top icon
Επικαιρότητα

Η «Μάχη του Nurburgring» καλά κρατεί

Η νέα Lamborghini Huracan Performante φαίνεται να έχει «κλέψει» το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση από την Porsche 918 Spyder. Ωστόσο, η Scuderia Cameron Glickenhaus και το νέο 003S δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη.

Την προσεχή κιόλας Πέμπτη, λίγες μόλις μέρες πριν τα επίσημα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Lamborghini ανακοίνωσε πως θα λύσει τη σιωπή της παρουσιάζοντας και επίσημα μέσω του διαδικτύου την πιο σκληροπυρηνική έκδοση παραγωγής της «μικρής» Huracan. Χάρη στις αλλαγές στους εκκεντροφόρους του V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, τη διαφορετική εισαγωγή, η οποία διατηρεί στενούς τεχνικούς δεσμούς με εκείνη που χρησιμοποιεί η Huracan Super Trofeo, αλλά και την ελαφρύτερη κατά 11 κιλά εξαγωγή, η ισχύς του ατμοσφαιρικού διαμαντιού της νέας Huracan Performante αναμένεται αυξημένη κατά 25 έως και 40 ίππους αγγίζοντας συνολικά τους 635 ή και 650 ίππους. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ώστε η διαδοχή των σχέσεων να πραγματοποιείται σε ακόμα πιο «πυκνά» χρονικά διαστήματα.

Από εκεί και πέρα, οι επίσημες «διαρροές» μιλούν για νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και στη μεταβλητή υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, για διαφορετικά ελατήρια, καθώς και για ακόμα πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς, στοιχεία που αναμένεται να χαρίσουν στην έκδοση Performante ακόμα πιο απόλυτα οδικά χαρακτηριστικά. Σε συνδυασμό, ασφαλώς, με το χαμηλότερο κατά 40 περίπου κιλά συνολικό βάρος του αμαξώματος.

Το σημαντικότερο ωστόσο highlight του αυτοκινήτου θα είναι το νέο αεροδυναμικό «πακέτο» με το οποίο θα είναι προικισμένο. Το Aerodynamica Lamborghini Attiva, όπως επίσημα θα αποκαλείται το εν λόγω… κουστούμι, θα αποτελείται από ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία ελέγχονται μέσω ηλεκτροκινητήρων και όχι υδραυλικά σε χρόνο απόκρισης κάτω των 0,2 δλ. Πιο συγκεκριμένα, η Performante θα διαθέτει, πέραν της σταθερής πίσω αεροτομής, ένα ζεύγος αεραγωγών, τις οποίες πλαισιώνουν δύο δίοδοι που θα μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν με την αρωγή πτερυγίων, κάτω ακριβώς από το κάλυμμα του κινητήρα. Ο πρώτος από αυτούς θα μπορεί να διοχετεύει αέρα προκειμένου να βελτιωθεί η ψύξη του συστήματος εξαγωγής του κινητήρα και ο άλλος να «οδηγεί» τον αέρα απευθείας στο χώρο κάτω από τα πίσω φτερά. Σύμφωνα με την Lamborghini, όταν οι αεραγωγοί αυτοί είναι ανοιχτοί, η αεροδυναμική πίεση θα μπορεί να μειώνεται, ενώ όταν θα είναι κλειστοί, να αυξάνεται. Κατ’ αναλογία, όταν το αυτοκίνητο θα στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο θα είναι κλειστό, με το αντίθετο να παραμένει ανοιχτό αυξάνοντας έτσι την κάθετη παραγόμενη δύναμη στον εξωτερικό τροχό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες και με δεδομένο το σαφές «μήνυμα» που περνά το teaser βίντεο με τίτλο «The highest feat at Nürburgring is coming!» τo οποίο ανήρτησε σήμερα η Lamborghini στο επίσημο κανάλι της στο Youtube, η νέα Huracan Performante είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην «Πράσινη» Κόλαση», το οποίο κατείχε μέχρι σήμερα με χρόνο 6 λεπτά και 57 δλ., η Porsche και η μοναδική 918 Spyder.

Στην άτυπη αυτή κόντρα μπήκε από σήμερα και η άγνωστη στη γηραιά ήπειρο, Scuderia Cameron Glickenhaus, μια αμερικανική εταιρεία η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή αγωνιστικών πρωτοτύπων της κατηγορίας GT. Όπως ανακοίνωσε και επίσημα ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της, Jim Glickenhaus, στην Έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί με περισσή λαμπρότητα η έκδοση… βόλτας του καθαρόαιμου SCG003C (όπου C σημειώστε Competizione!), η οποία φέρεται να έχει σταματήσει τα χρονόμετρα στη διάσημη κλειστή διαδρομή-πίστα του «μεγάλου» Nurburgring πολύ κοντά στα 6 λεπτά και 30 δλ. Η καθ’ όλα εντυπωσιακή SCG003S (όπου S σημειώστε Stradale!), η οποία θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα αντίτυπα στις εγκαταστάσεις της ιταλικής Manifattura Automobili Torino, θα είναι ελαφρύτερη από τη δίδυμη αγωνιστική της παραλλαγή, μιας και η σχετική ένδειξη της ζυγαριάς δεν θα υπερβαίνει τα 1.300 κιλά, ενώ για την κίνηση υπεύθυνος θα είναι ένας V8 κινητήρας με χωρητικότητα 4,4 λίτρων, ισχύ 800 ίππων και ροπή 850 Nm. Η τελική ταχύτητα της SCG003S θα αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα, ενώ για το τυπικό «0-100» δεν θα απαιτούνται περισσότερα από 3 μόλις δλ._Χ.Α.