top icon
Επικαιρότητα

Σε λειτουργία το σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πολιτών στην Διεύθυνση Μεταφορών Πειραιώς και Νήσων

Εγκαινιάστηκε το σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πολιτών της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων, που αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Εγκαινιάστηκε η λειτουργία ακόμη μιας καινοτόμου εφαρμογής, στο πλαίσιο της μετάβασης της Περιφέρειας Αττικής στη νέα ψηφιακή εποχή. Πρόκειται για το σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πολιτών της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων, το οποίο αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Να σημειωθεί ότι το σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων αποτελεί τη συνέχεια της επιτυχούς λειτουργίας του αντίστοιχου πιλοτικού συστήματος της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Δυτικού Τομέα, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει την εφαρμογή του συστήματος σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και σε όσες Διευθύνσεις εξυπηρετούν μεγάλο πλήθος πολιτών.

Η πρόσβαση για τον πολίτη στην συγκεκριμένη ψηφιακή υπηρεσία γίνεται μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Περιφέρειας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://patt.gov.gr/123

Το σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εκδίδουν ψηφιακό εισιτήριο απομακρυσμένα με χρήση του κινητού τους τηλεφώνου χωρίς να χρειάζεται να προσέλθουν στην Υπηρεσία για την εξασφάλιση σειράς προτεραιότητας.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ