Επικαιρότητα Κόσμος

Car Of The Year 2020 το Peugeot 208

To Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2020 είναι το Peugeot 208, σύμφωνα με τις ψήφους των 60 εκλεκτόρων του θεσμού Car Of The The Year.

Mε 281 βαθμούς, το Peugeot 208 ανακηρύχτηκε πανηγυρικά πριν λίγα μόλις λεπτά το Αυτοκίνητο τη Χρονιάς 2020 επικρατώντας των δύο εκπροσώπων της ηλεκτρικής σχολής (βλ. Tesla Model 3 και Porsche Taycan) που ολοκλήρωσαν την κούρσα στις θέσεις 2 και 3, με 242 και 222 βαθμούς, αντίστοιχα.

Αναλυτικά οι κατάταξη έχει ως εξής:

  • Peugeot 208 – 281 βαθμοί
  • Tesla Model 3 – 242 βαθμοί
  • Porsche Taycan – 222 βαθμοί
  • Renault Clio – 211 βαθμοί
  • Ford Puma – 209 βαθμοί
  • Toyota Corolla – 152 βαθμοί
  • BMW Σειρά 1 – 133 βαθμοί

Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, μοναδικός Έλληνας μεταξύ των μελών της επιτροπής για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς, ψήφισε ως εξής, με βάση πάντα και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς:

Peugeot 208 / 10 βαθμοί

Είναι όμορφο, καλά φτιαγμένο και διατίθεται με ολοκληρωμένη γκάμα που περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης, diesel και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Διατηρεί τα οδηγικά στοιχεία της Peugeot πιστοποιώντας ότι το DNA δε φθείρεται. Όλα αυτά σε μια κατηγορία που πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για πρόταση που θα επηρεάσει προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα και ανθρώπους που έχουν στο γκαράζ τους ένα 205 ή ένα 208 GTi.

Peugeot 208

Ford Puma / 5 βαθμοί

Περιμέναμε ένα κουπέ 2+2 έχοντας στη μνήμη το πρώτο Puma. Ωστόσο, προέκυψε ένα εξαιρετικό B-SUV το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χάρη τόσο στα οδηγικά χαρακτηριστικά του, όσο και στον καλύτερο 1000άρη της αγοράς, ασχέτως έκδοσης ιπποδύναμης. Σημαντική αποδεικνύεται και η αξιοποίηση των εσωτερικών του χώρων. Πρόκειται για ένα σύνολο με χαρακτήρα, σε μια κατηγορία που διαπρέπει στην ελληνική αγορά.

Ford Puma

Τoyota Corolla / 5 βαθμοί

Ένα Toyota σύγχρονο σχεδιαστικά, αλλά και με το σωστό όνομα. Σχεδίαση στη φιλοσοφία του C-HR που προδίδει και γούστο. Οδηγώντας την υβριδική εκδοχή ταξιδεύεις στο παρελθόν και εντοπίζεις τις διαφορές με το Prius δεύτερης γενιάς, που το 2004 κέρδισε το COTY. Χαοτική η διαφορά τους στο δρόμο. Κάνοντας λόγο για την Corolla, πρόκειται για ένα σύνολο με ατού την ποιότητα κατασκευής.

Toyota Corolla

Renault Clio / 3 βαθμοί

Είναι τόσο μικρές οι σχεδιαστικές διαφορές του από τον προκάτοχό του, που πρέπει να ψάξεις για να τις βρεις. Ωστόσο, παραμένει κορυφαίο σε χώρους, διαθέτει... γερμανική ποιότητα, αλλά δεν αρκεί η υβριδική εκδοχή για να ατενίσεις αισιόδοξα το μέλλον. Άλλωστε και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Renault δείχνουν να βασίζονται περισσότερο στο Captur και στην plug-in εκδοχή του σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα.

Renault Clio

Porsche Taycan / 1 βαθμός

Βαθιά υπόκλιση στους τεχνικούς στο Τσουφενχάουζεν. Η δημιουργία της Taycan θα μπορούσε να αποτελέσει το λόγο ώστε να προσκαλέσουν τους συναδέλφους τους σε σεμινάριο με θέμα την ηλεκτροκίνηση, ενώ βάζουν σε σκέψεις και εμάς, τους ορκισμένους  λάτρεις της κλασικής 911. Η Taycan δεν έχει αντίπαλο σε καμία αντιπαράθεση. Ωστόσο, εδώ ψηφίζουμε αυτοκίνητο της χρονιάς και όχι του αιώνα.

Porsche Taycan

Tesla Model 3 / 1 βαθμός

Θεωρητική, αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση. Στην Ελλάδα πάντως ο μοναδικός τρόπος να το αποκτήσεις παραμένει μέσω του εξαιρετικού τους site. Κορυφαία πρόταση, όντας και δοκιμασμένη σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση που θέλει το χρόνο της για να εξελιχθεί σε τρόπο ζωής.

Tesla Model 3

BMW Σειρά 1 / 0 βαθμοί

Ουσιαστικά δεν αξιολογώ, «προδομένος» από την αλλαγή στη μετάδοση - όντας λάτρης της πίσω κίνησης. Υπολείπεται της Mercedes A-Class στις περισσότερες εκδόσεις, ενώ δε μας εντυπωσίασε ούτε η Μ135i που απέχει από τις παραδοσιακές προτάσεις της σειράς. Το «0» γιατί από τη ΒΜW έχεις την απαίτηση να δημιουργεί για το «άριστα».

BMW 1 Series

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου