top icon
Παρουσιάσεις

Opel Zafira

Το πρώτο γερμανικό μεσαίο MPV μπαίνει στην επόμενη φάση της ιστορίας του με την δεύτερη γενιά του

Το πρώτο γερμανικό μεσαίο MPV μπαίνει στην επόμενη φάση της ιστορίας του με την δεύτερη γενιά του. Μπορεί να διαθέτει διαφορετικό όνομα, όμως η εμφάνισή του κάνει σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Astra. Άλλωστε η αίσθηση που δημιουργεί είναι αυτή ενός ψηλότερου και ογκωδέστερου Astra στέισον.

Εσωτερικά, είναι εξίσου σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Astra αφού ουσιαστικά είναι κοινά ο πίνακας οργάνων, το τιμόνι, το κομμάτι της κεντρικής κονσόλας με τα χειριστήρια του ραδιοCD και του κλιματισμού ο διάκοσμος και τα ποιοτικά υλικά. Από εκεί και πέρα, ο μοχλός ταχυτήτων ενσωματώνεται στην κονσόλα, αν και οι θέσεις έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά από το προγενέστερο Zafira ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι κάθεται ψηλά, με το τιμόνι να βρίσκεται αρκετά κοντά στα πόδια του ενώ η ρύθμισή του στην πιο ψηλή θέση το φέρνει μεν στο σωστό ύψος ωστόσο παίρνει αρκετή κλίση προς τον οριζόντιο άξονα. Με τις διαστάσεις να έχουν μεγαλώσει 150 χιλ. στο μήκος και 59 χιλ στο φάρδος, τα περιθώρια άνεσης στο εσωτερικό έχουν αυξηθεί σημαντικά προς όλες τις κατευθύνσεις φέρνοντας το Zafira ανάμεσα στα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας.

Σε ότι αφορά τους χώρους για μικροαντικείμενα και τις θήκες o αριθμός τους φτάνει τους 30 ενώ το γνωστό από το προηγούμενο μοντέλο σύστημα Flex7 επιτρέπει ποικιλία διαρρυθμίσεων και στο χώρο αποσκευών (645 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη) να φτάσει ως τα 1.820 λίτρα με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων εκτός του οδηγού.

Οι κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν δεν είναι παρά η γνωστή γκάμα της Opel που ξεκινά από τα 1,6 λίτρα με τον Twin Port που αποδίδει 105 ίππους και συμπληρώνεται από τον εξελιγμένο 1800αρη που αποδίδει πλέον 140 ίππους, τον 2,2 (150 ίππους) και τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο ισχύος 200 ίππων που δεν εφοδιάζει πλέον την έκδοση OPC (σε αυτή θα χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση του απόδοσης 240 ίππων). Επί σουηδικού εδάφους η έκδοση των 200 ίππων, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, δείχνει σταθερή με ήπιες υποστροφικές τάσεις στις στροφές και την ουρά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ακίνητη.

Η άνεση είναι σε κάθε περίπτωση ικανοποιητική, ενώ η αίσθηση του τιμονιού θυμίζει αυτήν του Astra όντας γρήγορο και άμεσο, και ο μοχλός του κιβωτίου των έξι σχέσεων έχει την συνηθισμένη αίσθηση Opel. Το Zafira αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στον Ιούλιο με την έκδοση των 1.600 κ.εκ. και των 2,0 λίτρων σε τρεις εκδόσεις (Enjoy, Essencia και Cosmo). Ωστόσο, το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει τον Σεπτέμβριο που θα είναι διαθέσιμο στα 1,8 και 2,2 λίτρα.

Πάντως, όσοι κλείσουν το αυτοκίνητό τους καλοκαιρινούς μήνες βάζουν υποψηφιότητα για συμμετοχή σε ένα πανευρωπαϊκό «Weekend» που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι και επιπλέον το Zafira θα προσφέρεται με καλύτερο πακέτο εξοπλισμού. Για παράδειγμα, η έκδοση Enjoy που θα κοστίζει κάτω από τις 20.000 ευρώ θα διαθέτει ανάμεσα στα άλλα επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών Κλιματισμό, προβολείς ομίχλης κ.λ.π.)._ΣΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ