Λιγότερο βάρος και μικρότερη μπαταρία – επομένως και αυτονομία που δεν ξεπερνά τα 300 χλμ. - για την entry-level έκδοση «50» του ηλεκτροκίνητου Audi e-tron.

To νέο e-tron 50 έρχεται να πλαισιώσει στη γκάμα της Audi την «55» διαθέτοντας μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 71 kWh, η οποία εξασφαλίζει στα χαρτιά αυτονομία 300 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις που πραγματοποίησε το γερμανικό εργοστάσιο ακολουθώντας το πρωτόκολλο WLTP. Η μπαταρία του «μικρού» e-tron μπορεί να φορτιστεί, όπως και στην έκδοση «50», σε δίκτυο με ισχύ έως και 120 kW, επιτρέποντας έτσι την πλήρωσή της με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό που φτάνει το 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της ικανότητας σε χρόνο που δεν ξεπερνά τα 30 λεπτά. Όπως ανακοίνωσε η Audi και εδώ το «παρών» δίνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος e-quattro.

Audi e-tron 50

Η μπαταρία του αυτοκινήτου αποτελείται από 324 πρισματικά στοιχεία που ενσωματώνονται σε 27 στο σύνολο μονάδες με συνολικό βάρος μικρότερο κατά 120 κιλά σε σχέση με τον συσσωρευτή ενέργειας της έκδοσης «55». Η απόδοση των μονάδων ισχύος του νέου e-tron 50 – ένας σε κάθε άξονα - ανέρχεται στους 312 ίππους και η ροπή τα 540 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν στο ελαφρύτερο, ελέω μπαταρίας, ηλεκτρικό SUV της Audi επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρικά στα 190 χλμ./ώρα._X.A.