top icon
Επικαιρότητα

Alfa Romeo MiTo GTA Concept

Με την έλευση της MiTo GTA Concept η Alfa Romeo επανέρχεται στη λογική των Gran Turismo Alleggerito.

Με την έλευση της MiTo GTA Concept η Alfa Romeo δείχνει να επιστρέφει στις κλασικές της αξίες. Το εν λόγω πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές Μαρτίου, στη Γενεύη, φέροντας επάξια το λογότυπο των εκδόσεων Gran Turismo Alleggerito. Ο Ιταλοί φρόντισαν να διαφοροποιήσουν την «καλή» MiTo από τις απλές εκδόσεις, όχι μόνο εμφανισιακά, αλλά και από θέμα βάρους, ισχύος και οδικής συμπεριφοράς.
 
Οπτικά, το αυτοκίνητο είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητο. Στη μάσκα δεσπόζει μία ευμεγέθης εισαγωγή αέρα, τα φτερά έχουν αποκτήσει περισσότερο όγκο, οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος, 19 ιντσών, ενώ πίσω ένας θηριώδης αεροδυναμικός διαχύτης με δύο ανάλογων διαστάσεων κεντρικά τοποθετημένες εξαγωγές κλέβουν κυριολεκτικά την παράσταση.
 
Κάτω από το καπό κρύβεται το νέο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο του ιταλικού ομίλου, χωρητικότητας 1.75 λίτρων, το οποίο αποδίδει για την περίσταση 240 ίππους – στη Γενεύη θα παρουσιαστεί και σε έκδοση 200 ίππων, εφοδιάζοντας την ομόσταυλη 159. Οι μηχανικοί εξέλιξης υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό νέο σύνολο, με άμεσο ψεκασμό, dual VVT και επαναστατικό ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Αυτό αποδίδει όσο ένας τρίλιτρος κινητήρας, διατηρώντας την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα και ταυτόχρονα προάγοντας με τη συμπεριφορά του τη σπορτίφ φιλοσοφία του αυτοκινήτου. 
 
Με στόχο τη μείωση του βάρους, οι Ιταλοί φρόντισαν να αντικαταστήσουν ολόκληρα τμήματα του αυτοκινήτου, όπως το πίσω σπόιλερ, την οροφή και τους καθρέφτες, με άλλα, ελαφρύτερα κομμάτια από ανθρακονήματα. Αντίστοιχα, έκαναν εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στα φρένα, στις αναρτήσεις αλλά και σε ορισμένα τμήματα του πλαισίου. Με αυτές τις κινήσεις πέτυχαν ταυτόχρονη μείωση του κέντρου βάρους, ευνοώντας έτσι όχι μόνο τις επιδόσεις αλλά και την οδική συμπεριφορά.
 
Για την τελευταία φροντίζει επίσης το χαμήλωμα του αυτοκινήτου κατά 2 εκατοστά, καθώς επίσης και η ενεργή ανάρτηση, που μεταβάλλει τη σκληρότητα των αμορτισέρ ανάλογα με τις συνθήκες. Τέλος, επεμβάσεις έχει δεχτεί και το σύστημα διεύθυνσης. Η έκδοση παραγωγής του συγκεκριμένου μοντέλου θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες, χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις από το πρωτότυπο. Όσο για την έλευσή της στην ελληνική αγορά, έχει προγραμματιστεί προς τα τέλη του χρόνου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ