top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Suzuki Swift

Το νέο Suzuki Swift παραλαμβάνει τη σκυτάλη ύστερα από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του προκατόχου του. Ας δούμε αναλυτικότερα, λοιπόν, τι νέο φέρνει το νέο ιαπωνικό supermini που πολύ σύντομα αναμένεται και στη χώρα μας.

Στην πόλη του Μονάχου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση της νέας γενιάς του Suzuki Swift, που παραλαμβάνει τη σκυτάλη ύστερα από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του προκατόχου του. Ας δούμε αναλυτικότερα, λοιπόν, τι νέο φέρνει το νέο ιαπωνικό supermini.
 
Ο αντικαταστάτης του Swift διατηρεί όχι μόνο το όνομα αλλά και την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το γνωστό μέχρι σήμερα ιαπωνικό «μικρό». Η αλήθεια είναι πως οι εξωτερικές, αισθητικού περιεχομένου, αλλαγές θα μπορούσαν κάλλιστα να δικαιολογηθούν και από ένα «φέις λίφτ» του υπάρχοντος μοντέλου. Ωστόσο, υπάρχουν και σημαντικές αλλαγές κάτω από τον πάντοτε κομψό εξωτερικό μανδύα του μοντέου, όπως η αύξηση των διαστάσεων και μάλιστα όχι σε αμελητέο βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος μεγάλωσε 9 εκ., το μεταξόνιο κατά 5, ενώ μικρότερη ήταν η αύξηση τόσο στο πλάτος και στο ύψος του αμαξώματος, όσο και στα μετατρόχια των δυο αξόνων. Εσωτερικά, σε αντίθεση, το νέο Swift είναι τελείως διαφορετικό σε ότι αφορά τη σχεδίαση του. Πιο σύγχρονο, πιο ελκυστικό και με μια αίσθηση αυξημένης στιβαρότητας σαν κατασκευή, αλλά με πλαστικά σκληρά σε αφή, περίπου όπως συνέβαινε και στο μοντέλο της παλαιότερης γενιάς. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πλέον αρκετά καλοί, κυρίως για όσους βρεθούν στις πίσω θέσεις, ωστόσο, ο χώρος αποσκευών δεν κέρδισε κάτι από πλευράς όγκου. 
 
 
Το νέο Swift θα κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 1.200αρη κινητήρα, που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού τόσο για τις βαλβίδες εισαγωγής, όσο και για αυτές της εξαγωγής. Αποδίδει δε 94 ίππους και 12 χλγμ. ροπής. Αν και η μέγιστη τιμή της τελευταίας παρουσιάζεται αρκετά ψηλά, στις 4.800 σ.α.λ., παρόλα αυτά όμως το σύνολο μοιάζει να είναι πλέον περισσότερο ομοιογενές σε απόδοση και πιο δυνατό στο σύνολό του σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας του νέου Swift είναι γραμμικός και αρκούντως ζωντανός και κινεί με άνεση το αμάξωμα, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία καταναλώνει μόλις 5,0 λίτρα/100 χλμ. (4,9 όταν το Swift είναι εφοδιασμένο με σύστημα start/stop). Ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας, βέβαια, δεν είναι το μοναδικό σημείο στο οποίο περιορίζονται οι μηχανικές αλλαγές. Διαφοροποιήσεις έχουν υποστεί οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, δίνοντας, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε οδηγώντας το αυτοκίνητο στους δρόμους γύρω από το Μόναχο, μια σαφώς πιο ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, βελτιωμένη άνεση, αλλά και ευχάριστη και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά.
 

Το νέο Suzuki Swift θα φτάσει στην ελληνική αγορά στα τέλη του μήνα. Οι τιμές του, ωστόσο, δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί, από πλευράς εξοπλισμού όμως η Suzuki θέτει το ESP και τους 7 αερόσακους στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. _Σ.Σ.  
 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ