top icon
Κόσμος

Γιατί η digital εποχή ορίζει τη μορφή των λογοτύπων των κατασκευαστών

Η εμφάνιση και η αποτύπωση στα ψηφιακά μέσα των λογοτύπων αποτελεί πλέον αναπόσπαστο στοιχείο της απήχησης ενός προϊόντος.

Τα τελευταία χρόνια, η «είσοδος» στην ψηφιακή εποχή έκανε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεξετάσουν την εμφάνιση των λογότυπών τους, με πολλές εξ αυτών να έχουν επιλέξει νέα, δισδιάστατα σχέδια που διατηρούν σταθερά τα logos τους στα ψηφιακά μέσα.

Η Audi είναι η τελευταία χρονικά εταιρεία που ακολουθεί αυτή την τάση, εισάγοντας ένα νέο 2D-logo για τα οχήματά της και συνολικά για την επωνυμία της.

Στη νέα μορφή του λογοτύπου της γερμανικής εταιρείας, τα τέσσερα δαχτυλίδια παραμένουν, αλλά το συνολικό στυλ του είναι πολύ πιο επίπεδο. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή της Audi, Andre Georgi, το νέο λογότυπο είναι «σημαντικά πιο μοντέρνο» από αυτό που αντικαθιστά.

Το νέο, πιο επίπεδο λογότυπο της Audi δεν διαθέτει καθόλου χρώμιο, υιοθετώντας μια ασπρόμαυρη εμφάνιση υψηλής αντίθεσης που προσθέτει λεπτομέρειες που μοιάζουν με 3D. Η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να παραγγέλνουν τα αυτοκίνητά του με το γνωστό logo σε μαύρο χρώμα, με την ανανεωμένη παραλλαγή να αντικαθιστά το φωτεινό λευκό με ένα σκούρο γκρι.

Audi logo

«Η φιλοσοφία μας είναι ότι κάθε λεπτομέρεια πρέπει να μεταφέρει ένα νόημα ή να εξυπηρετεί έναν σκοπό», είπε ο Andre Georgi. «Θέλουμε η ποιότητά μας να μιλάει μέσω του σχεδιασμού και του ίδιου του προϊόντος».

Νέα, με την ονομασία Audi Type, θα είναι πλέον και η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιεί ο Γερμανός κατασκευαστής στα μοντέλα του.

Η Audi δεν είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί 2D λογότυπα, καθώς σε αντίστοιχες επιλογές έχουν γίνει από κατασκευαστές όπως είναι για παράδειγμα η Ford, η Peugeot, η Kia και Skoda.

Audi logo

Detail

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ