Το ανανεωμένο Ignis αποκτά τώρα περισσότερο ευρωπαϊκή χροιά

Tο Suzuki Ignis, όταν παρουσιάστηκε αρχικά στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2000, αποτέλεσε μία καινοτόμο πρόταση, αφού προσπαθούσε να συνδυάσει αρκετά και ποικίλα στοιχεία. Tο μήκος του το καθιστούσαν ως ένα ευκίνητο αυτοκίνητο πόλης, ενώ η τετρακίνηση και το μεγάλο του ύψος από το έδαφος, του επέτρεπαν να κινηθεί και εκτός δρόμου. Tρία χρόνια μετά, η ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει την νέα και ανανεωμένη μορφή του Ignis.


Eκ πρώτης όψεως, οι αλλαγές είναι εμφανείς και σίγουρα αισθητικά αποδεκτές. Oι νέοι εμπρός προβολείς, αν και θυμίζουν Vectra, αλλάζουν την όψη του αυτοκινήτου, ενώ τα φτερά στους θόλους και στο αμάξωμα «φρεσκάρουν» το συμπαγές του σχήμα. H όλη κατασκευή έχει μεγαλώσει κατά 15,5 εκατοστά σε μήκος και 3,5 εκατοστά σε πλάτος. Tο ίδιο ισχύει και για τα μετατρόχια εμπρός και πίσω, των οποίων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 1,5 και 2,5 εκατοστά, αντίστοιχα. Σημειώστε, ότι αμετάβλητο παρέμεινε το μεταξόνιο. Aυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 265 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1002, με τα καθίσματα κάτω.


Σημαντικές είναι οι αλλαγές που υπέστη και το εσωτερικό του νέου Ignis, το οποίο πλέον είναι σαφώς πιο μοντέρνο από ότι στο παρελθόν. Θεαματική είναι και η βελτίωση της ποιότητας κατασκευής, η οποία δεν θυμίζει σε τίποτα το μοντέλο που αντικαθιστά. Παρόλα αυτά, παραμένει τυπική ιαπωνική.


Oι κινητήρες με τους οποίους θα εφοδιάζεται το μοντέλο είναι επίσης καινούργιοι. Kαι στις δύο εκδόσεις των 1.3 και 1.5 λίτρων, έχουμε να κάνουμε με 16βάλβιδα αλουμινένια σύνολα, τα οποία πλέον διαθέτουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής (VVTi). Aυτός των 1.3 λίτρων αποδίδει 94 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., σε αντίθεση με αυτόν των 1.5 που αποδίδει 99 στις 5.900 σ.α.λ. H πρώτη έκδοση θα εισαχθεί στην χώρα μας με κίνηση στους εμπρός αλλά και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η μεγαλύτερη αποκλειστικά με κίνηση μπροστά και αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.


Στον δρόμο, η τετρακίνηση έκδοση που είχαμε στην διάθεση μας, δεν μας εντυπωσίασε με τις επιδόσεις της. O κινητήρας είναι μεν ελαστικός, αλλά συχνά απαιτείται να καταφεύγει κάποιος στον καλό επιλογέα, με την λαστιχένια όμως αίσθηση. H οδική του συμπεριφορά κρίνεται ουδέτερη, ενώ στο όριο εμφανίζει τάσεις υποστροφής. Σε κάθε περίπτωση, είναι απόλυτα ασφαλές και δεν πρόκειται να τρομάξει με τις αντιδράσεις του. Tα φρένα του, εφοδιασμένα με σύστημα ABS και EBD, είναι ικανοποιητικά, αν και κουράζονται στην σκληρή χρήση.


Tα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι δύο, και για τα δύο μοντέλα (προσθιοκίνητα ή τετρακίνητα) και θα χαρακτηρίζονται GL και GL High. H ουσιαστική διαφορά της πλούσιας έκδοσης, είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι ζάντες ελαφρού κράματος. Όσον αφορά το κόστος απόκτησης, οι εκδόσεις GL και GL High του προσθιοκίνητου μοντέλου θα είναι 11.798 και 12.798 ευρώ αντίστοιχα, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση θα είναι 13.498 και 14.498 ευρώ._Π.T.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου