top icon

Test Drive

Πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο; Η Honda, έχοντας επί σειρά δεκαετιών «διδάξει» τεχνολογία, αυτο-καλείται σήμερα με το CR-Z να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, θέτοντας νέα στάνταρντ αναφορικά με το πάντρεμα της οικολογικής και της ανήσυχης ιδιοσυγκρασίας.

Μπορεί η υγραεριοκίνηση να αποτελέσει το ιδανικό αντίδοτο απέναντι στις «οικονομικά βλαβερές» συνέπειες της βενζίνης; Για την περίσταση, επιστρατεύουμε το Nissan Qashqai 1.6 LPG και δοκιμάζοντάς το στη χώρα μας, απαντάμε στο φλέγον αυτό ερώτημα.

Το Mini έχει βρει τη συνταγή, η MiTo αναβαθμίστηκε και το Ibiza FR τα έχει όλα και συμφέρει. Μέσα σε όλα αυτά, η Citroen κάνει με το νέο DS3 μια κίνηση με όραμα και ξεκάθαρο στόχο. Ας δούμε το αποτέλεσμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης.

Αντιπαραβάλλουμε την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1,6 λίτρων του νέου Opel Astra με το VW Golf, που για την περίσταση κινείται από τον 1.400αρη TSI κινητήρα των 160 ίππων σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της εταιρείας.

Στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των μικρομεσαίων, το ανανεωμένο Toyota Auris 1.6 βρίσκει απέναντί του τον ισχυρό ανταγωνισμό του Renault Megane με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.400 κ.εκ.

Ανανέωση φώναξαν οι Ιταλοί και εγένετο Punto EVO με τις ουσιαστικές αλλαγές στο βιογραφικό του. Στο διάβα του το Toyota Yaris με πιο επιδερμικό facelift, αλλά πολλή ουσία.

Με τη «μάχη» κόστους, εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωσης καυσίμου να είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, η κατηγορία Α αποτελεί πρόσφορο έδαφος για σχεδόν κάθε κατασκευαστή.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ