top icon
Επικαιρότητα

«Αναμένοντας» το νέο Renault Megane

Η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη τον νέο της εκπρόσωπο στην ανηλεή αρένα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Αναμφίβολα, πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες νέες παρουσίες που θα κοσμούν την φετινή γιορτή της αυτοκίνησης που τον επόμενο κιόλα μήνα ανοίγει και επίσημα τις πύλες της στην πόλη της Φρανκφούρτης. Η τέταρτη γενιά του δημοφιλούς χάτσμπακ, που αναμένεται να αποτελέσει την απάντηση των Γάλλων της Renault απέναντι στις… ισχυρές δυνάμεις των Opel Astra, Ford Focus και VW Golf αλλά και του «εγχώριου» 308 της Peugeot, θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-CD που έχει εξελιχθεί με την Nissan και χρησιμοποιούν ήδη τα ομόσταυλα Kadjar, Espace, Pulsar, Qashqai και X-Trail. Κατά την πάγια πλέον τακτική των Γάλλων, το νέο Megane θα παρουσιαστεί αρχικά με 5θυρο μανδύα, ο οποίος αναμένεται να κουβαλά πολλές σχεδιαστικές επιρροές από το μικρότερο Clio αλλά και από το crossover, Captur. Αργότερα και σε διάστημα έξι περίπου μηνών, η γκάμα του νέου Megane αναμένεται να εμπλουτιστεί με δύο ακόμα εκδόσεις: μια με πιο οικογενειακές περγαμηνές (στέισον βάγκον) και μια πιο σπορτίφ και νεανική (κουπέ).

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η Renault έχει καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες προκειμένου να δημιουργήσει ένα εσωτερικό για λογαριασμό του νέου Megane εφάμιλλου με του ανταγωνισμού. Και δη, του γερμανικού. Στο επίκεντρο της προσπάθειας αυτής έχει μπει, ασφαλώς, η αναβάθμιση της απτής ποιότητας της καμπίνας, τομέας για τον οποίο το γαλλικό μοντέλου, που ήδη «μετρά» 8 χρόνια ζωής με μόλις μια ουσιαστική ανανέωση στο ενδιάμεσο, έχει δεχθεί αρκετή… επώδυνη κριτική. Σε αισθητικό επίπεδο, πολύ πιθανό είναι να δούμε αρκετές επιρροές από το πολυμορφικό Espace, που πρόσφατα ανανέωσε την παρουσία του στη μεγάλη κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, σε αντίθεση, δεν αναμένονται «εκπλήξεις», καθώς οι Γάλλοι πρόκειται, όπως όλα δείχνουν, να επιλέξουν για το νέο Megane γνώριμα κινητήρια σύνολα -ντίζελ και βενζίνης. Σε σχέση με τα πρώτα, η «αφετηρία» θα  είναι ο γνωστός 1.5 dCi των 110 ίππων, με τον 1.6 dCi να προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 160 ίππων. Την γκάμα των βενζινοκινητήρων αναμένεται, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, να απαρτίζουν οι 1.2 TCe και 1.6 TCe, με μέγιστη απόδοση 130 και 160 ίππων, αντίστοιχα. Έως ότου να παρουσιαστεί η κορυφαία έκδοση R.S., η κορωνίδα των βενζινοκίνητων εκδόσεων του νέου Megane θα κινείται από μια τρίτη εκδοχή του 1.6 TCe κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 200 ίππους. Εκτός με το γνωστό χειροκίνητο 6αρι, το νέο Renault Megane θα διατίθεται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ