top icon
Επικαιρότητα

Ανανέωση για το Peugeot 208

Αλλαγές στη σχεδίαση ελάσσονος σημασίας, αλλά και επεμβάσεις σε εξοπλισμό και μηχανικά μέρη φέρνει μαζί του το ανανεωμένο Peugeot 208.

Αλλαγές στη σχεδίαση ελάσσονος σημασίας, αλλά και επεμβάσεις σε εξοπλισμό και μηχανικά μέρη φέρνει μαζί του το ανανεωμένο Peugeot 208.

Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, οι αισθητικούς περιεχομένου επεμβάσεις είναι μικρές και δεν αλλάζουν τον ούτως ή άλλως σύγχρονο σχεδιαστικό χαρακτήρα του γαλλικού «μικρού». Πιο συγκεκριμένα, στιλιστικές επεμβάσεις έχουν δεχθεί ο εμπρός προφυλακτήρας, που είναι πλέον πιο αιχμηρός, η μάσκα, αλλά και το πιο σκούρα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος, «διορθώσεις» έχουν γίνει και στα πίσω φώτα, ενώ εμπλουτισμένη είναι γκάμα σε ότι αφορά τους χρωματικούς συνδυασμούς των εξωτερικών επιφανειών και τις επιλογές στους αλουμινένιους τροχούς.

Περνώντας στο εσωτερικό, οι Γάλλοι δεν άλλαξαν τον πρωτοποριακό διάκοσμο του μοντέλου τους, με το ταμπλό να διατηρεί και σήμερα τα γνώριμα στοιχεία του παρελθόντος (βλ. μέγεθος τιμονιού κοκ). Ωστόσο, σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της Peugeot, τα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα είναι αναβαθμισμένα σε φινίρισμα και ποιότητα, ενώ προσθήκες έγιναν και στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, που πλέον περιλαμβάνει νέα οθόνη πολυμέσων, κάμερα οπισθοπορείας καθώς και το σύστημα Active City Brake. Αξίζει να σημειώσουμε πως το ανανεωμένο Peugeot 208 θα είναι διαθέσιμο σε μία ακόμα έκδοση εξοπλισμού (GT Line), η οποία διαθέτει αισθητικές αναβαθμίσεις στη μάσκα, στο περίγραμμα των παραθύρων, στους εξωτερικούς καθρέπτες κοκ.

Στους κινητήρες, η βασικότερη αναβάθμιση αφορά στον εναρμονισμό της γκάμας στις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Σε ότι αφορά στις επιμέρους επιλογές, ο γνωστός 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρες διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 120 ίππους, όλες με εκπομπές ρύπων κάτω από 95 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χλμ. κίνησης. Το σύστημα start&stop είναι στάνταρ, πλην εκείνης των 75 ίππων, ενώ το κιβώτιο για την τελευταία και την έκδοση των 100 ίππων είναι 5 σχέσεων. Σε ότι έχει να κάνει με την βενζινοκίνητη γκάμα, η διαφορά έγκειται στην προσθήκη μιας έκδοσης του γνωστού 3κύλινδου υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 1,2 λίτρων της Peugeot, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους εκπέμποντας 103 gr CO2/χλμ.

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Peugeot 208 είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του επόμενου μήνα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ