Η VW παρουσιάζει σήμερα την έκδοση Cabriolet του T-Roc «ανοίγοντας» έτσι νέους ορίζοντες στην κατηγορία των μικρών SUV μοντέλων.

Η γερμανική εταιρεία προχωρά σήμερα στην επίσημη παρουσίαση ενός τολμηρού – είναι η αλήθεια – εγχειρήματος που δεν είναι άλλο φυσικά από την «γέννηση» και διάθεση στις ανά τον κόσμο αγορές ενός «ανοιχτού SUV». Με δεδομένη την απουσία μιας έκδοσης με ανάλογη φιλοσοφία για το VW Golf και την κατάργηση του αντίστοιχου Beetle, το νέο T-Roc Cabriolet έρχεται να αποτελέσει σήμερα τον μοναδικό εκπρόσωπο των Γερμανών της VW στην κατηγορία των ξεσκούφωτων μοντέλων.

VW T-Roc Cabriolet

Σχεδιαστικά, πέρα από την προφανή απομάκρυνση της οροφής καθώς και των πίσω θυρών, οι ιθύνοντες της VW προέβησαν σε σημαντικές επεμβάσεις στο «σώμα» του T-Roc προκειμένου αυτό να μετατραπεί σε Cabriolet. Πέρα από τις προφανείς ενισχύσεις στο παρπρίζ, στα πλευρικά μαρσπιέ και στο δάπεδο, αυξημένο κατά 37 χλστ. είναι το μήκος του, ενώ ανάλογη διεύρυνση (+34 χλστ.) παρατηρείται και στο συνολικό του μήκος. Διαφορετική σε σχέση με το 5θυρο T-Roc είναι και η εικόνα του πίσω μέρους που θέλοντας και μη απέκτησε μία διαφορετική αισθητική προσέγγιση.

VW T-Roc Cabriolet

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή του αυτοκινήτου είναι ανάλογη σε φιλοσοφία με εκείνη των «παλαιών» VW Golf Cabriolet υιοθετώντας έναν ηλεκτρομηχανισμό, καθώς κι έναν «εκτεθειμένο» χώρο αποθήκευσής της στο πίσω μέρος - γεγονός που της επιτρέπει να εκτείνεται μέσα σε χρόνο μόλις 9 δλ. με το πάτημα ενός κουμπιού ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα που δεν υπερβαίνει τα 30 χλμ./ώρα. Όλα αυτά εξασφαλίζουν επαρκή χώρο για δύο επιβάτες στο πίσω μέρος καθώς κι έναν αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος με χωρητικότητα 284 λίτρων (-161 λίτρα σε σχέση με το T-Roc SUV).

VW T-Roc Cabriolet

Το νέο VW T-Roc Cabriolet, το οποίο βασίζεται στο δάπεδο MQB του Ομίλου, θα προσφέρεται στις εκδόσεις Style και R-Line και με δύο κινητήρα σύνολα της γενιάς TSI. Πρόκειται για τον γνωστό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 115 για την περίσταση ίππων (ροπή 200 Nm) και τον 4κύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων (ροπή 250 Nm). Και με τις δύο εκδοχές του μοντέλου να είναι προσθιοκίνητες, ο «μικρός» TSI θα συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και ο «μεγάλος» με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της VW. Πετρελαιοκίνητες εκδόσεις δεν προβλέπονται, ενώ προς το παρόν η εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν τις επιδόσεις, το βάρος και την κατανάλωση των δύο βενζινοκίνητων εκδοχών του νέου της μοντέλου._Χ.Α.