top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Subaru Levorg

Το δάπεδο του WRX επιστρατεύεται για ένα οικογενειακών προδιαγραφών station.

Το Subaru Levorg είναι ένα αυτοκίνητο που προσπαθεί να προσαρμόσει τη φιλοσοφία του Outback σε μικρότερη συσκευασία, κι αυτό χωρίς εκπτώσεις στους εσωτερικούς χώρους. Στην Ευρωπαϊκή αγορά θα διατίθεται μόνο με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων, με απόδοση 170 ίππους και μέγιστη ροπή 250 Nm, ενώ στην Ιαπωνία θα προσφέρεται και με τον 2λιτρο των 300 ίππων. Θεωρούμε ότι μία έκδοση με το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα θα είχε μεγαλύτερη απήχηση στην Ευρώπη.

Ιδιαίτερη μέριμνα έχει δοθεί στον σχεδιασμό του (μήκους 4,7 μ.) αμαξώματος, εξασφαλίζοντας την αξιοζήλευτη τιμή οπισθέλκουσας 0.26, με ό,τι αυτό υπόσχεται για τον τομέα της κατανάλωσης, αλλά και του θορύβου που μεταφέρεται στην καμπίνα των επιβατών. Χωρίς αμφιβολία, το Levorg κουβαλάει τη σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής φίρμας, με τη μεγάλη εισαγωγή στο καπό να προδιαθέτει για κάτι πιο άγριο από τον ημισπορτίφ χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει στην πραγματικότητα.

Στο εσωτερικό, οι χώροι του για την κατηγορία του είναι ιδιαίτερα πλούσιοι και θεωρούμε ότι μία τετραμελής οικογένεια θα μετακινηθεί με ιδιαίτερη άνεση.

Αντίστοιχα, ο εξοπλισμός κρίνεται πλήρης, περιλαμβάνοντας από θερμαινόμενα καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας, μέχρι ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις για εμπόδια ή παρακείμενα οχήματα στις “τυφλές” γωνίες των καθρεπτών.

Στον δρόμο

Στην Εθνική οδό με ταχύτητες ανάμεσα στα 120 και 140 χ.α.ω., με μερική χρήση του cruise control, η κατανάλωση έφτασε στα 9,4 λίτρα/100 χλμ. μέχρι τον Κούρο, έξω από τη Λειβαδιά. Μόλις 37 λεπτά αργότερα και μέσω Αράχοβας -Δελφών και Ιτέας, φτάσαμε στο Γαλαξίδι με το πρόγραμμα Sport ενεργοποιημένο και με χειροκίνητες αλλαγές στις 6 προεπιλεγμένες σχέσεις του CVT, η κατανάλωση σκαρφάλωσε στα 11,6 λίτρα. Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι όμως, δεν θεωρούμε ότι ο μέσος οδηγός θα πιέσει ποτέ τόσο ένα οικογενειακό αυτοκίνητο σαν το Levorg.

Το κράτημα του (παρότι τα αυτοκίνητα της δοκιμής, που είχαν έρθει από την Ιταλία, ήταν εφοδιασμένα με χειμερινά ελαστικά) κρίνεται πολύ καλό και έστριβε… «με την σκέψη» χωρίς καμιά ιδιαίτερη προσπάθεια από τον “χειριστή”, ενώ τα φρένα ποτέ δεν έδειξαν σημεία κόπωσης.

Το βάρος των 1551 κιλών είναι ένας μεγάλος εχθρός των επιδόσεων, έτσι που θα έλεγε κανείς ότι δεν γινόταν αντιληπτή η παρουσία των 170 ίππων του κινητήρα. Αναμενόμενο, αν σκεφθεί κανείς ότι το Levorg διαθέτει 4κίνηση, που δεν προσφέρουν τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση, ο κατασκευαστής δίνει 8,9” για το “0-100” και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο δάπεδο του WRX, διαθέτοντας μάλιστα παρεμφερή χαρακτηριστικά set up ανάρτησης. Παρά τον οικογενειακό προσανατολισμό, στον τομέα της άνεσης, η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης δεν φάνηκε να αγαπά τις εγκάρσιες ανωμαλίες.

Κλείνοντας, με δύο λόγια θα το χαρακτηρίζαμε σαν ένα οικογενειακό ευρύχωρο ασφαλές αυτοκίνητο, με έξυπνη τετρακίνηση και πινελιές σπορτίβ χαρακτήρα, που μόνο κάτω από πολύ ακραίες συνθήκες, ενδέχεται να προβληματίσει τον μέσο οδηγό.

Η ενδεικτική τιμή πώλησής του ορίστηκε στα 36.400 ευρώ, ενώ με την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης αυτή κατεβαίνει στα 34.970 ευρώ._Λώρης Μελετόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ