top icon
Επικαιρότητα

Έρχεται η Ferrari 599 GTB Roadster

Πριν το τέλος του καλοκαιριού θα παρουσιαστεί η ανοιχτή έκδοση της 599, όπως διαβεβαίωσε με ανακοινώσεις του το μεγάλο αφεντικό της Ferrari, Luca di Montezemolo, αποκαλύπτοντας συγχρόνως και τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας για το εγγύς μέλλον.

Πριν το τέλος του καλοκαιριού θα παρουσιαστεί η ανοιχτή έκδοση της 599, όπως διαβεβαίωσε με ανακοινώσεις του σε βρετανικό μέσο ενημέρωσης το μεγάλο αφεντικό της Ferrari, Luca di Montezemolo, αποκαλύπτοντας συγχρόνως και τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας για το εγγύς μέλλον.
 
Μάλιστα, η νέα, ανοιχτή έκδοση της 599, η οποία θα διαθέτει συλλεκτικό ασφαλώς χαρακτήρα, θα φέρει μια ξεχωριστή ονομασία, η οποία θα παραπέμπει -κατά πάσα πιθανότητα- σε εκείνη της μοναδικής 575 Superamerica. Ωστόσο, περισσότερες πληροφορίες δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, παρά τις… πιέσεις για το αντίθετο, συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς και εκείνων που αφορούν τον κινητήρα που θα αναλάβει να μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου. Λογικά, λόγω και του μεγαλύτερου βάρους του αμαξώματος, ιδιαίτερα πιθανό θεωρείται το σενάριο υιοθέτησης του κινητήρα της έκδοσης GTO (σ.σ.: V12 ασφαλώς, με 670 αντί για 620 ίππους). Από εκεί και πέρα τώρα, στο ίδιο πλαίσιο δηλώσεων, ο Luca di Montezemolo δήλωσε πως η Ferrari έχει ως στόχο της να παρουσιάζει στο εξής ένα εντελώς νέο μοντέλο κάθε χρονιά, διαψεύδοντας όμως συγχρόνως τις φήμες που αφορούν την παραγωγή μιας σκληροπυρηνικής έκδοσης της 458 Italia (Scuderia). Τουλάχιστον, όσον αφορά στα προσεχή χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε επ’ αυτού «…για να παράγουμε μια τέτοια έκδοση της 458, θα χρειαστεί να εφαρμόσουμε ακόμα πιο πρωτοποριακές τεχνολογίες. Προς το παρόν ωστόσο, στο επίπεδο αυτό, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε ακόμα πιο μακριά».

 
Όσον αφορά τις συζητήσεις περί υβριδικών εκδόσεων από το στρατόπεδο της ιταλικής υπερ-μάρκας, το μεγάλο αφεντικό του Μαρανέλο επαλήθευσε όλα όσα έχουν ήδη γραφτεί στο διεθνή (ηλεκτρονικό και μη) Τύπο σχετικά με το «συνδυασμό» στο εγγύς μέλλον των 12κύλινδρων κινητήρων της μάρκας με αντίστοιχα συστήματα. Έτσι, όπως όλα δείχνουν πλέον, η νέα Enzo, η καινούργια 599, αλλά και η επερχόμενη νέα Scaglietti θα υιοθετήσουν τελικά τα υβριδικά συστήματα κίνησης της Ferrari που ήδη βρίσκονται στα σκαριά. Όσον αφορά τα 8κύλινδρα σύνολα της εταιρείας, ο Luca di Montezemolo δήλωσε κατηγορηματικά πως ήδη οι μηχανικοί της Ferrari εξελίσσουν τις υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές τους, ούτως ώστε να διατηρηθεί η απόδοση τους σε υψηλά επίπεδα, με παράλληλη όμως μείωση των εκπομπών ρύπων. _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ