top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο Ford Focus

Έφθασε η ώρα της ανανέωσης για την τελευταία γενιά του Focus. Βέβαια δεν μιλάμε για μία απλή ανανέωση, μιας και το νυστέρι μπήκε βαθιά σε αρκετούς τομείς.

Εμφανισιακά το νέο μοντέλο γίνεται άμεσα αντιληπτό από το εντελώς διαφορετικό ρύγχος, το οποίο πλέον ακολουθεί τα πρότυπα των Fiesta, C Max και Mondeo, με την μάσκα να θυμίζει κάτι από Aston Martin. Μικροαλλαγές υπάρχουν και στο υπόλοιπο αμάξωμα καθώς και στο εσωτερικό, το οποίο πλέον δίνει μία ακόμα πιο ποιοτική εικόνα. Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στην κεντρική κονσόλα η οποία παραμένει αρκετά ογκώδης. Οι έρευνες έδειξαν ότι οι οδηγοί ήθελαν έναν ευκολότερο χειρισμό με λιγότερα κουμπιά.

 

Έτσι λοιπόν το νέο σύστημα συνδεσιμότητας με την ονομασία SYNC 2, έχει απωλέσει πολλούς διακόπτες για χάρη μιας οθόνης αφής 8 ιντσών. Οι περισσότερες λειτουργίες μπορούν να γίνονται μέσω απλών φωνητικών εντολών (δυστυχώς οι διαθέσιμες γλώσσες δεν περιλαμβάνουν τα ελληνικά, κάτι που δεν ισχύει πάντως για τους χαρακτήρες). Δίπλα από το χειρόφρενο υπάρχει πλέον μία νέα θήκη η οποία χάρις σε κάποια μετακινούμενα εξαρτήματα, δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να προσαρμόσει την διαρρύθμιση ανάλογα με τις ανάγκες του.


Οι σημαντικότερες αλλαγές όμως έχουν γίνει στους κινητήρες όπου όλοι ανεξαιρέτως πληρούν την προδιαγραφή Euro6, με αξιοσημείωτα οφέλη στην απόδοση του καυσίμου και την οικονομία. Στην βάση της γκάμας θα συνεχίσει να βρίσκεται ο βραβευμένος 1.000αρης Ecoboost με 100 και 125 ίππους, ενώ από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.


Σειρά έχει ο νέος 1.500αρης Ecoboost σε εκδόσεις με 150 και 182 ίππους, στον οποίον έχουν υιοθετηθεί τεχνολογίες από το μικρότερο σύνολο, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Ένα νέο σύνολο 1.5 λίτρων αποτελεί πλέον την βάση της γκάμας των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης με 95 και 120 ίππους, όπου και εδώ από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα είναι διαθέσιμες οι αυτόματες παραλλαγές. Σε ορισμένες αγορές θα συνεχίσει να διατίθεται ο υπάρχον 1600αρης με 95 και 115 ίππους, ενώ την γκάμα συμπληρώνει ένα 2λιτρο σύνολο 150 ίππων.


Φυσικά τα ξεχωριστά οδηγικά χαρακτηριστικά που έχουν χαρίσει στο Focus αυτή την θέση στις καρδιές των οδηγών, δεν θα μπορούσαν να μην δεχθούν τις ανάλογες επεμβάσεις, σε σημεία όπως το τιμόνι, η ακαμψία του εμπρός μέρους και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης. Ούτε λίγο ούτε πολύ 18 νέες ή βελτιωμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. Ξεχωρίζει το Enhansed Transitional Stability, το οποίο είναι στην ουσία ένα σύστημα που προβλέπει πιθανή ολίσθησης και επεμβαίνει προκειμένου να εξαφανίσει τέτοια φαινόμενα εν τη γένεση τους. Το σίγουρο είναι ότι στους πολύ απαιτητικούς Ισπανικούς δρόμους όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το ανανεωμένο Focus, το μικρομεσαίο Ford διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά του, με αντιδράσεις που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς. Κάτι μάλιστα που και πάλι δεν έχει επιτευχθεί εις βάρος της άνεσης, όπου η απορρόφηση των ανωμαλιών είναι πολύ αποτελεσματική, ενώ ιδιαίτερα βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση.

 

Το ανανεωμένο Focus αναμένεται στην χώρα μας μέσα στον Νοέμβριο, ενώ οι τιμές του θα ανακοινωθούν μέσα στο ερχόμενο μήνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ