top icon
Επικαιρότητα

H Mazda «επιμένει» στον Wankel

Αυτό είναι το μήνυμα του Προέδρου της ιαπωνικής εταιρείας στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Ο Masamichi Kogai ήρθε με δηλώσεις του στη γερμανική πόλη να επιβεβαιώσει την «πίστη» της ιαπωνικής εταιρείας στη συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία εγκαταλείφθηκε, μαζί με το εντυπωσιακό RX-8, το 2012, εξαιτίας της μη… συμμόρφωσης της πρώτης στις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, κυρίως στα πλαίσια των απαιτητικών στον εν λόγω τομέα αγορών της γηραιάς ηπείρου. Όπως χαρακτηριστικά αποκάλυψε ο Πρόεδρος της Mazda Motor Corporation μιλώντας σε εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου, η εταιρεία διαθέτει στις τάξεις της μια ομάδα έμπειρων μηχανικών, η οποία εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε μια σύγχρονη εκδοχή του περιστροφικού της κινητήρα. Στόχος της, να ξεπεραστούν τα γνώριμα μειονεκτήματα του, τα οποία, ως γνωστόν, δεν σχετίζονται μόνο με το φλέγον θέμα των ρύπων, αλλά και με την «αδυναμία» του στις χαμηλές στροφές περιστροφής. Σε κάθε περίπτωση, ο Νο1 άνδρας της ιαπωνικής εταιρείας ξεκαθάρισε πως η επάνοδος των κινητήρων Wankel, με ή χωρίς τούρμπο, δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί αν στον τεχνικό τομέα δεν ξεπεραστούν πλήρως τα παραπάνω προβλήματα.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτης μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, οι όποιοι «ύφαλοι» αναμένεται να έχουν ξεπεραστεί πριν το 2018, χρονιά που οι ιθύνοντες της Mazda σκοπεύουν να παρουσιάσουν και επίσημα τη νέα γενιά RX γιορτάζοντας έτσι με τον πλέον ιδανικό τρόπο την επέτειο των 40 χρόνων του θρυλικού RX-7._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ