top icon
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το νέο Honda Civic Type-R!

Επίσημα αποκαλυπτήρια για ένα από τα πιο καυτά χάτσμπακ του 2015!

Το φώς της δημοσιότητας βλέπει, επιτέλους, το νέο Honda Civic Type-R, ύστερα από πολλές teaser φωτογραφίες, αλλά και αναρίθμητες, εσκεμμένες και μη, διαρροές.

Τέλος καλό, όλα καλα, λοιπόν, με το ιαπωνικό hot hatch να κινείται από έναν 2λιτρο κινητήρα τούρμπο, το οποίο είναι εφοδιασμένο με σύστημα άμεσου ψεκασμού αποδίδοντας 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Ο εξελιγμένος i-VTEC κινητήρας της Honda έχει όριο περιστροφής τις 7.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της διαθέσιμης ροπής (βλ. 400 Nm) κάνει την εμφάνισή του μόλις στις 2.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του νέου Type-R, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 5,7 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η τελική ταχύτητα των 270 χλμ./ώρα. Όπως χαρακτηριστικά ανακοινώνουν οι Ιάπωνες, η κορυφαία για την κατηγορία αυτή επίδοση οφείλεται στην εξαιρετικά… προσεγμένη δουλειά που έχει γίνει όσον αφορά στην αεροδυναμική των εξωτερικών επιφανειών του νέου Type-R. Συγκεκριμένα, πρόκειται για «καλούδια», όπως το επίπεδο σχεδόν πάτωμα, ο εντυπωσιακός διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, οι πλαϊνές «ποδιές», αλλά και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα αεροδυναμικά «φιλέτα» στο εμπρός μέρος, που έχουν… προκύψει ύστερα από εκτενείς δοκιμές της Honda τόσο στο δρόμο, όσο και στην αεροδυναμική σήραγγα.

Αξίζει να προσθέσουμε πως ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των Ιαπώνων συνδυάζεται κατʼ αποκλειστικότητα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ροπή περνά στους εμπρός, φυσικά, τροχούς μέσω μηχανικού μπλοκέ διαφορικού, ενώ ειδικά για την περίσταση η Honda έχει εξελίξει μια προηγμένη διάταξη σε ότι αφορά την εμπρός ανάρτηση, η οποία φέρει την ονομασία Dual Axis Strut. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια λύση αντίστοιχη με εκείνη της Ford (RevoKnucle), με το συνηθισμένο γόνατο ΜακΦέρσον να «ενισχύεται» από ένα μπράτσο. Σύμφωνα με την εταιρεία, η λύση αυτή εξασφαλίζει μειωμένη υποστροφή έως και 50% σε σχέση με εκείνη που διασφαλίζει η «κανονική» στα ταπεινότερα μοντέλα της σειράς Civic. Πίσω, ο άξονας τύπου Η έχει δεχθεί όλες τις απαραίτητες επεμβάσεις, η οποία αυξάνει την ακαμψία κατά… 180%. Τέλος, τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα.

Ένα ακόμα… καλούδι του νέου Type-R είναι το μαγικό κουμπί «R», το πάτημα του οποίου μεταβάλει την απόκριση του κινητήρα και μειώνει την υποβοήθηση του τιμονιού «σκληραίνοντας» συγχρόνως τη ρύθμιση της ανάρτησης κατά 30%. Από εκεί και πέρα, το νέο Type-R θα εξοπλίζεται με κορυφαίων προδιαγραφών φρένα, αποτελούμενα από δίσκους  διαμέτρου 350 χλστ. εμπρός, σε συνδυασμό με 4πίστονες δαγκάνες της ιταλικής Brembo. Το όλο πακέτο στο σύστημα πέδησης ολοκληρώνεται με μεγάλους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, που βελτιώνουν την ψύξη του, καθώς και με τροχοί που «δένουν» σε ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ