Επικαιρότητα Κόσμος

Η έκδοση παραγωγής του Honda e κάνει πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει σήμερα την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Honda e που θα δούμε στην ΙΑΑ 2019 αποκαλύπτοντας συγχρόνως περισσότερα στοιχεία των τεχνολογικών του κατακτήσεων.

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει σήμερα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, αλλά και νέες πληροφορίες, της έκδοσης παραγωγής του νέου Honda e – ενός μοντέλου που αποτελεί, όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν οι ιθύνοντές της, ένα ακόμα βήμα προς τον δεδηλωμένο στόχο της Honda να «εξηλεκτρίσει» πλήρως τις πωλήσεις της στην Ευρώπη με χρονικό ορίζοντα το 2025.

Εξελιγμένο με έμφαση στην απλότητα στο σχεδιασμό και τη χρηστικότητα, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Honda e έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του αστικού τρόπου ζωής της εποχής μας υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογίες και ποιοτικά χαρακτηριστικά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.

Οι καθαρές εξωτερικές γραμμές του αυτοκινήτου τονίζονται έτι περαιτέρω από τις κάμερες, οι οποίες αντικαθιστούν τους συμβατικούς εξωτερικούς παρέχοντας «live» εικόνες μέσω δύο οθονών με διαγώνιο 6 ιντσών που βρίσκονται στην καμπίνα. Η τεχνολογία της κάμερας, η πρώτη στον συμπαγή τομέα, προσφέρει σημαντικά οφέλη για το styling, την ασφάλεια, την αεροδυναμική και τη φινέτσα.

Honda e

Διαβάστε επίσης: Άνοιξαν και επίσημα οι παραγγελίες του νέου Honda e

Στο εσωτερικό, το φουλ ψηφιακό ταμπλό πλήρους πλάτους και το προηγμένο σύστημα διασύνδεσης και ψυχαγωγίας της Honda έχουν τον πρώτο λόγο – μαζί ασφαλώς με τη λιτή σχεδίαση και τα σύγχρονα και ποιοτικά υλικά που το απαρτίζουν. Αναλυτικότερα, το μεγαλύτερο τμήμα ταμπλό του νέου Honda e καταλαμβάνεται από δύο LCD οθόνες αφής των 12,3 ιντσών, οι οποίες λειτουργούν ως κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και υπηρεσιών που βοηθούν στην «ενσωμάτωση» των επιβατών τον σύγχρονο αστικό τρόπο ζωής.

Φτάνοντας στο κυρίως πιάτο, η Honda αποκαλύπτει σήμερα πως το αστικό ΕV της θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, όντας διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις που θα έχουν μέγιστη ισχύ 136 και 154 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, η μέγιστη ροπή θα φτάνει τα 315 Nm. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το Honda e θα είναι σε θέση να  επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8 δλ. – προφανώς, στη δυνατότερη από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του.

Honda e

 Σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 35,5 kWh, η μέγιστη αυτονομία δεν θα υπερβαίνει τα 220 χλμ. Σε ότι αφορά στη φόρτιση του συσσωρευτή ενέργειας, η Honda υπόσχεται πως η πλήρωσή του θα μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχυφορτιστή έως και στο 80% της μέγιστης δυναμικής του σε χρόνο μόλις 30 λεπτών. Αξίζει να σημειωθεί πως η σχετική υποδοχή φόρτισης στο νέο Honda e βρίσκεται στο μέσον του καπό, με διάφανο μάλιστα κάλυμμα, διαθέτοντας και φωτεινή – τύπου LED – ένδειξη για την κατάσταση πλήρωσης της μπαταρίας.

Το νέο Honda e υπόσχεται ιδανική κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες (50/50) και χαμηλό κέντρο βάρους, που θα βρίσκεται σε μια απόσταση μόλις 50 εκ. από το έδαφος. Η ανάρτησή του δε θα είναι ανεξάρτητη, με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πίσω, ενώ πολλά από τα επιμέρους τμήματα της θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για λόγους διατήρησης του βάρους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα_Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου