top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Audi Α5

Το Α5 είναι, λοιπόν, ένα κλασικό τετραθέσιο GT που τοποθετείται, από πλευράς διαστάσεων, ανάμεσα στα Α4 και Α6.

Πέρασαν 11 χρόνια από την τελευταία παρουσίαση κουπέ από την Αudi. Ποτέ, όμως, δεν είναι αργά, ιδίως αν την αποστολή αναλαμβάνει σχεδιαστικά ο Βάλτερ ντε Σίλβα και τεχνικά οι άνθρωποι του Ίνγκολσταντ. Επιτέλους, ένα Audi με τη γνωστή εταιρική μάσκα, αλλά και με καμπύλες που αποτάσσουν τη γοτθική σοβαρότητα που έτεινε να επικρατήσει τα τελευταία χρόνια.

Το Α5 είναι, λοιπόν, ένα κλασικό τετραθέσιο GT που τοποθετείται, από πλευράς διαστάσεων, ανάμεσα στα Α4 και Α6 και είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας στο οποίο ο κατά μήκος τοποθετημένος κινητήρας βρίσκεται πίσω από τον εμπρός άξονα, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην ιδανική κατανομή βάρους, ενώ τα τεχνικά highlights συμπληρώνουν η εξ ολοκλήρου αλουμινένια ανάρτηση και το νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης.

Την γκάμα των κινητήρων απαρτίζουν 5 σύνολα, που ξεκινούν από το μικρό TFSI 1,8 λίτρων με 170 ίππους (θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο), τον ανανεωμένο (με μεταβλητή βύθιση βαλβίδων, πλέον) V6 3,2 λίτρων και καταλήγουν στον V8 354 ίππων της κορυφαίας έκδοσης S5. Επιπλέον, διατίθενται και δύο κινητήρες V6 ντίζελ 2,7 και 3,0 λίτρων.

Στο δρόμο το S5 εντυπωσιάζει με τη δύναμη και τη ροπή του (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. υπόσχονται οι Γερμανοί), χωρίς να είναι «κούτσουρο», αλλά και χωρίς να διαθέτει το απαιτούμενο «βάρος» στο τιμόνι. Απ’ την άλλη πλευρά, η -προς το παρόν- μικρότερη έκδοση των 3,2 λίτρων και των 265 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.) αποδεικνύεται αρκούντως δυνατή, ενώ θετικές εντυπώσεις αποκομίσαμε και από το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης multitronic, το οποίο, πέρα από τα γνωστά πλεονεκτήματα, προσφέρει και τη δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής 8 (!) σχέσεων. Περισσότερα στο τεύχος Ιουνίου…_ Ν. Κ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ