top icon
Επικαιρότητα

Η VW αποκαλύπτει το υβριδικό πρωτότυπο TwinDrive plug-in

Το πρόγραμμα Golf TwinDrive που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2008, μεταφέρεται τώρα και στη νέα, έκτη γενιά Golf.

Το πρόγραμμα Golf TwinDrive που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2008 στο Golf της προηγούμενης γενιάς, μεταφέρεται τώρα και στη νέα, έκτη γενιά του αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα αυτό είναι μέρος ενός άλλου, μεγαλύτερου προγρτάμματος, που χρηματοδοτείται από τη Γερμανική κυβέρνηση και στοχεύει στην εφαρμογή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις μεταφορές.
  
Το Golf TwinDrive με απόδοση 176 ίππων, χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης το οποίο επιλέγει συνεχώς τη βέλτιστη λειτουργία, σε συνάρτηση με τις εκάστοτε συνθήκες κάτω από τις οποίες κινείται το όχημα. Με τον τρόπο αυτό ο οδηγός έχει στη διάθεσή του διαρκώς τον πιο αποδοτικό συνδυασμό μεταξύ του ηλεκτρικού κινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης.  
 
Αντίθετα με ότι συμβαίνει σε ένα «τυπικό» υβριδικό αυτοκίνητο, όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί επικουρικά, «στο TwinDrive συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: εδώ ο πετρελαιοκινητήρας ή ο βενζινοκινητήρας λειτουργούν επικουρικά στο ηλεκτρικό μοτέρ», όπως δηλώνει ο Καθ. Δρ. Martin Winterkorn.
 
Το σύστημα TwinDrive δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση μέσω της οποίας προσβλέπει σε 50 χιλιόμετρα εντός πόλης και στη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης για τις μετακινήσεις εκτός. Η VW δεν ανακοινώνει συγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης, δίνει όμως ένα πρακτικό παράδειγμα: σε ένα κύκλο από το Potsdam στο «Automobile Forum» στο κέντρο του Βερολίνου και πάλι πίσω – μια διαδρομή της τάξης των 100 χλμ. – το Golf TwinDrive κατανάλωσε μόλις 8 κιλοβατώρες ενέργειας και 2,5 λίτρα καυσίμου.
 
Οι δοκιμές εξέλιξης έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στο Βερολίνο, το 2009. Με αυτή την προοπτική, η VW υπολογίζει πως τα πρώτα οχήματα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα διατεθούν στην αγορά το 2010.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ