top icon
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το νέο Opel Astra! (updated)

Διέρρευσαν οι φωτογραφίες του νέου Opel Astra, που επίσημα θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Ο αντίπαλος του VW Golf βασίζεται στη νέα πλατφόρμα με την ονομασία «Delta» της GM διαθέτοντας, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε , ένα εντελώς νέο σχεδιαστικό προφίλ. Τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα και η κομψή μάσκα στο εμπρός μέρος, τα πίσω φώτα αλα… Giulietta αλλά και η «ιδιόμορφη» κολώνα C αποτελούν τα κυρίαρχα στοιχεία της σιλουέτας του νέου μικρομεσαίου μοντέλου της Opel, που αισίως περνά στην πέμπτη κατά σειρά γενιά του. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, με το νέο infotainment σύστημα, συμβατό πλέον με Android Auto και Apple CarPlay και την ευμεγέθη οθόνη του να δεσπόζουν στο μέσο του ταμπλό.

Όσο για τα μηχανικά μέρη, οι πρώτες ανεπίσημες πληροφορίες μιλούν πως τη «βάση» θα αποτελέσει ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 115 ίππων, ενώ αμέσως μετά θα συναντάμε έναν 1.400αρη και έναν 1.600άρη (με τούρμπο ασφαλώς) με ισχύ 140 και 195 ίππων αντίστοιχα. Σε ότι αφορά στους ντίζελ, τέλος, η γκάμα διαθέτει στις τάξεις της εκδόσεις στα 1,6 και 2,0 λίτρα, με την τελευταία μάλιστα να αποδίδει 195 ίππους! Για περισσότερες και επίσημες αυτή τη φορά πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι, μιας και η αντίδραση της Opel στη συγκεκριμένη διαρροή αναμένεται να είναι άμεση._Χ.Α.

Update: Η μείωση του βάρους σε σχέση με το απελθόν μοντέλο αγγίζει, σύμφωνα με την ίδια την Opel, τα 200 κιλά. Μόνο από το νέο πλαίσιο εξοικονομήθηκαν 77 κιλά, ενώ από τα επιμέρους τμήματά του, άλλα 50. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις, εντύπωση προκαλούν το μικρότερο μήκος και μεταξόνιο, με το τελευταίο μάλιστα να εμφανίζει μείωση της τάξης των 20 χλστ. Παρά τη… συρρίκνωση αυτή, η Opel υποστηρίζει πως οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες όχι μόνο δεν είναι μικρότεροι, αλλά εμφανώς καλύτεροι σε σχέση με το Astra IV, κάτι ασφαλώς που μένει να αποδειχτεί στην πράξη. Σε ότι αφορά στους κινητήρες, τώρα, η εικόνα είναι ελαφρώς διαφορετική σε σχέση με ό,τι σας είχαμε πληροφορήσει νωρίς το πρωί βασιζόμενοι σε ανεπίσημες διαρροές. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του νέου Astra θα συναντάμε κινητήρες -ντίζελ και βενζίνης- με χωρητικότητα όμως που δεν υπερβαίνει τελικά τα 1,6 λίτρα και ισχύ από 95 έως και 200 ίππους. Αφετηρία στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης αποτελεί ο 1.000άρης 3κύλινδρος Ecotec, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό και απόδοση 105 ίππους. Με τη σειρά του, ο 1.600άρης ντίζελ θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος που ξεκινούν από τους 95 ίππους. Αυτός πάντως που κλέβει την παράσταση κάτω απο το καπό είναι ο νέος αλουμινένιος 1.400άρης βενζινοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους. Αναμένοντας την επίσημη επιβεβαίωση για την απόδοση της κορυφαίας βενζινοκίνητης έκδοσης των 1.6 λίτρων, δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε με περισσή ανυπομονησία και εκείνη που αφορά στο μηχανικό σύνολο που θα επιλεχθεί για το κορυφαίο OPC, έκδοση που αναμένεται να δούμε σε τουλάχιστον ένα χρόνο από σήμερα._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ