top icon
Επικαιρότητα

Αυτή είναι η νέα Pagani Huayra Roadster

Κορυφαία αισθητική, καταιγιστικές επιδόσεις και «διαστημική» τεχνολογία για ένα roadster που κοσμεί με την παρουσία του τον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Το πολυσυζητημένο όσο και πολυαναμενόμενο roadster του Horacio Pagani, που για την περίσταση βασίζεται στο «σώμα» της κλειστής Huayra, βλέπει και επίσημα σήμερα το φως της δημοσιότητας, λίγες μόλις μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η οποία ανοίγει επίσημα τις πύλε της στις αρχές του επόμενου μήνα. Πέραν της σαγηνευτικής σιλουέτας της, σημείο αναφοράς στο μοναδικό αυτό τετράτροχο κομψοτέχνημα αποτελεί η επιτυχημένη προσπάθεια των μηχανικών της Pagani να δημιουργήσουν ένα «ξεσκούφωτο» supercar με χαμηλότερο συνολικά βάρος, αλλά και μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, σε σχέση με την κουπέ παραλλαγή του!

Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των συνθετικών και carbon υλικών, αλλά και το άγνωστο στο ευρύ κοινό υλικό, Carbo-Triax HP52, οι άνθρωποι της Pagani κατάφεραν όχι μόνο να κατασκευάσουν ένα πλαίσιο με 52% βελτιωμένη ακαμψία(!), αλλά συνάμα ένα υπερ-αυτοκίνητο με βάρος μόλις 1.280 κιλά. Ήτοι, ένα καθ’ όλα… εξωφρενικό σε προδιαγραφές roadster, που είναι κατά 80 κιλά πιο «ελαφρύ» σε σχέση με την κλειστή του εκδοχή.

Η Pagani Huayra Roadster κινείται από τον 6λιτρο Μ158 V12 κινητήρα της Mercedes-AMG και μάλιστα στην ίδια ακριβώς παραλλαγή που γνωρίσαμε στην έκδοση BC. Για την περίσταση, επομένως, αποδίδει 764 ίππους στις 6.200 σ.α.λ., αλλά και 1.000 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις μόλις 2.400 σ.α.λ. Από την Huayra BC προέρχεται και το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την εξειδικευμένη στο είδος εταιρεία, X-Track. Διαθέτει δε carbon «συγχρονιζέ» και έναν μόλις συμπλέκτη, επιλογή που διατηρεί σύμφωνα με τους Ιταλούς το βάρος σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις αντίστοιχες «διπλόδισκες» επιλογές του ανταγωνισμού.

Σε ότι αφορά στην ανάρτηση, η Pagani αναφέρει χαρακτηριστικά στο επίσημο δ.Τ. που ανήρτησε στον επίσημο ιστότοπό της πριν λίγες ώρες, ότι αποτελείται από μέρη κατασκευασμένα από ένα ελαφρύ κράμα αλουμινίου που φέρει την ονομασία HiFrog, το οποίο εξελίχθηκε ειδικά για την έκδοση Roadster μειώνοντας το βάρος των αντίστοιχων μερών κατά 25%. Για τα φρένα, η Brembo εξέλιξε για την Huayra Roadster κεραμικούς δίσκους 380×34 χλστ. εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες, αντίστοιχα.