top icon
Επικαιρότητα

Μετρό – Προχωρούν τα έργα στη Γραμμή 4

Ο μετροπόντικας «Αθηνά» στο Φρέαρ Κατεχάκη έχει διανοίξει και κατασκευάσει 840 μέτρα σήραγγας, ενώ η «Νίκη» στο Φρέαρ Βεΐκου έχει διανύσει τα πρώτα μέτρα.

Τα εργοτάξια Φρέαρ ΤΒΜ Κατεχάκη και Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, επισκέφθηκε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ενημερώθηκε για την πρόοδο του έργου και ειδικότερα για αυτή των δυο μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικες). Ήδη το πρώτο ΤΒΜ στο Φρέαρ Κατεχάκη έχει διανοίξει και κατασκευάσει 840 μέτρα σήραγγας και το δεύτερο ΤΒΜ στο Φρέαρ Βεΐκου έχει διανύσει τα πρώτα μέτρα.

Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας είναι ένα έργο μήκους 13 χιλιομέτρων με 15 σταθμούς, που αναμένεται να εξυπηρετεί ημερησίως 340.000 επιβάτες. Στο Φρέαρ της Κατεχάκη και στο Φρέαρ της Βεΐκου είχαμε την ευκαιρία να δούμε τους δύο μετροπόντικες, την «Αθηνά» και τη «Νίκη». Η «Αθηνά» ξεκίνησε από την Κατεχάκη προς τον Ευαγγελισμό και έχει ήδη σκάψει 840 μέτρα. Αναμένεται το επόμενο διάστημα να λειτουργήσει με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό, έτσι ώστε στα μέσα του 2025 να ολοκληρώσει τα περίπου 5 χιλιάδες μέτρα που έχει να διανοίξει.

Γραμμή 4

Η «Νίκη» συναρμολογήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου και ξεκινά τη διάνοιξη από τη Βεΐκου, επίσης, προς τον Ευαγγελισμό. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, την άνοιξη του 2026 προβλέπεται να έχει ανοίξει το αντίστοιχο κομμάτι, μήκους περίπου 7,1 χιλιομέτρων. Το έργο προχωρά και επιδιώκεται να επιταχυνθεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ενημερωτικά στοιχεία έργου
Το Τμήμα Α: «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων. Με τη λειτουργία του προβλέπεται να εξυπηρετήσει οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα δικαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούριους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας. Με την έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Α’ της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, η ημερήσια επιβατική κίνηση στο σύνολο του δικτυού Μετρό υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 340.000 επιβάτες, ενώ παράλληλα η χρήση αυτοκινήτου στην πρωτεύουσα εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά περίπου 53.000 οχήματα, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 17.000 τόνους ανά έτος. Το έργο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2021–2027.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ