top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε την ανανεωμένη Mercedes SLK

Χωρίς πολλές ορατές αλλαγές, αλλά με βελτιώσεις ουσίας, η SLK μοιάζει να μη νοιάζεται για το πέρασμα του χρόνου. Περνά όμως σε άλλη (οδηγική) διάσταση. Πολλές φορές «less is more», λένε οι Αγγλοσάξονες, και παρότι οι βελτιώσεις της ανανεωμένης SLK φτάνουν τις 650, τελικά είναι λίγες.

Ακριβώς όσες χρειάζονταν για να δώσει στον ιδιοκτήτη της μια πιο πλήρη αίσθηση ποιότητας, μαζί με μια γερή δόση καθαρής οδηγικής απόλαυσης. Αιχμή του δόρατος είναι η τεχνολογία των κινητήρων: αυτός των 1.8 λίτρων με τον υπερσυμπιεστή και ο V6 των 3,5 λίτρων έχουν δυναμώσει κατά 21 και 33 ίππους αντίστοιχα, με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης, ενώ επαναστατική είναι και η τεχνολογία του συστήματος διεύθυνσης, με νέα κρεμαγιέρα μεταβλητής σχέσης και θεαματική βελτίωση σε αίσθηση και απόκριση.

Αυτά τα στοιχεία αρκούν να μεταμορφώσουν οδηγικά ένα αυτοκίνητο που κατά τα άλλα παραμένει πιστό στην αρχική –πετυχημένη- συνταγή: πίσω κίνηση, σπορ αίσθηση, εμφάνιση dream-car σε (σχετικά) προσιτή τιμή, «έξυπνη» οροφή που το μεταμορφώνει σε 20 και κάτι δευτερόλεπτα από κουπέ σε ρόουντστερ.

 
Η μόνη διαφορά στη νέα έκδοση είναι ότι θέλει να δείχνει πιο ξεκάθαρα τις… ορέξεις της, με ένα εμπρός μέρος βγαλμένο από τα Grand Prix της Formula 1 και ένα εντυπωσιακό diffuser πίσω που συνοδεύεται από διπλές πανέμορφες εξατμίσεις. Στην περίπτωση της 350, οι πολεμικές ιαχές που παράγονται εκεί πείθουν και τον πιο δύσπιστο για την απόδοση του V6: περισσότερα από 300 άλογα και περισσότερες από 7.000 σ.α.λ. δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια αμφισβήτησης…
 
Η SLK 280 και η 55 AMG διατηρούν τα ίδια κινητήρια σύνολα, ενώ στη δεύτερη οι αισθητικές αλλαγές ακολουθούν διαφορετικό μονοπάτι, με έναν και μόνο σκοπό: να… τρομάξουν τον «βλάσφημο» που θα αμφισβητήσει τα 52 κιλά ροπής του θηριώδη V8.
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερες, με το τριάκτινο τιμόνι και το καντράν να αποτελούν τα νέα στοιχεία. Φυσικά είναι πλουσιότερος και ο εξοπλισμός, σε όλη τη γκάμα, κάτι που δικαιολογεί ως ένα βαθμό και την αισθητή αύξηση της τιμής (οι πωλήσεις αναμένεται να αρχίσουν σε περίπου δύο μήνες): με εκκίνηση λίγο κάτω από τις 50.000 ευρώ για την έκδοση 200 Kompressor, η νέα SLK δεν είναι φθηνή. Είναι όμως πιο δυναμική και συναρπαστική από ποτέ._Β.Κ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ