top icon
Κόσμος

Η Kimera EVO37 στην αφετηρία του 90ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Η Kimera EVO37, βαμμένη ειδικά για την περίσταση στα χρώματα της Pirelli, άνοιξε το… χορό του 90ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο με οδηγό τον επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ιταλικής εταιρείας Mario Isola και συνοδηγό τον Petter Solberg.

Η Kimera EVO37 είναι η πιο πρόσφατη δημιουργία της Kimera Automobili, μιας μικρής αλλά… θαυματουργής όπως αποδεικνύεται εταιρείας από τη γειτονική Ιταλία, η οποία επιχειρεί να αναβιώσει τον μύθο της θρυλικής Lancia 037 μέσω μιας ενδιαφέρουσας restom κατασκευής για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Αποτίοντας φόρο τιμής στο τελευταίο πισωκίνητο rally-car που κατάφερε να κατακτήσει το στέμμα στο WRC, η Kimera EVO37 θα κατασκευαστεί σε μόλις 37 συλλεκτικά αντίτυπα, με κάθε ένα από αυτό να κοστίζει 485.000 ευρώ.

Kimera EVO37

Η Kimera EVO37 διατηρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατασκευαστική φιλοσοφία της Lancia 037 υιοθετώντας τη φιλοσοφία του reverse engineering. Ως εκ τούτου, ενσωματώνει με τον απαραίτητο σεβασμό στο παρελθόν σύγχρονες λύσεις που φέρουν μεταξύ άλλων την υπογραφή διάσημων κατασκευαστών και προμηθευτών, όπως η Recaro, η Pirelli, η Ohlins και η Brembo.

Με τον Claudio Lombardi – τον σχεδιαστή του κινητήρα της Lancia 037 – να συμμετέχει στο όλο εγχείρημα, η Kimera EVO37 φιλοξενεί έναν 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 2.111 κ.εκ., ο οποίος έχει εξελιχθεί για την περίσταση σε συνεργασία με την Italtecnica.

Με το μπλοκ να παραμένει το ίδιο όπως και στην περίπτωση του πισωκίνητου θηρίου του Group B, ο «νέος» κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, σύστημα υπερπλήρωσης αλλά και υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Kimera EVO37

Σύμφωνα με την Kimera Automobili, η ισχύς του ξεπερνά τους 500 ίππους και η ροπή τα 550 Nm, τιμές που περνούν φυσικά στους πίσω τροχούς.

Όπως και τα rally cars της δεκαετίας του ’80, κάθε αντίτυπο της Kimera EVO37 θα χρησιμοποιεί ως αυτοκίνητο-δότη την Lancia Montecarlo προκειμέου να σχηματιστεί το κεντρικό monocoque της κατασκευής, γύρω από το οποίο θα κατασκευαστεί ένα αναθεωρημένο σωληνωτό πλαίσιο, όπως στο Delta S4. «Χτισμένο» στη Villa Kimera του 18ου αιώνα στο Cuneo της Ιταλίας, το τελικό προϊόν υιοθετεί έναν συνδυασμό σύγχρονων υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το κεβλάρ, το τιτάνιο, το αλουμίνιο και ο χάλυβας προκειμένου να περιοριστεί το συνολικό βάρος της κατασκευής κάτω από τα 1.000 κιλά.

Ντεμπούτο της Kimera EVO37 στα χρώματα της Pirelli στο 90ο Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Η δημιουργία της Kimera Automobili, που είδαμε να πραγματοποιεί το ντεμπούτο τον περασμένο Μάιο, έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή της πριν λίγες ώρες «ανοίγοντας» το δρόμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων στο shakedown του 90ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ούσα βαμμένη με ένα livery αφιερωμένο στην εταιρεία και την ιταλική Pirelli που φέτος γιορτάζει τα 150 χρόνια της.

Ειδικά για την περίσταση, στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε ο επικεφαλής των αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Mario Isola, έχοντας παραπλεύρως του τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο WRC του 2003, Petter Solberg.

Kimera EVO37

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Kimera EVO37
  • Kimera EVO37
  • Kimera EVO37
  • Kimera EVO37
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ