top icon
Επικαιρότητα

Ετήσιος στόχος 3.000 μονάδων για την Alpine

Η γαλλική εταιρεία, που επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο από το 2016, θέτει τον πήχη των προσδοκιών της σε υψηλά επίπεδα.

Η γαλλική εταιρεία, που επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο από το 2016, θέτει τον πήχη των προσδοκιών της σε υψηλά επίπεδα.

Με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Α110-50, που είδαμε για πρώτη φορά στο περιθώριο του Grand Prix του Μονακό το 2012, η Renault κατέστησε σαφείς τις διαθέσεις της αναφορικά με την επάνοδο της θρυλικής Alpine στο διεθνές αυτοκινητικό στερέωμα. Θυμίζουμε πως η Alpine σταμάτησε και επίσημα τις δραστηριότητές της το 1995, με το τελευταίο της μοντέλο, την Α610, να βγαίνει για τελευταία φορά από την πύλη του διάσημου γαλλικού εργοστασίου στη Διέπη στις 7 Απριλίου της ίδιας χρονιάς. Σήμερα, 60 ακριβώς χρόνια μετά και την επίσημη ίδρυση της μάρκας, η γαλλική εταιρεία επιβεβαιώνει δια στόματος Bernard Ollivier, του ανθρώπου που ηγείται σήμερα της προσπάθειας αναβίωσης του θρυλικού ονόματος Alpine, ότι στόχος της είναι η κατασκευή 3.000 αυτοκινήτων σε ετήσια βάση από τα τέλη του 2016 και εξής. Το όλο project, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας σε συνέντευξη του στο Reuters, προχωρά με ταχείς ρυθμούς όντας «εντός του συμφωνηθέντος χρονοδιαγράμματος».

Ταυτόχρονα, θέλοντας να δημιουργήσει την απαραίτητη… αύρα για την δυναμική επάνοδό της σε δύο περίπου χρόνια, η Alpine παρουσίασε σήμερα ένα ψηφιακό υπερ-αυτοκίνητο, ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες του δημοφιλούς παιχνιδιού Gran Turismo 6. Η virtual υπερκατασκευή της Alpine ζυγίζει μόλις 900 κιλά και κινείται από έναν 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 4,5 λίτρων με ισχύ 450 ίππων και ροπή 580 Nm. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου με 7 σχέσεις μετάδοσης._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ