Επικαιρότητα Κόσμος

Hyundai: νέο ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη

Tο πιο επιτυχημένο εννεάμηνο και το καλύτερο τρίτo τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai Motor στην Ευρώπη
 

Μετά από ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο για την Hyundai στην Ευρώπη, ακολουθεί το τρίτο τρίμηνο με ένα ακόμη εντυπωσιακό ρεκόρ. Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Η εταιρεία διέθεσε 425.854 οχήματα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, εκ των οποίων πάνω από 134.000 το τρίτο τρίμηνο, αναδεικνύοντάς το στο καλύτερο τρίτο τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη.

Τον Σεπτέμβριο, η Hyundai ξεπέρασε τη γενική τάση της αγοράς, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στο 4,2%, το καλύτερό της αποτέλεσμα. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς ήταν 3,5%, σύμφωνα με τις ετήσιες επιδόσεις της εταιρείας. Το θετικό αποτέλεσμα αντανακλά σε μια ομαλή μετάβαση στη νέα πιστοποίηση WLTP, χωρίς διακοπή διάθεσης των μοντέλων της. Η αύξηση των πωλήσεων στηρίχθηκε σε νέα σημαντικά μοντέλα. Το Kona έχει ήδη πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα από την έναρξη της διάθεσής του στα τέλη του 2017 και είναι σήμερα το 5ο μοντέλο της Hyundai με τη μεγαλύτερη επίδοση και αναμένεται ακόμη καλύτερα μετά την πρόσφατη εισαγωγή των νέων diesel και ηλεκτρικών εκδόσεων. Τα i10, i20 και i30 της Hyundai συνεχίζουν να πωλούν. Το νέο Tucson επίσης γνωρίζει επιτυχία, συνεχίζοντας τη διάκρισή του ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, διαθέτοντας βελτιώσεις στη σχεδίαση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τους κινητήρες. Με τα IONIQ, Kona Electric και NEXO κυψελών καυσίμου, η Hyundai διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων, που αναμένεται να διατηρήσουν τη θέση της εταιρείας μεταξύ των ηγετών της αυτοκίνησης σε οχήματα χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η Hyundai κατατάχθηκε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών σε αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Interbrand. Η αξία της σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αυξηθεί κατά 3%, σε σχέση με το 2017, φθάνοντας το ρεκόρ των 13,5 δις δολαρίων ΗΠΑ. Αυτό το αποτέλεσμα κατατάσσει την εταιρεία στα κορυφαία 40 Best Global Brands για 4η συνεχόμενη χρονιά και την φέρνει στην 36η θέση. Η Hyundai διατηρεί την 6η θέση στην κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτου.

 

 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου