Η Toyota Gazoo Racing επιβεβαίωσε τις τεχνικές περγαμηνές της καθαρόαιμης GR Supra GT4, η οποία θα ξεκινήσει την καριέρα της στην Ευρώπη τον προσεχή Μάρτιο.

Η νέα Toyota GR Supra GT4, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι που μας πέρασε (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), είναι το πρώτο παγκόσμιο αγωνιστικό της Toyota Gazoo Racing, το οποίο θα κατασκευάζεται, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Ιάπωνας κατασκευαστής, από την Toyota Motorsport GmbH (TMG). Η διάθεσή της σε όσους ορέγονται αγωνιστικές…. περιπέτειες θα ξεκινήσει στην Ευρώπη τον προσεχή Μάρτιο, στη δε Β. Αμερική τον Αύγουστο, ενώ στις αγορές της Ασίας, τον Οκτώβριο του 2020.

Αξίζει να σημειωθεί πως η κατηγορία αγώνων που φέρει την ονομασία «GT4» είναι σήμερα ιδιαίτερα δημοφιλής στις ιδιωτικές ομάδες, λόγω του χαμηλού κόστους και της ευκολίας… εισόδου τους σε αυτή. Τα αυτοκίνητα του είδους μπορούν να συμμετάσχουν σε ποικίλους αγώνες ανά τον κόσμο, όπως η σειρά «Super Taikyu» στην Ιαπωνία, το «GT4 European Series» και το «VRN Endurance Championship Nürburgring» στην Ευρώπη, καθώς και το «Michelin Pilot Challenge Series» στις Η.Π.Α.

Toyota GR Supra GT4

Για πρώτη φορά σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία προέβη σε συγκεκριμένες ανακοινώσεις που αφορούν στις τεχνικές περγαμηνές της νέας αγωνιστικής της πρόταση. Σε ότι αφορά στον 3λιτρο «straight-six» κινητήρα με το μονό twin-scroll υπρσυμπιεστή, η ισχύς έχει οριστεί στους 430 ίππους. Το «διαμάντι» των 2.998 κ.εκ. θα συνεργάζεται με ηλεκτρονικά της Magneti Marelli, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με paddles και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, μεταφέροντας τη ροπή των 650 Nm στους πίσω, φυσικά, τροχούς. Για τη λίπανσή του θα φροντίζει η εταιρεία Ravenol, με το σύστημα εξαγωγής να αποτελεί ευθύνη της γνωστής στο είδος εταιρείας Akrapovic.

Το εμπρός splitter του αυτοκινήτου, αλλά και η πίσω αεροτομή, είναι κατασκευασμένα από carbon συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους στα επίπεδα των 1.350 κιλών. Ακολουθώντας τις προδιαγραφές του μοντέλου παραγωγής, η GT Supra GT4 διαθέτει ανάρτηση με γόνατα Μακφέρον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω – για την περίσταση, αποκλειστικός προμηθευτής των αγωνιστικών και ρυθμιζόμενων για την περίσταση αμορτισέρ του αυτοκινήτου είναι η εταιρεία KW. Οι ατσάλινοι δίσκοι στο σύστημα πέδησης έχουν διάμετρο 390 και 355 χλστ. και συνδυάζονται με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες που φέρουν την υπογραφή της Brembo. Τέλος, σε ότι αφορά στους τροχούς, τις ζάντες 11 x 18 προμηθεύει η OZ και τα ελαστικά διαστάσεων 305/660-18 η ιταλική Pirelli._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά