Επικαιρότητα Κόσμος

H Porsche ολοκληρώνει τις δοκιμές εξέλιξης της Taycan

Η Porsche ολοκληρώνει τις δοκιμές εξέλιξης της Taycan, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται και να διατίθεται πριν το πέρας του 2019.

Στη Σκανδιναβία, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από τον Αρκτικό Κύκλο, η Porsche ολοκληρώνει αυτή την περίοδο τις «παγωμένες» δοκιμές της νέας Taycan αναδεικνύοντας συγχρόνως τις οδηγικές της δυνατότητες στο χιόνι και τον πάγο. Την ίδια στιγμή, οι μηχανικοί της εταιρείας εκμεταλλεύονται το καλοκαίρι στο νότιο ημισφαίριο, και συγκεκριμένα στη Ν. Αφρική, όπου και διεξάγουν εκεί τις δικές τους «θερμές» δοκιμές απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων της νέας Taycan. Το πρόγραμμα «ανάπτυξης» της γερμανικής φίρμας συμπληρώνουν δοκιμασίες στο επίσης «καυτό» Ντουμπάι, με τους μηχανικούς από το Zuffenhausen να τεστάρουν στο συγκεκριμένο «τερέν» τη συμπεριφορά των μπαταριών σε εξίσου ακραίες κλιματολογικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Ο Walter Röhrl δοκιμάζει την ηλεκτρική Porsche Taycan - και την εκθειάζει

Με την ολοκλήρωση τους προσεχείς μήνες των δοκιμών εξέλιξης, τα πρωτότυπα της νέας Porsche Taycan θα έχουν καλύψει πάνω από 6.000.000 χιλιόμετρα, εκ των οποίων σχεδόν τα 2.000.000 σε δοκιμασίες αντοχής των μπαταριών, των ηλεκτροκινητήρων αλλά και των επιμέρους συστημάτων του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την Porsche, δοκιμές από 1.000 και πλέον οδηγούς εξέλιξης και μηχανικούς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σε 30 στο σύνολο χώρες σε όλο τον κόσμο σε θερμοκρασίες από -35 έως και +50 βαθμούς Κελσίου και υγρασία περιβάλλοντος από 20 έως και 100%. Την ίδια στιγμή, οι κύκλοι φόρτισης των μπαταριών σε περιοχές με υψόμετρο από 85 έως και 3.000 μέτρα έχουν ήδη αγγίξει τις 100.000.

Εξαντλητικές δοκιμές με επίκεντρο τη διαχείριση της ενέργειας έγιναν φυσικά και στο μεγάλο Nurburgring των 20,6 χλμ., με τους οδηγούς εξέλιξης να συμπληρώνουν έναν πλήρη γύρο στην «Πράσινη Κόλαση» σε χρόνο κάτω των 8 λεπτών.

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει και από πού προήλθε το όνομα Taycan

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Tayca, η οποία έχει ήδη προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον πάνω από 20.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, θα κινείται από δύο στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά θα αποδίδουν περισσότερους από 600 ίππους, ενώ ήδη από το λανσάρισμα διαθέσιμες θα είναι δύο εκδόσεις που θα τις «χωρίζουν» σχεδόν 100 ίπποι. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως οι ηλεκτροκινητήρες της «καλής» Taycan θα της εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3,5 δλ. και «0-200» σε λιγότερο από 12 δλ.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, στις οποίες και θα αποθηκεύεται η ενέργεια που θα «εισπράττουν» τα δύο ηλεκτρο-μοτέρ, έχουν βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους 20 με 40 βαθμούς Κελσίου εξασφαλίζοντας στις συνθήκες αυτές αυτονομία άνω των 500 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ο οποίος πλέον έχει αντικατασταθεί από τον WLTP. Σύμφωνα με τον τελευταίο, η αυτονομία δεν αναμένεται να υπερβαίνει τα 400 με 430 χλμ. Στις επίσημες ανακοινώσεις της, η γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι η Taycan θα είναι σε θέση σε κύκλωμα των 800V να φορτίζει τους συσσωρευτές σε 4 λεπτά ώστε να είναι η εφικτή η κάλυψη μιας απόστασης μήκους 100 χλμ._Χ.Α.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου