Φρεσκάρισμα για ένα ακόμα μέλος της οικογένειας «991».

Πρακτικά, πρόκειται για το τελευταίο μέλος της εν λόγω σειράς που θα δεχθεί τη φροντίδα των ανθρώπων της Porsche. Τόσο σε σχεδίαση, όσο και στα μηχανικά μέρη. Σε ότι αφορά στο πρώτο, οι αλλαγές δεν θα είναι ριζικές (για ποιο λόγο, άλλωστε;), καθώς οι στιλίστες θα προβούν σε επιλεκτικές διαφοροποιήσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος θα διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, καθώς και στο κάλυμμα του κινητήρα στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό, οι πληροφορίες μιλούν για αλλαγές ελάσσονος σημασίας, με κυριότερη εκείνη που αφορά στο αναβαθμισμένο σε δυνατότητες σύστημα infotainment.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι επεμβάσεις εστιάζονται στο στήσιμο του αυτοκινήτου, καθώς και στη μικρή αναβάθμιση της απόδοσης του flat-six ατμοσφαιρικού κινητήρα των 3,8 λίτρων, που σήμερα αποδίδει στην υπάρχουσα εκδοχή της GT3, 475 ίππους.

Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες θέλουν τη νέα Porsche 911 GT3 (991.2) να διατίθεται κατόπιν επιλογής και με χειροκίνητο κιβώτιο, πέραν του γνωστού «διπλόδισκου» PDK, το οποίο πρωτοείδαμε στην 911 R.

Εξίσου θολό είναι το τοπίο αναφορικά με τον ακριβή χρόνο παρουσίασης της νέας GT3. Μην εκπλαγείτε, πάντως, αν οι Γερμανοί της Porsche προβούν στην αποκάλυψη της σκληροπυρηνικής GT3 σε λίγες μέρες από σήμερα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά