top icon
Κόσμος

H plug-in υβριδική Mercedes-AMG GT 63 S E Performance με 843 ίππους

Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Mercedes-AMG είναι η νέα GT 63 S Performance, η οποία αποδίδει 843 ίππους και 1.400 Nm ροπής.

H Mercedes-AMG αποκαλύπτει σήμερα τη νέα GT 63 S E Performance, την πρώτη επαναφορτιζόμενη υβριδική της πρόταση, η οποία σηματοδοτεί μια «δέσμη» νέων τεχνολογιών που θα δούμε να υιοθετείται στο εγγύς μέλλον από πολλά ακόμα σπορ μοντέλα επιδόσεων της εταιρείας από το Affalterbach της Γερμανίας.

«Με τη νέα Mercedes-AMG GT 63 S E Performance μεταφέρουμε το DNA της μάρκας μας σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον. Με αυτόν τον τρόπο, ακολουθούμε το δικό μας τεχνικό μονοπάτι, που είναι αυτό που έκανε πάντα την AMG τόσο ξεχωριστή και επιθυμητή. Αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο Affalterbach, και προσφέρει ένα συναρπαστικό επίπεδο δυναμικής οδήγησης και δικαίως φέρει τη νέα μας τεχνολογική ετικέτα E Performance», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Η καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης είναι μια σοφιστικέ μονάδα που έχει ως σημείο αναφοράς τον γνωστό 4λιτρο και 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα των Γερμανών που γνωρίσαμε και στις «απλές» GT, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 639 ίππους και ροπή 900 Nm. Η συγκεκριμένη μονάδα «παντρεύεται» από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος στον πίσω άξονα και αποδίδει 204 ίππους, καθώς και μια εξελιγμένη μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 6,1 kWh.

Συνδυαστικά οι δύο μονάδες παράγουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, μέγιστη ισχύ 843 ίππων και ροπή πάνω από 1.400 Nm. Χάρη στα παραπάνω χαρακτηριστικά, η νέα Mercedes-AMG GT S E Performance είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,9 και κάτω των 10 δλ. – την ίδια ώρα η τελική ταχύτητα φτάνει τα 316 χλμ./ώρα.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Ο ηλεκτροκινητήρας, όπως αναφέραμε και προηγουμένως, τοποθετείται στον πίσω άξονα, όπου ενσωματώνεται με κιβώτιο δύο ταχυτήτων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μια συμπαγή ηλεκτρική μονάδα κίνησης με την ονομασία P3 Hybrid. Η μπαταρία υψηλής απόδοσης βρίσκεται επίσης στο πίσω μέρος, πάνω από τον πίσω άξονα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ αν παραστεί ανάγκη (βλ. αύξηση της ολίσθησης των εν λόγω τροχών), μέρος της ροπής του φτάνει μέσω του σχετικού άξονα και στους εμπρός τροχούς.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Η μπαταρία των 6,1 kW έχει συνεχή ισχύ 70 kW και μέγιστη 150 kW για 10 δλ. Το βάρος της δε είναι μόλις 89 κιλά, εξασφαλίζοντας μια ενεργειακή πυκνότητα της τάξης του 1,7 kW/kg. Σύμφωνα με την γερμανική η εταιρεία, η μπαταρία, η οποία διαθέτει το δικό της σύστημα ψύξης, εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που δεν υπερβαίνει τα 12 μόλις χλμ.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Η βάση για την υψηλή απόδοση της μπαταρίας των 400 volt της Mercedes-AMG είναι η καινοτόμος άμεση ψύξη thw: για πρώτη φορά, ένα ψυκτικό υγρό υψηλής τεχνολογίας βασισμένο σε ηλεκτρικά μη αγώγιμο υγρό ρέει γύρω από τις 560 κυψέλες και τις ψύχει ξεχωριστά. Ως γνωστόν, κάθε μπαταρία χρειάζεται μια καθορισμένη θερμοκρασία για βέλτιστη παροχή ισχύος. Εάν η μπαταρία κρυώσει ή ζεσταθεί πολύ, χάνει την ισχύ της ή πρέπει να ρυθμιστεί για να αποφευχθεί ζημιά εάν η θερμότητα γίνει υπερβολική. Η ομοιόμορφη θερμοκρασία της μπαταρίας έχει, επομένως, καθοριστική επίδραση στην απόδοση, τη διάρκεια ζωής και την ασφάλεια της. Τα συμβατικά συστήματα ψύξης, τα οποία ψύχονται μόνο με αέρα ή έμμεσα με νερό, φτάνουν γρήγορα στα όριά τους – ειδικά καθώς οι απαιτήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Για την άμεση ψύξη της μπαταρίας της GT S E Performance, οι ειδικοί της AMG να ανέπτυξαν νέες μονάδες ψύξης που έχουν πάχος μερικών μόλις χιλιοστών. Περίπου 14 λίτρα ψυκτικού υγρού κυκλοφορούν από πάνω προς τα κάτω σε ολόκληρη την μπαταρία, πέρα ​​από κάθε κυψέλη, με τη βοήθεια μιας ειδικά σχεδιασμένης ηλεκτρικής αντλίας υψηλής απόδοσης και ενός εναλλάκτη θερμότητας λαδιού/νερού που συνδέεται απευθείας με την μπαταρία. Χάρη στα παραπάνω, η θερμότητα μεταφέρεται σε ένα από τα δύο κυκλώματα χαμηλής θερμοκρασίας (LT) του οχήματος και από εκεί στο ψυγείο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, όπου απελευθερώνεται στον περιβάλλον. Έτσι, η μπαταρία παραμένει κοντά στο βέλτιστο «παράθυρο λειτουργίας» των 45 βαθμών Κελσίου.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Από εκεί και πέρα, ο οδηγός της νέας Mercedes-AMG GT S E Performance έχει στη διάθεσή του 7 στο σύνολο προγράμματα λειτουργίας: τα Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual. Την ίδια στιγμή, ο εκάστοτε χειριστής της έχει στα «χέρια» του και 4 προγράμματα που μεταβάλλουν την ένταση με την οποία η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση.

Σε σχέση με τις συμβατικές Mercedes-AMG GT, η υβριδική διαφοροποιείται οπτικά χάρη στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, τις ανασχεδιασμένες απολήξεις του θερμικού κινητήρα στο πίσω μέρος και τις διαφορετικές ζάντες των 20 και 21 ιντσών. Στο εσωτερικό δε, το «παρών» δίνει το γνωστό σύστημα πολυμέσων MBUX, το οποίο για την περίσταση είναι «εμπλουτισμένο» με λειτουργίες και ενδείξεις που σχετίζονται με την παρουσία της υβριδικής μονάδας κίνησης του αυτοκινήτου.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ