Ένα ιδιαίτερο πρωτότυπο της Lamborghini που βασίζεται στη Huracan Evo συνδυάζοντας στοιχεία από την Urus.

Με το σύνθημα “fun to drive off-road”, η ιταλική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα ένα αντισυμβατικό πρωτότυπο που χρησιμοποιεί το κορμί της γνωστής Huracan Evo διανθισμένο για τις περιστάσεις με στοιχεία που θα περίμενε κανείς σήμερα να βρει στην Urus. Για το λόγο αυτό, το ύψος της Sterrato (σ.σ.: στα ιταλικά θα πει “βρώμικη”) είναι αυξημένο σε σχέση εκείνο της Huracan Εvo κατά 47 χλστ., ενώ διευρυμένες κατά 1% και 6,5% είναι οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στο εμπρός και πίσω μέρος, αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή, το μετατρόχιο εμφανίζεται αυξημένο κατά 30 χλστ., ενώ χάρη στους μεγαλύτερους θόλους και τα φτερά με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς είναι εφικτή η φιλοξενία ελαστικών με ενισχυμένο προφίλ, σε συνδυασμό με ζάντες με διάμετρο 20 ίντσες.

Για την εξασφάλιση της… ακεραιότητας του αυτοκινήτου κατά την κίνηση εκτός δρόμου υπάρχουν προστατευτικές επενδύσεις στο δάπεδο (ειδικά στο χώρο του V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων και του συστήματος εξαγωγής τους) και μεταλλικές ποδιές εμπρός και πίσω – η τελευταία μάλιστα εκτελεί παράλληλα και χρέη διαχύτη. Την ίδια στιγμή υπάρχουν και… λασπωτήρες από carbon, ενώ χαρακτηριστικό της εξωτερικής αμφίεσης του πρωτοτύπου είναι και ο φανός τύπου LED στην οροφή και οι αντίστοιχοι στο εμπρός μέρος.

Στο δε εσωτερικό συναντά κανείς ένα roll-cage από τιτάνιο, ζώνες τεσσάρων σημείων, νέα καθίσματα από carbon και αλουμινένια πάνελ-πατάκια στο δάπεδο. Αξίζει κλείνοντας να σημειωθεί πως και στο παρελθόν οι Ιταλοί της Lamborghini - και συγκεκριμένα ο δοκιμαστής της εταιρείας, Bob Wallance - είχαν δημιουργήσει σπορ οχήματα με ανάλογα χαρακτηριστικά για χρήση εκτός δρόμου: τις Jarama Rally και Uracco Rally το 1973 και 1974, αντίστοιχα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά