά τη σιλουέτα του 4θυρου αμαξώματος, τόσο για εμπορικούς λόγους, όσο και για τις ανάγκες των αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, στους οποίους ο Ιάπωνας κατασκευαστής αναμένεται να επανέλθει… δριμύτερος από τα μέσα της σεζόν που αρχίζει το προσεχές Σαββατοκύριακο στις παγωμένες ε.δ. του Μόντε Κάρλο.
 
Σχεδιαστικά, το νέο STi είναι λιγότερο προκλητικό σε σχέση με τον προκάτοχό του, όχι όμως σε βαθμό που να μην υποδηλώνει τις «προθέσεις» του. Αυτό απορρέει μέσα από συγκεκριμένες επιλογές, όπως το μεγαλύτερο κατά 100 χλστ. μεταξόνιο, που προσφέρει μεγαλύτερους χώρους στους επιβάτες, το μικρότερο κατά 50 χλστ. συνολικό μήκος, που προσφέρει, σε συνδυασμό με τους κοντύτερους προβόλους εμπρός και πίσω, καλύτερη ευελιξία, καθώς και τα φαρδύτερα, κατά 40 και 50 χλστ. εμπρός και πίσω μετατρόχια, που προσφέρουν ακόμα πιο δυναμικά οδικά χαρακατηριστικά. Οπτικά και πάντοτε σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του, το νέο STi ξεχωρίζει από τα «πρησμένα» εμπρός και πίσω φτερά, τις 18άρες ζάντες ελαφρού κράμματος, που συνδυάζονται με ελαστικά 245/40, τη χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα στο μέσον του καπό, τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και τους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, που χρησιμεύουν για την απαγωγή θερμότητας από τον κινητήρα των 2,5 λίτρων.
 
Στο εσωτερικό δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση τόσο στη βελτιστοποίηση της ποιότητας, όσο και στον εξοπλισμό, χωρίς όμως να απεμποληθούν τα σπορτίφ στοιχεία που χαρακτηρίζουν κάθε μοντέλο με τα μαγικά αρχικά «WRX STi». Στοιχεία-σήμα κατατεθέν αποτελούν εδώ το νέας σχεδίασης τριάκτινο τιμόνι, ο κόκκινος φωτισμός του πίνακα οργάνων με το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα αλουμινένια ποδοστήρια, το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα αριστερά από τον οδηγό, καθώς και οι διακόπτες, πίσω ακριβώς από τον επιλογέα, που αφορούν τη ρύθμιση της απόκρισης του κινητήρα με τρεις επιλογές (Si-Drive) και την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, μέσω του «ενεργού» κεντρικού διαφορικού (Multi Mode DCCD), με τρεις επίσης επιλογές στο αυτόματο mode λειτουργίας και άλλες έξι(!) στο χειροκίνητο.
 
Κάτω από το καπό του νέου STi φιλοξενείται ο γνωστός, πλην όμως «διορθωμένος» στα σημεία, επίπεδος κινητήρας τούρμπο της Subaru (2.457 κ.εκ.), που πλέον αποδίδει 300 ίππους και 41,5 χλγμ. ροπής. Στην πράξη, το κορυφαίο μέλος της οικογένειας Impreza, το οποίο είναι εφοδιασμένο για πρώτη φορά στην ιστορία του μ’ ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VDC) που διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, διαθέτει ένα εμφανώς πιο φιλικό προφίλ στην καθημερινή και όχι μόνο χρήση, χάρη και στις πιο «ήπιες» ρυθμίσεις της ανάρτησής του. Όταν όμως το απαιτήσεις, κυριολεκτικά μεταμορφώνεται σ΄ένα πραγματικό όπλο, ικανό να συγκινήσει ακόμα και τον πλέον απαιτητικό οδηγό.
 
Το τίμημα όλων των παραπάνω, και μάλιστα σ’ ένα πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ άνεσης και ασφάλειας, ορίστικε στα 54.900 ευρώ.
 
Όσον αφορά το ανανεωμένο Tribeca, το οποίο φέρει σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές, τόσο εμπρός και πίσω, όσο και στο πλαί, αξίζει να σταθούμε στον μεγαλύτερης χωρητικότητας και απόδοσης 6κύλινδρο μπόξερ κινητήρα (σημ.: από τα 3,0 λίτρα… σκαρφάλωσε πλέον στα 3,6, με τη μέγιστη ισχύ του να ανέρχεται τώρα στους 258 ίππους), καθώς και στο ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τιμές του ιαπωνικού SUV ορίστηκαν στα 58.900 ευρώ για την 5θεσια έκδοση και στα 62.900 ευρώ, για την 7θέσια._Χ.Α.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ