top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη γκάμα της Dacia

Η γκάμα της ρουμάνικης εταιρίας απαριθμεί πέντε μοντέλα, για όλα τα γούστα, με έμφαση στην οικονομία.

Ταξιδέψαμε μέχρι το Παρίσι και την πίστα Ceram για να γνωρίσουμε τη γκάμα της Dacia. Ο στόχος της ρουμανικής φίρμας δεν ήταν βεβαίως να μας εντυπωσιάσει με τις ικανότητες των μοντέλων της στο ελεγχόμενο περιβάλλον της πίστας, αλλά να μας δείξει από κοντά όλη της τη γκάμα, η οποία απαριθμεί πέντε μοντέλα για όλα τα γούστα, με έμφαση στην οικονομία.
 
Ένα hatchback, ένα σεντάν, ένα station wagon και δυο επαγγελματικά είναι αυτά που απαρτίζουν τη γκάμα της, έχοντας ως κοινό παρονομαστή τη χαμηλή τιμή. Με τα Sandero και Logan να είναι ήδη γνωστά, την προσοχή μας κέρδισε το Logan MCV. Πρόκειται για ένα station wagon μοντέλο εφτά θέσεων, όπως τουλάχιστον θα εισαχθεί και στην ελληνική αγορά, το οποίο έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο -κατά 27 εκατοστά- από τη σεντάν εκδοχή του. Με αυτό τον τρόπο οι μηχανικοί της Dacia εξασφάλισαν αρκετό χώρο για τους επιβάτες και, υπό προϋποθέσεις, για τις αποσκευές τους.
 
Ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινά από τα 200 λίτρα στην 7θέσια διάταξη, μεγαλώνει στα 700 λίτρα με πέντε επιβάτες, ενώ όταν αφαιρεθεί η 3η σειρά καθισμάτων και αναδιπλωθεί η 2η τότε η τιμή φθάνει τα 2.350 λίτρα. Η πρόσβαση στη τελευταία σειρά είναι σχετικά δύσκολη, ενώ και ο διαθέσιμος χώρος σχετικά μικρός.
 
Ο κινητήρας με τον οποίο θα εισαχθεί το MCV είναι ο 1.600αρης πολλαπλού ψεκασμού των 90 ίππων. Με το βάρος να περιορίζεται κάτω από τα 1.200 κιλά το πολυμορφικό όχημα της Dacia επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα. Στο δρόμο δείχνει ότι είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση, κάτι που μαρτυρούν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης.
 
Στο περιθώριο της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τα επαγγελματικά μοντέλα Van και pick-up με κλειστό και ανοιχτό αμάξωμα. Αυτά έχουν δυνατότητα φόρτωσης 800 κιλών, και ακόμα 300 λίτρα χώρου αποσκευών πίσω από τα καθίσματα. Επίσης διαθέσιμο ήταν και το Sandero με τον 16βάλβιδο κινητήρα των 1,2 λίτρων με τους 75 ίππους, το οποίο όμως δε θα εισαχθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία ._Γ.Καλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ