top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη γκάμα της Infiniti

Η Infiniti με μια εντυπωσιακή κίνηση εισβάλλει και στην Γηραιά Ήπειρο και απειλεί με τα προϊόντα της τις μεγάλες δυνάμεις του χώρου.

Απόβαση και στην Ευρώπη! Η Infiniti με μια κίνηση αν μη τι άλλο εντυπωσιακή εισβάλλει και στην Γηραιά Ήπειρο και απειλεί με τα προϊόντα της, τις παραδοσιακά μεγάλες δυνάμεις του χώρου. Επειδή βέβαια το όνομα της Infiniti μπορεί σε πολλούς από εσάς να μην λέει πολλά θα κάνουμε ένα σύντομο flash back στην ιστορία της ιαπωνικής φίρμας.
 
Η Infiniti έκανε αισθητή την παρουσία της για πρώτη φορά το 1989 στην αγορά των ΗΠΑ και από τότε, χρονιά με την χρονιά, καθιερώθηκε στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού αυξάνοντας συνεχώς τις πωλήσεις των οχημάτων της. Από τότε βέβαια μέχρι σήμερα πέρασαν σχεδόν 20 έτη. Η Infiniti άνοιξε τα φτερά της και σε άλλες αγορές μέχρι που έφτασε η ώρα να φωνάξει βροντερό παρών και στην Ευρώπη.
 
Πρόκειται ουσιαστικά για την πολυτελή θυγατρική φίρμα της Nissan (κάτι σαν την αντίστοιχη Lexus για την Toyota). Μην συγχέετε όμως τις δυο εταιρείες μεταξύ τους, όσο και αν οι δεσμοί τους είναι συγγενικοί, αφού επί της ουσίας πρόκειται για δυο ξεχωριστές και αυτόνομες μάρκες. Η Infiniti διαθέτει ανεξάρτητο δίκτυο πώλησης των οχημάτων της παγκοσμίως, ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής, και όπως μας δήλωσαν και οι ιθύνοντες της φίρμας, δική της ξεχωριστή ταυτότητα!
 
Στόχος βέβαια των Ιαπώνων δεν είναι να κοιτάξουν κατάματα τις premium γερμανικές εταιρείες (βλ. Audi, BMW και Mercedes) αλλά να δώσουν το δικό τους στίγμα και την δική τους άποψη στον όρο πολυτέλεια και κομψότητα. Άλλωστε όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της εταιρείας στην Ευρώπη κ. Τζιμ Ράιτ, «δεν κατασκευάζουμε αυτοκίνητα για όλους τους ανθρώπους, αλλά προσφέρουμε τα πάντα, σε αυτούς τους πελάτες που θα επιλέξουν τα αυτοκίνητά μας»!
 
Η είσοδος λοιπόν της Infiniti στην ευρωπαϊκή αγορά συνδυάζεται με το λανσάρισμα 4 νέων μοντέλων. Το G37 sedan είναι ένα πολυτελές τετράθυρο όχημα με μήκος 4,78 μ. που εστιάζει στην άνεση και στην πρακτικότητα. Είναι στην βασική του έκδοση πισωκίνητο, μπορεί όμως στις ακριβότερες version του να δεχθεί και σύστημα τετρακίνησης με ενεργητική μάλιστα τετραδιεύθυνση.
 
Δεν εξιτάρει οδηγικά το σεντάν G37 θα εκτιμήσεις όμως σε αυτό την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας και τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Μεγάλο ατού του μοντέλου ο ισχυρός κινητήρας ο οποίος κινεί το όχημα σε γοργούς ρυθμούς «μαζεύοντας» σε χρόνο dt πολλά μα πολλά χιλιόμετρα… Το τιμόνι βέβαια θα θέλαμε να έχει λίγο καλύτερη αίσθηση αν και σε κατευθυντικότητα είναι όπως ακριβώς το θες.    
 
Αντίθετα το G37 coupe ρίχνει το βάρος του στην οδηγική απόλαυση. Πισωκίνητο με μπλοκέ διαφορικό, διαφοροποιείται από το σεντάν αδερφάκι του όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και τεχνικά. Διαθέτει πιο σπορ set-up στην ανάρτηση και πιο «απόλυτο» στήσιμο στο δρόμο. Απενεργοποιώντας όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα σου δίνεται η ευκαιρία να «παίξεις» με ασφάλεια αφού το σωστά ζυγισμένο αμάξωμα (σχεδόν 50-50 η κατανομή του βάρους), σε συνάρτηση με το πολύ καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι εμπνέουν στον οδηγό την απαιτούμενη σιγουριά.
 
Το «παιχνίδι» ωστόσο πρέπει να είναι πάντα με μέτρο γιατί μην ξεχνάτε πως κάτω από το καπό κρύβεται ένα ισχυρότατο μηχανικό σύνολο που δεν αστειεύεται. Όσο «απόλυτο» όμως και αν είναι το κουπέ G37 δεν σημαίνει πως δεν είναι άνετο και με αέρινο πάτημα στο δρόμο. Εάν λοιπόν πρωταρχικός στόχος δεν είναι οι χώροι τότε το εντυπωσιακό κουπέ είναι μια ξεχωριστή και έξυπνη επιλογή.  Για την κίνηση και των δυο μοντέλων φροντίζει ένας 6κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας χωρητικότητας 3.696 κ.εκ. που αποδίδει 320 ίππους και 36,6 κιλά ροπής στις 5.200 σ.α.λ.
 
Η γκάμα όμως της ιαπωνικής εταιρείας θα ήταν ελλιπής εάν δεν είχε στις τάξεις της και κάποιο ελευθέρου χρόνου όχημα. Η Infiniti λοιπόν πατάει ευρωπαϊκό έδαφος με δυο σπορ SUV μοντέλα. Με το EX37 και το FX37&FX50.
 
Αναφορικά με το EX θα λέγαμε πως είναι ο αντίπαλος της ΒΜW X3 και της Mercedes GLK. Το «κουπεδίστικο» σουλούπι του δημιουργεί στο όχημα μια ξεχωριστή εικόνα και γιατί όχι (;) φευγάτη σε σχέση με τα έως τώρα δεδομένα στην κατηγορία. Μόνιμα τετρακίνητο, με στιβαρό πλαίσιο και ισχυρό κινητήρα (3.7 V6 με 320 ίππους) το ΕΧ ισορροπεί επιτυχώς ανάμεσα στην άνεση και στο δυναμικό ύφος. Και σε αυτήν την περίπτωση όμως ο κινητήρας τραβά πάνω του τα φώτα της «δημοσιότητας».
 
Με ένα απλό πάτημα του γκαζιού ξυπνούν οι 320 ίπποι, οι οποίοι χρειάζονται μόλις 6,4 δλ. για να κινήσουν τα 1.876 κιλά του αμαξώματος μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Παρόλο που η ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και το όχημα υπό έντονη πίεση γέρνει κάπως, το πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης προσφέρει στο αυτοκίνητο την απαιτούμενη πρόσφυση και κατά κάποιο τρόπο διώχνει μακριά όποιο αίσθημα ανασφάλειας πήγε να δημιουργηθεί. Μικρή εξοικείωση χρειάζεται και μετά να είστε σίγουροι πως θα αναζητάτε συνεχώς δρόμους με στροφές!
 
Το μοντέλο όμως που πραγματικά είναι όλα τα λεφτά, είναι το FX.
Με εμφάνιση που μόνο κολακευτικά σχόλια μπορεί να αποσπάσει το μεγάλο πολυτελές crossover της Infiniti κλείνει πονηρά το μάτι στις X5, ML και Cayenne. Κάτω ωστόσο από το εντυπωσιακό περίβλημα κρύβεται και ένα υψηλών προδιαγραφών τεχνολογικό υπόβαθρο.  
Ικανό ώστε να εντυπωσιάσει πλήρωμα και οδηγό.
 
Είναι πραγματικά δύσκολο να δημιουργήσεις ένα αυτοκίνητο 2+ τόνων που να κρύβει τόσο έντεχνα τον όγκο του αλλά και το βάρος του. Και όμως οι μηχανικοί της Infiniti τα κατάφεραν. Το FX προσφέρει κορυφαία ενεργητική ασφάλεια στους επιβάτες του, σε τέτοιο βαθμό που πολλά σπορ μοντέλα φαντάζουν… «λίγα» μπροστά του. Ρυθμίζεις την ανάρτηση στο πρόγραμμα Sport, «δουλεύεις» χειροκίνητα το κιβώτιο μέσω των paddles στο τιμόνι και ξεκινάς την γρήγορη βόλτα σου. Το feedback που λαμβάνεις από το όχημα θυμίζει έντονα σπορ μοντέλου.
 
Δεν παίρνει κλίσεις ακόμα και κάτω από έντονη πίεση, ο κινητήρας είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να προσφέρει ακόμα περισσότερη «ωμή» δύναμη και συ, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι δοκιμάζεις τα όρια… τα δικά σου. Γιατί του FX δύσκολα μπορείς να τα μάθεις. Ειδικά το πεντάλιτρο με την τετραδιεύθυνση σε κάνει να αναθεωρείς όλα όσα πίστευες περί πρόσφυσης και ενεργητικής ασφάλειας. Και σε αυτήν την περίπτωση βασικό μηχανικό σύνολο είναι το 6κύλινδρο των 3,7 λτ. με τους 320 ίππους το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
 
Δίνεται βέβαια η δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές του FX να διαλέξουν μια ακόμη έκδοση εάν η «μικρή» με τους 320 ίππους δεν τους είναι αρκετή. Το FX50 –περί ου ο λόγος- κρύβει κάτω από το καπό του έναν 8κύλινδρο (σε διάταξη V) κινητήρα, 5,0 λτ. με ισχύ 390 ίππων. Συν της άλλης πέρα από την μόνιμη τετρακίνηση το «μεγάλο» FX διαθέτει σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης αλλά και αυτορρυθμιζόμενη ανάρτηση δυο σταδίων (Auto και Sport).
 
Η Infiniti ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων Νικ.Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., τα μοντέλα της ωστόσο θα στεγάζονται σε ανεξάρτητη έκθεση στην Λεωφόρο Κηφισίας, ενώ θα διαθέτει και ανεξάρτητο συνεργείο επισκευής οχημάτων στα υψηλά πρότυπα προδιαγραφών της Infiniti.
 
Ακολουθούν ενδεικτικές τιμές πώλησης των μοντέλων της Infiniti. _Π.Χ.
 
1)     G37 sedan από 54.500 ευρώ (3.7 με 320 ίππους)
2)     G37 coupe από 60.900 ευρώ (3.7 με 320 ίππους)
3)     ΕΧ37 από 61.700 ευρώ (3.7 με 320 ίππους)
4)     FX 37 από 74.000 ευρώ (3.7 με 320 ίππους)
5)     FX50 από 94.500 ευρώ (5.0 με 390 ίππους)   

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ